Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljeni siskon eskariin meneva tytto pitaa viela unilelua. Olen yrittanyt heille puhua, etta vahitellen yrittaisivat vieroittaa tyton unilelusta. Iso flikka jo on, ettei unilelua

Vierailija
05.08.2006 |

tarvi

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota pidän kainalossa, jos mies on poissa tai liian hikinen..heh

muistan kun halusin sitä pantteria jo pienenä. sillon se oli muka liian kallis. nyt sen sain 28 veenä.

Vierailija
22/33 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nalle kainalossa jos mïes on työmatkoilla. Ja tiedän muutaman aikuisen jolla on unikaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse työskentelen päiväkodissa myös eskareiden parissa;

Ja jokaisella eskarilla on vielä unilelu .. Jos ei ole niin halutessaan saa lainata päiväkodin.

Mitä asia sulle kuuluu??? Niin ja pitäähän satujen lukeminenki lopettaa kun se on niin lapsellista jne jne

Vierailija
24/33 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t : eskariope

Vierailija
25/33 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi rakkaasta lelustaan luopua??

Vierailija
26/33 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa niitä on tällä hetkellä kaksi (miehen ja lapsen lisäksi). Unilelut pyörivät sängyssä muun sakin seassa. :) Enpä ollut tullut ajatelleeksi, että unilelun käyttöön on jokin ikäraja.

Vierailija
27/33 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin mielestä se on suloista, musta se on karmivaa. Asuu edelleen kotona. Niin että itsenäistymisteoria sopii hyvin tähän tapaukseen.

Vierailija
28/33 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin ilmeisesti provo....

Vierailija
29/33 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap on saanut perisuomalaisen karun kasvatuksen ja sen takia ihmettelee noinkin luonnollista ja ihanaa asiaa kuin unilelu...

Vierailija
30/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen vanhempien asioita noi tollaset asiat, ei ulkopuolisen voi eikä ole sopivaa puuttua

Vierailija
31/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten mitä vikaa siinä on?

Vierailija
32/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kaveritkin tietää, että laahaan vieläkin mukanani sitä samaa unikaveria mitä viimeiset n. 25 vuotta.

Vierailija
33/33 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen edelleen vihainen naapurille joka nauroi meidän 7v:lle unirasusta. Jos uni tulee paremmin unilelu kainalossa/unirasu poskella, niin hyvä juttu: se on lapselle turvallisuuden ja tutun olon tuoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän