Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi oltiin tänään tönäisty tarhassa liukumäestä alas. Nyt itkee että peppuun sattuu

Vierailija
01.02.2021 |

Ei mulle sanottu tätien toimesta mitään. Lapsi itse kertoi. Ei voi istua tuolilla, tyyny auttaa. Voi helkkari

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy huomenna onko kukaan aikuinen nähnyt tuota tilannetta.

Minulta murtui lapsena häntäluu. Hoitona oli kipulääkitys.

Vierailija
2/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se on päiväkodissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih itku. Kyllä vihaks pistää.

Vierailija
4/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy huomenna onko kukaan aikuinen nähnyt tuota tilannetta.

Minulta murtui lapsena häntäluu. Hoitona oli kipulääkitys.

Joo annoin särkylääkettä. On selvästi kipeä.

Vierailija
5/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
6/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kukaan ei ollut huomannut.. valitan mutta sitä sattuu

Vierailija
7/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelen Jenni Alexandrovan kuvia. Pari sellaista,jossa näkyy "hieman enemmän" olen jo löytänytkin...

Vierailija
8/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä aikuinen ei nähnyt tilannetta tai jos näki niin lapsi ei päiväkodissa kertonut että peppuun sattuu, ehkä huomasi vasta kun istui autoon. Turha tuosta on nyt lähteä kauheita kierroksia ottamaan. 

Vierailija
9/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan häntäluu olla murtunut? Ei sille siis mitään voi tehdä mutta kuitenkin.

Vierailija
10/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei sanottu mitään kun poikaa oltiin purtu. Illalla pesulla huomasin jäljet. Aamulla hoitaja vähätteli "noh noh se samppa vaan vähän suutahti pelistä. Eihän siitä mitään pahaa jälkeä edes jäänyt" hienoa

Vierailija
11/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin kun olin lapsi. Oli häntäluun murtuma, se parani itsestään eikä sille muutenkaan voi tehdä mitään, mutta oli pitkään kipeä, jotain pari viikkoa. Ei lääkärillä käynnistä kyllä haittaa ole käydä tarkistamassa ettei ole jotain vakavampaa kuten selkärangan joku vamma.

Vierailija
12/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä aikuinen ei nähnyt tilannetta tai jos näki niin lapsi ei päiväkodissa kertonut että peppuun sattuu, ehkä huomasi vasta kun istui autoon. Turha tuosta on nyt lähteä kauheita kierroksia ottamaan. 

Kyllä minä luotan kun lapseni hoitoon vien että saan ne ehjinä päivän päätteeksi takaisin

Vierailija
13/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei sanottu mitään kun poikaa oltiin purtu. Illalla pesulla huomasin jäljet. Aamulla hoitaja vähätteli "noh noh se samppa vaan vähän suutahti pelistä. Eihän siitä mitään pahaa jälkeä edes jäänyt" hienoa

Kai kerroit ettet ole samaa mieltä. Sinulle äitinä se ei tuntunut pikkujutulta ja haluat tietää, jos vastaavaa tapahtuu. Voit jopa kertoa, että olet pettynyt hoitajien tapaan tilanteeseen suhtautumisessa.

Vihainen tai ilkeä ei tarvitse olla. Sellainen ei yleensä johda mihinkään hyvään missään tilenteessa.

Vierailija
14/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai kerroit ettet ole samaa mieltä. Sinulle äitinä se ei tuntunut pikkujutulta ja haluat tietää, jos vastaavaa tapahtuu. Voit jopa kertoa, että olet pettynyt hoitajien tapaan tilanteeseen suhtautumisessa.

Vihainen tai ilkeä ei tarvitse olla. Sellainen ei yleensä johda mihinkään hyvään missään tilenteessa.

Tällä asenteella elämä on muutenkin mielekkäämpää. :)

Vierailija
15/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellani oli naama raavittu joka päivä, kukaan ei puhunut minulle mitään. Kysyin miksi näin oli niin sanoivat että heillä on yksi lapsi joka raapii. Kyllä tuosta pitäisi sanoa. Lapsi pissasi koko 2 kk kun oli siellä hoidossa ja viimeinen niitti oli kun silitin illalla lapsen päätä niin löytyi kunnon kuhmu. Eikä tästäkään kukaan puhunut mitään. Kaikki loppui kun vaihdettiin päiväkotia.

Vierailija
16/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattelen Jenni Alexandrovan kuvia. Pari sellaista,jossa näkyy "hieman enemmän" olen jo löytänytkin...

Kylä niitä kelphaa katela, soleppoka mikhhä. Minähä laiton Jennin kuvan rathin keskijjöön, sitä kun vilkhasee välilä niin jaksaa ajela Anthverpenniin ja takasiki

Vierailija
17/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voitte palkata oman lastenhoitajan niin ei tartte valittaa.

Tai palkatkaa useampi.

Vierailija
18/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelma? Se, ettei kerrottu vai se, että lapsi on kipeä? Oisko kuitenkin tärkeintä viedä lapsi lääkäriin?

Vierailija
19/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellani oli naama raavittu joka päivä, kukaan ei puhunut minulle mitään. Kysyin miksi näin oli niin sanoivat että heillä on yksi lapsi joka raapii. Kyllä tuosta pitäisi sanoa. Lapsi pissasi koko 2 kk kun oli siellä hoidossa ja viimeinen niitti oli kun silitin illalla lapsen päätä niin löytyi kunnon kuhmu. Eikä tästäkään kukaan puhunut mitään. Kaikki loppui kun vaihdettiin päiväkotia.

Meillä sama. Lopulta kyllästyin, otin lapsesta kuvan siinä hoitajan vieressä ja kysyin, että mitä on tapahtunut ja saanko nauhoittaa vastauksen, koska vien lapsen nyt lääkäriin. Hoitaja ilmoitti, että hän ei kerro mitään. Vastasin, että ei toki tarvitse, otan tämän vastauksen esille, kun vien lapsen kuvan ja hoitajan vastauksen päivähoitojohtajalle.

Jostain syystä raapiminen loppui siihen.

Vierailija
20/33 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona lapsille ei koskaan satu sisarusten välisissä kiistoissa mitään? Kenenkään lapsi ei ole naarmuttanut polvea polkupyörällä kaatuessaan? Pulkkamäessä vanhempien kanssa yksikään ei ole pudonnut kelkan kyydistä?

Päiväkodissa voi hyvin olla 80 lasta samalla pihalla. Ihme on, jos kenellekään ei koskaan satu mitään ja aikuiset näkevät joka lapsen joka sekunti.

Ikävää silti, että lapsellasi on kipuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän