Epäilen että mies jekkuilee piilottamalla silmälasini
mutta en pystt todistamaan sitä :( että kehtaakin aikuinen mies olla lapsellinen
Kommentit (8)
Gaslightingissa pyritään saattamaan kohdehenkilö pois tolaltaan tai uskottelemaan, että hän on mieleltään sekaisin, niin ettei kohdehenkilö ymmärrä harhauttajan toimivan häntä vastaan.
Miksi et voi todistaa ? Siis jos tuota tapahtuu usein ja vain silloin kun mies on paikalla mutta ei muita jotka voisivat piilottaa lasisi. Eri asia tietty jos muutenkin unohtelet mihin olet lasisi jättänyt etkä ole varma unohditko itse vai onko ne joku siirtänyt toiseen paikkaan.
Hanki pieni valvontakamera.
Videon katsomisen jälkeen sitten parisuhteen tilan päivityskeskustelu tai lääkärille hakeutuminen muistihäiriöiden vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voi todistaa ? Siis jos tuota tapahtuu usein ja vain silloin kun mies on paikalla mutta ei muita jotka voisivat piilottaa lasisi. Eri asia tietty jos muutenkin unohtelet mihin olet lasisi jättänyt etkä ole varma unohditko itse vai onko ne joku siirtänyt toiseen paikkaan.
Millä todistan? En koskaan unohda puhelintani mutta silmälasit ovat hukassa tuon tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Hanki pieni valvontakamera.
Videon katsomisen jälkeen sitten parisuhteen tilan päivityskeskustelu tai lääkärille hakeutuminen muistihäiriöiden vuoksi
Nyt olivat jääkaapin vihanneslokerossa. Olenko minä ihan höppänä, en tied miten ne olisivat sinne päätyneet? Ellei hän ole niitä laittanut paikkaan jossa tiedän että hän ei todellakaan käy...
Ei tuo ole mitään jekuttelemista vaan kiusantekoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole mitään jekuttelemista vaan kiusantekoa.
Tai sitten ap unohtelee lasejaan ihan itse
Haluaa näyttää paremmalta silmissäsi.