Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut pitävät raidallisia, ruudullisia tai räikeäkuvioisia vaatteita?

Vierailija
01.02.2021 |

Ovatko ne jotain "ostin alennuksesta kun halvalla sai" -ostoksia vai mitä? Joskus vielä yhdistävät rumia kuoseja toisiiinsa. Miksi joku ehdoin tahdoin tekee niin?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluavat.

Vierailija
2/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alennuksesta ruudullisen hameen, koska sellaista oli kauan tehnyt mieli. Tykkään muistakin kuvioista, mutta en tykkää yhdistää erilaisia kuvioita keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Joku ihmettelee, miksi toiset pukeutuu tylsästi usein mustaan tai harmaansävyihin.

Vierailija
4/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ärsyttääkseni kaltaistasi olentoa.

Vierailija
5/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Marimekon?

Vierailija
6/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruudut, raidat, pilkut, pallot ja ne "siittiöt" , joilla tarkoitan kasmirkuvioita eli Paisley:ä, ovat saavuttaneet asemansa vaatteiden ja asusteiden kaanonissa. Siksi.

Niin- ja se musta ei laihduta. 

Vierailija
7/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vaatteeni enimmäkseen kirpputorilta, ja usein vastaan tulee näitä toisten ns. hutiostoksia, eli kauniita, laadukkaita, usein kallista merkkiä edustavia vaatteita, joissa sitten on aika rohkea väritys tai kuvio.

Olen itse väritykseltäni tumma ja minulla on varsin laaja vaatevarasto, joten yhdistelyn varaa riittää, ja näistä räväkimmistä saan eniten kohteliaisuuksia.

Voit ajatella vaikka että käytän räikeitä vaatteita ekotekona.

Vierailija
8/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaako, ap, koska et pääse ajassa taaksepäin Maon aikaiseen Kiinaan, jossa kaikki näyttivät samalta. 

Vierailija
9/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä voin

Vierailija
10/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotkut tykkää kuoseista ja niiden yhdistämisestä :) tai sitten haluavat vaan herättää huomiota. Joillakin taas ei ole tyylitajua/ei kiinnosta sopiiko kuosit yhteen vai ei, joten päälle yhdistellään mitä sattuu kaapista käteen osumaan, ja kaupasta ostetaan mikä sattuu silloin kivalle näyttämään miettimättä sen tarkemmim. Ja joillain ei tosiaan ole vaan rahaa, joten päälle puetaan se mitä on jostain satuttu halvalla/ilmaiseksi saamaan.

Vierailija
11/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotkut haluaa huomiota vaikka väkisin.

Vierailija
12/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikeaa uskoa, että joku toinen ihminen saattaa ajatella aivan eri tavalla kuin itse.

Vierailija
13/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jotkut tykkää kuoseista ja niiden yhdistämisestä :) tai sitten haluavat vaan herättää huomiota. Joillakin taas ei ole tyylitajua/ei kiinnosta sopiiko kuosit yhteen vai ei, joten päälle yhdistellään mitä sattuu kaapista käteen osumaan, ja kaupasta ostetaan mikä sattuu silloin kivalle näyttämään miettimättä sen tarkemmim. Ja joillain ei tosiaan ole vaan rahaa, joten päälle puetaan se mitä on jostain satuttu halvalla/ilmaiseksi saamaan.

Kyllä halvalla saa myös yksiväristä.

Vierailija
14/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojille sininen paita ja tytöille vaaleanpunainen.

Aikuisena saa käyttää harmaata.

Hauskat värit ja kuosit ovat joku vihervasemmistolaisten kommunistien salajuoni.

Vierailija
15/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän väreistä ja kuvioista, niistä tulee hyvä mieli.

Vierailija
16/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha h....yllätys heteromies ja minulla on ruutuhousut ja monta raidallista paitaa. En tosin pidä niitä yhtäaikaa ylläni.

Vierailija
17/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekko on sekoittanut suomalaiset

Vierailija
18/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa. Minä en koskaan seuraa, mitä joku on laittanut päälleen. No, kerran katsoin toisenkin kerran, kun naapurin ukko juoksi ulkona alasti. 

Vierailija
19/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekko on sekoittanut suomalaiset

Näin muotia useamman vuosikymmenen seuranneena väittäisin, että Marimekko on harvoina aikoina sekoittanut suomalaisia niin vähän kuin juuri nyt. Harmaata, harmaata, harmaata, mustaa ja puuteria. Jopa lastenvaatteissa harmaata ja puuteria ja ruskeaa ja hurjimpina kuosina jotain tikkuja.

Vierailija
20/21 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mielestä kaikkien pitäisi siis olla samanlaisia lampaita, jotka pukeutuu mustiin ja harmaisiin vaatteisiin.