Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin hyvän kaverin täysikäisen pojan aika huonossa kunnossa kapakassa. Yksin ja kännissä. Kerronko kaverille?

Vierailija
01.02.2021 |

Ei ehkä tiedä missä jamassa poika on. Jos luulee kaiken olevan hyvin

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minutkin on joku voinut nähdä ostamassa joinain viikkoinan kolmena peräkkäisenä päivänä 18-packin kaljaa, viinejä ja viinaa, jotka juon yksin kotona. Toivoisin silti, että tästä ei kukaan vanhemmilleni ilmoittaisi. Kai nyt aikuinen ihminen saa tehdä elämällään mitä haluaa ja kertoo totuuden vanhemmilleen, jos haluaa.

Vierailija
22/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et he lvetissä juorua. Mua ainakin nyppisi ja lujaa jos joku menisi mun äidille selittämään miten Siellä se Lissu joi baarissa viinaa. Ei kuulu sulle, aikuinen ihminen tekee mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimpia on nämä olevinaan hienot naiset jotka istuu lähiöiden räkälöissä tuoppi kädessä. Voi olla ex mieheltä viety rahat ja puolet taloista eli asutaan ihan hyvällä alueella ja näin, mutta once born trash always trash.

Vierailija
24/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut aikanaan kiva, kun 18 täytettyäni vedin ekat kännit (olin ollut kiltti teini joten en sitten ekakertalaisena ihan pysynyt kokeneempien kavereiden perässä) ei olisi vanhemmilleni kerrottu vastaavassa tilanteessa. Hehän sitten huolissaan tulivat minua hakemaan koska kertoja nyt ei tokikaan viitsinyt selvittää, että minulla oli siinä kaverit kyllä huolehtimassa, yöpaikka sovittuna jnejne. Tämä oli äärimmäisen nolo tilanne minulle, kavereilleni sekä vanhemmilleni jotka sitten anteeksi pyydellen lähtivät ilman minua takaisin kotiin.

Älä puutu, ainakaan jälkikäteen! Tilanteessakin autat paremmin vaikka tarjoamalla kyydin kotiin tmv.

Vierailija
25/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puuttuisi täysi-ikäisten tekemisiin.

Vierailija
26/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä kertoisin, mutta sillain että vanhemmat ei luule että arvostelee kasvatusta tms. Jos on vaikka alle 20v niin on voinut vasta lähiaikoina muuttaa kotoaan itsekseen asumaan. Kovassa kännissä ja yksin vielä on monta vaaraakin, vaikka joutua ryöstetyksi koti matkalla tai pahoinpidellyksi. Kyllä ilman känniäkin voi kaikkea sattua mutta suurempi riski jos on vieläpä kovassa känissä. Ei kai se kellekään ole Ok olla kovassa kännissä, niin että muistikin menee.

Vierailija
27/27 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tarvii miettiä että kertooko vai ei niin laittaisin jo tekstaria. äiti sitten päättää mitä tekee vai tekeekö mitään.