Että mua ottaa aivoon nuo ns. influencerit, joiden on pakkopakkopakko päästä ulkomaille tässä maailmantilanteessa.
"Koska ei se haittaa jos mä vähän lähden kun oon aina lähtenyt ja koska väsyttää tämä Suomen talvi ja korona ja kaikki, pakko päästä aurinkoon nyt, koska aina mä oon päässy."
Ja näistä influencereistä moni nuori ottaa mallia ja ihailee heitä, pitäisi ehkä käyttäytyäkin sen mukaan. Kyllä pisteet tipahtaa aina pykäliä alemmas mun silmissä jokaisella jonka on "ihan pakko päästä aurinkoon" koska tekosyyt.
Kertoo paljon ihmisestä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitä voi kommentoida sinne "vaikuttajan" kanavalle, ja sitten lakata seuraamasta?
Jos negaa heille kommentoi, sehän poistuu nopeampaa kuin kissaa ehtii sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mua myös. Mutta oonkin lakannut seuraamasta jokaista, joka on koronamatkakuvia laitellut kanaviinsa.
Sama homma. Ällöttää.
Vierailija kirjoitti:
Kontentin tuottaminen on heille tärkeintä.
Voisko tuottaa sitä muualta kuin matkoiltaan? Alentuisivat vaikka tavallisten kuolevaisten tasolle joskus. Ai niin, ei ne voi koska ovat kauniita joten eivät ole tavallisia kuolevaisia kuten me muut.
Keistä vaikuttajista nyt puhutaan? En ole törmännyt.
Jospa se luonto korjaisi näin tämän heikomman aineksen pois influensaamasta...
Vierailija kirjoitti:
Muistankohan ihan väärin, mutta Martina ainakin taisi pyörähtää Dubaissa tjs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mm. hän. Ja usea muukin vähän pyörähtelee siellä sun täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, en edes laske Martinaa vaikuttajaksi, mielestäni enemmänkin turha julkkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin, että sama asia ;)
Kyllähän tämä jo kyllästyttää', kun kaikki tapahtumat on peruttu ja jöpötät vain kotona. Ulkomaillekin kyllä voisi lähteä.
Se on kyllä varmaa, että koronan jälkeen lennot ja matkat ovat selvästi kalliimpia kuin ennen koronaa; lentoyhtiöt ja matkan järjestäjät ovat kokeneet raskaita tappioita, että kyllä rahat otetaan pois kuluttajilta.
Toinen juttu on, että miksi ihmisten pitää yleensä lentää ulkomaille jos asuu Suomessa; max. 2 lomamatkaa / vuosi olisi ok ja lopuista sakkoa / bannia kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin, että sama asia ;)
:D
Vierailija kirjoitti:
Karkeasti ottaen 85% jengistä joutaisi hävittää elinkelvottomana. Toiset tekee ja toiset kyttää.
Aloitetaanpa susta ja sun perheestäsi.
En edes ymmärrä mitä kivaa olisi matkustaa tällaisessa tilanteessa. Maski naamalla joka paikassa jeejee. Varsinkin jos johonkin lämpimään kohteeseen lähtee niin vielä karmeampaa.
En tiedä kenestä puhut, mutta itse en ymmärrä sinunlaisia muiden elämän miettimistä ärsyyntymiseen asti. Mikset vaan elä omaa elämääsi?
Veikkaan että loppujen lopuksi tuossa on kateellisuutta taustalla, et vaan tiedosta sitä.
Kokeile, ap, lakata seuraamasta heitä, niin elämäsi helpottuu. Kun et seuraa heitä somessa etkä lue roskalehtiä, niin et jonkun ajan kuluttua edes tiedä, ketä he ovat. Mutta taidat nauttia siitä, että sinua ottaa aivoon ja ärsyttää.
No jos joku uskaltaa mennä, niin menköön vaan. En vaivaa sillä päätäni.
En ole influenceri, mutta lähdin aurinkoon pakoon pimeyttä ja kylmyyttä. Mutta minulla on toinen koti täällä, joten en ole minkäänlaisessa riskissä saada koronaa täällä sen enempää kuin kotimaassakaan. Ei täällä biletetä missään, kun kaikki on kiinni. Ja kun kerran tänne tuln, myös pysyn täällä pitkään.
Tässä tapauksessa siihen suuntaan joo.