Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua ottaa aivoon nuo ns. influencerit, joiden on pakkopakkopakko päästä ulkomaille tässä maailmantilanteessa.

Vierailija
01.02.2021 |

"Koska ei se haittaa jos mä vähän lähden kun oon aina lähtenyt ja koska väsyttää tämä Suomen talvi ja korona ja kaikki, pakko päästä aurinkoon nyt, koska aina mä oon päässy."

Ja näistä influencereistä moni nuori ottaa mallia ja ihailee heitä, pitäisi ehkä käyttäytyäkin sen mukaan. Kyllä pisteet tipahtaa aina pykäliä alemmas mun silmissä jokaisella jonka on "ihan pakko päästä aurinkoon" koska tekosyyt.

Kertoo paljon ihmisestä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä. Mutta kun kerran lähtevät, niin toisaalta mielelläni katson heidän kuviaan kun itse ei pääse mihinkään juurikin koronan takia. Ristiriitaista kyllä, pitäisi oikeasti boikotoida. 

Aivan järkyttävän kova matkakuume! 

Vierailija
2/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakuume se on täälläkin, mutta aika huono sellainen ajattelutapa tässä tilanteessa että ei se nyt mitään jos minä vähän tästä hilippasen.....-MINÄMINÄMINÄ- Mitäs jos kaikki ajattelis niin? Eihän tää pandemia pysähtyisi milloinkaan. Sitten kun lähes kaikilla on jonkinlainen matkakuume, niin onpa kiva kun nää joiden pitäisi sitä esimerkkiä näyttää kun ovat niin näkyvästi esillä, julkaisevat kuvia auringosta koska sillähän ei oo mitään väliä että hän lähti koska hän ei ole pitkään aikaan päässyt lähtemään MIHINKÄÄN. Kuitenkin tulee kuvia hiihtokeskuksista sun muista zempaloista yhtä soittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eikä karanteeneista ja koronatesteistä tietoakaan, koska ei mitään tarvetta koska enhän nyt minä mitään levitä koska olen influensseri.

Vierailija
4/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan seuraamani ei ole reissuun lähtenyt, keistä tässä on kyse?

Vierailija
5/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin marginaali määrä porukkaa, ei tarvitse heistä kantaa huolta.

Vierailija
6/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua voi ottaa aivoon!

Vierailija
7/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahullu taas heränny.

Vierailija
8/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan seuraamani ei ole reissuun lähtenyt, keistä tässä on kyse?

No kaikki nää tunnetuimmat bimbot ovat kyllä lähteneet jossain välissä. Eihän vastuulliset mihinkään lähdekään, onneksi.

Vierailija
9/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronahullu taas heränny.

Sun mielestä varmaan aivan ok reissata ympäriinsä, ok....

Vierailija
10/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtikaa vain teidän omasta elämästä koska ette voi sille mitään miten naapurisi elää.

Vierailija
11/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin marginaali määrä porukkaa, ei tarvitse heistä kantaa huolta.

Siinäkin aivan tarpeeksi. Esimerkkinä pikkutytöille muka ovat. Ja pah.

Vierailija
12/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huolehtikaa vain teidän omasta elämästä koska ette voi sille mitään miten naapurisi elää.

Saa kai sitä silti ottaa päähän jos joku toimii kuten ei pitäisi toimia. Aivan inhimillistä mun mielestä.

Vierailija
13/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa kai sitä silti ottaa päähän jos joku toimii kuten ei pitäisi toimia. Aivan inhimillistä mun mielestä.

Joo, ei tätä pandemiaa niin pysäytetä ei. Jotkut ne eivät usko ennen kuin on pakko uskoa tai kantapään kautta oppivat. 😣

Vierailija
14/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko päästä Leville, Monacoon, Dubaihin, taas Leville, sitten Tallinnaan ja taas Leville ja sitten Rukalle koska mä en ole päässyt mihinkään! Joopa.

Vierailija
15/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä voi kommentoida sinne "vaikuttajan" kanavalle, ja sitten lakata seuraamasta?

Vierailija
16/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako influencer influenssan levittäjää ?

Vierailija
17/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontentin tuottaminen on heille tärkeintä.

Vierailija
18/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Alma Hätönen taas lähtenyt jonnekin?

Vierailija
19/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti ottaen 85% jengistä joutaisi hävittää elinkelvottomana. Toiset tekee ja toiset kyttää.

Vierailija
20/38 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua myös. Mutta oonkin lakannut seuraamasta jokaista, joka on koronamatkakuvia laitellut kanaviinsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme