Onko sinullakin kokemus joka muutti elämänkatsomuksen? Olen kokenut jotain pysäyttävää.
Tapauksesta on jo 15vuotta mutta se palaa aina mieleen, sillä se on muuttanut käsitykseni maailmasta. Kerran olen nähnyt syrjäisellä paikalla lenkkeillessäni ulkoavaruuden olentoja. Se mitä näin ei voi olla muuta kuin totta mutta en uskaltanut kertoa siitä yleisesti pilkkaamisen pelossa. Nämä "tyypit" olivat kumartuneena katsomaan maahan ja kun katseemme kohtasivat niin häkellys oli molemmin puolista. Lähdin hyvin sukkelasti pois sillä pelottihan se. En ole käyttänyt päihteitä enkä ollut koskaan mielisairas. Se vaan on totta ja vuosienkaan jälkeen en saa sitä mielestä. Haluaisin vastauksen että mistä hitosta ne olivat tulleet ja miksi? Mitään outoja kokemuksia ei ole sen jälkeen ollut. Tämä tapahtui lapissa syrjäisessä kylässä, lenkkipolulta oli matkaa lähimmälle talolle noin 5km ja seutu on hyvin harvaan asuttua. Nykyään hyvin monet tutkijat ovat sitä mieltä että on todennäköistä että on olemassa elämää jossain tuolla tähdistössä. No, mulle se näytettiin näin suoraan.
Kommentit (100)
Huvittavaa, että jos joku nykyään näkee lapin pellolla pienen ihmismäisen olennon, se on automaattisesti ulkoavaruuden asukas. Sata vuotta sitten se olisi ollut tonttu tai maahinen. Mitähän tulevaisuudessa..
Stressattuna näkee ja kuulee vaikka mitä. Exäni oli sairas, mutta terve lapsemme näki hänen tavallaan hassuja harhoja kun elämässä oli paineita. Ehkä ne liittyivät myös kehitysvaiheisiin, mutta oletan että piirre on periytyvä.
Hädässäkin voi kokea olemattomia, selviytymistä tukevia hallusinaatioita.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että jos joku nykyään näkee lapin pellolla pienen ihmismäisen olennon, se on automaattisesti ulkoavaruuden asukas. Sata vuotta sitten se olisi ollut tonttu tai maahinen. Mitähän tulevaisuudessa..
Kielletty kiinalainen työntekijä tai koronaturisti.
En nyt ota kantaa siihen, että näitkö vai etkö nähnyt avaruusolentoja. Mutta olisihan Maa varmasti mielenkiintoinen muillekin sivilisaatioille, sillä vaikka maailmankaikkeudessa olisikin elämää kuhinaksi asti, on vain yksi Maa ja elämä täällä on siitä syystä ainutlaatuista. Vähän kuin tiedemiehiä kiinnostaa tutkia jotain mitättömiä sittisontiaisia, joita on miljoona eri lajia: jokaisessa on kuitenkin jotain erilaista.
Eli kysymyksen voi esittää toisinpäin: miksi avaruusolennot EIVÄT olisi jossain syrjäisessä kylässä?
Olisipa jännä sattuma, jos jossain ulkoavaruudessa kehittynyt älyllinen elämä noin kovasti muistuttaisi kaikista mahdollisista olennoista juuri meitä ihmisiä! Hei haloo nyt, Maa-planeetan käveleviä simpanssin sukulaisia! Ja melkein saman kokoisiakin ovat. Joopa joo. Miksei vaikka kuun kokoisia ja tuhatraajaisia, tai sitten niin pieniä, ettei niitä meidän silmillämme erottaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö myöhemmin tai koskaan tuolla paikalla? Jäikö sinne mitään jälkiä niiden vierailusta? Oliko näkyvissä mitään niiden alusta/kulkuneuvoa?
Paikkakunnalla kyllä puhuttiin tuolloin että muutamat ihmiset olisivat nähneet ufoja (oudosti lentäviä aluksia) samoihin aikoihin. Kukaan muu ei ole sanonut nähneensä olentoja. En uskaltanut mennä paikalle enää yksin. Yhden ystävän ja isäni kanssa käytiin jälkeenpäin yhdessä katsomassa mutta paikalla ei ollut mitään outoa. Ja miksi en uskaltanut puhua julkisesti? No tietenkin näiden mielenterveyttä kyseenalaistavien vuoksi. Mä en oo koskaan sairastanut mitään mielenterveysongelmaa joten en halua kuulla näitä psykoosijuttuja.
ap
Sehän tässä on hankalaa ettei ihmiset uskalla kertoilla kokemuksistaan hulluksi leimaamisen pelossa. Ja sitten taas jos joku on jo saanut mt-diagnoosin ja uskaltaa kertoa kokemuksistaan, se pannaan kokonaan sairauden piikkiin. Eli silloinkin on turha kertoa.
Voihan noita avaruusolentoja olla täällä meidän seassa jatkuvasti vaikka pilvin pimein, mutta jos esim edustavat jotain sellaista olomuotoa jota ihminen ei kykene havaitsemaan. Mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs nyt vähän kuinka iso paikka avaruus on. Kuvitteletteko aivan oikeasti, että vain tällä pienellä planeetalla on elämää?
Tai että ne tulevat tänne?
Miksei? Onhan tämä kiinnostava planeetta täynnä monenlaista elämää.
Ja kaukana kaikesta, niin ettei ihmisen kaltainen olento selviäisi edes matkan pituudesta.
Heillä saattaa olla paremmat kulkupelit 😉
Sitten heillä on erilaiset materiaalit ja energia. He eivät myöskään sodi tms, niin että aikaa ja älyä riittää avaruusmatkailuun.
Heillä pitää olla myös toisenlainen fysiikka, että se kestää pitkät matkat ja eri ympäristön kuin kotona todnäk on. Jostain he tietävät, että täällä on Maa ja siellä elämää. Mistä?
Ja miksi heitä nähdään siellä missä ihmisen aivot eivät ole ehkä normaalitilassa: aitiossa paikassa, unessa, rasituksen alla?
Joku näkee Jeesuksen ja kokonaiset ihmisjoukot leijuvia Neitsyitä. Syy on aivoissa, ja niin on luultavasti tässäkin tapauksessa.Piti vielä kirjoittamani, että kummasti avaruusalusten malli muuttuu kulloisenkin ihmisten muodin mukaan. Perinteisellä kupumallilla ei nykyään ajettaisi yhtään valovuotta.
Avaruudessa ei kai ole muita alkuaineita kuin meilläkään on. Mistä energia ja materiaali otettaisiin, sellaiset joilla päästäisiin tänne asti ja takaisin? Vai kulkisivatko he ajassa?Jos 1600-luvun ihmiselle näytettäisiin 2020-luvun New York, hän kysyisi luultavasti samaa. Kaikki menisi niin yli mielikuvituksen. Jossain päin universumia ollaan pitkällä kehityksessä, niin pitkällä etteivät ihminen ja humanoidi pysty kommunikoimaan keskenään. Joku vertasi sitä siihen, että ihminen yrittäisi puhua muurahaisten kanssa.
Miten pitkälle samoilla rakennusaineilla ja fysiikan laeilla voidaan kehittyä?
Maaseudulla ja Lapissa voi olla korkeampi, positiivinen luonnon "värähtelytaajuus", ehkä kuudes chakrasi avautui eli kolmas silmä tai kruunuchakra. Siellä on myös hiljaista. Googlaa zeta gray alien.
CIA:n tiedemiehet ovat edelleen sitä mieltä että roswellin ufomiesvideo olisi AITO
https://www.deccanchronicle.com/technology/in-other-news/030719/cia-sci…
Vierailija kirjoitti:
Olisipa jännä sattuma, jos jossain ulkoavaruudessa kehittynyt älyllinen elämä noin kovasti muistuttaisi kaikista mahdollisista olennoista juuri meitä ihmisiä! Hei haloo nyt, Maa-planeetan käveleviä simpanssin sukulaisia! Ja melkein saman kokoisiakin ovat. Joopa joo. Miksei vaikka kuun kokoisia ja tuhatraajaisia, tai sitten niin pieniä, ettei niitä meidän silmillämme erottaisi?
Ja nämä avaruussimpanssit sitten etsisivät kaltaistaan ja löytäisivät heidät. Sama ei kuitenkaan pätisi meihin.
Tunneelämän ja ajattelun pitäisi olla edes vähän identtistä. Nämäkin alienit hämmästyivät säikähtäin. Siihen tarvitaan kai nisäkkään aivot? Onhan monilla eläimilläkin pako -ym. reaktiot, mutta inhimilliseen ajatteluun tarvitaan aivokuori. Miten ja missä olosuhteissa olioiden aivot olisivat kehittyneet niin, että ovat kuin viisaampia ihmisiä? Me olemme inhimillistyneet lihaa syöden, entä he?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Jos sataprosenttisella varmuudella voitaisiin todistaa, että tuollaisia ap:nkin kuvailun kaltaisia, hyvin paljon ihmistä muistuttavia olentoja todella vierailee täällä meidän planeetallamme, minä varmaan ajattelisin niiden olevan aikamatkailijoita jostain hyvin kaukaa tulevaisuudesta. Siis ihmisestä edelleen kehittynyt laji.
Vierailija kirjoitti:
CIA:n tiedemiehet ovat edelleen sitä mieltä että roswellin ufomiesvideo olisi AITO
https://www.deccanchronicle.com/technology/in-other-news/030719/cia-sci…
Eiväthän ne kehtaa myöntää, että videon teki ranskalainen taitelijaryhmä. Nukke tuhottiin ja heitettiin moneen eri roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Maaseudulla ja Lapissa voi olla korkeampi, positiivinen luonnon "värähtelytaajuus", ehkä kuudes chakrasi avautui eli kolmas silmä tai kruunuchakra. Siellä on myös hiljaista. Googlaa zeta gray alien.
Eli hän näki yksinäisyydessä harhoja.
No mä olen nähnyt kahdesti ufon. Ihan normaalia. Olen aina tiennyt että on muutakin elämää. Muistan myös pari entistä elämääni.
Akateeminen työssäkäyvä perheenäiti olen, älykäs ja vaativassa työssä joten psykoosihöpötyksistä ei ole kyse. Koska tämä ei ole mulle mitään ihmeellistä niin eipä se ole maailmaani järkyttänyt
Eniten on järkyttänyt joidenkin ihmisten pahuus. Mun tapauksessa oman vanhempani. Mutta siitä ei ketjussa nyt puhuttukaan, kysyttiin vaan mikä kokemus muutti elämän. Mulla muutti se kun hengen menetyksen vaara oli, ja vielä oman vanhemman takia.
Elämänkatsomukseni on muuttunut pari kertaa radikaalisti näin aikuisiällä. Molemmilla kerroilla olen joutunut katsomaan kuolemaa silmiin. Olen tavallaan saanut uuden elämän. Mitä tulee avaruusolentoihin tai muihin tuntemattomiin olentoihin, niin voin uskoa sellaisten olemassaoloon. On niin paljon mitä emme tiedä. Pelkästään tämän meidän luomakuntamme selittäminen tuntuu olevan mahdotonta. Miksi oikein olemme täällä ja miten näin monimutkainen systeemi on voinut rakentua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli hän näki yksinäisyydessä harhoja.
Riippuu mistä todellisuus rakentuu. Pöytäsi on atomeja kun mikroskooppisesti sitä tarkastelet riittävän syvälle. Ja onko ihminen yliaistillinen olento vai rajoittuuko se fyysiseen olomuotoon. Jos teet tiettyjä harjoitteita, saavutatko valaistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkimaailma on todellinen. Itse tiedän tämän koska olen kokenut useita demonien hyökkäyksiä unen ja hereillä olon rajatilassa. Jeesuksen huutaminen auttaa ja ne väistyy kun huutaa Kristusta apuun. Demonit voi ottaa minkätahansa olomuodon voivat esiintyä ihmisille enkeleinäkin. Se mitä näit on demoneita.
Sinä nukuit. Se oli unihalvaus.
Joo unihalvaus mutta unihalvaukset on juurikin demonien hyökkäyksiä. Vai miksi ne jättää rauhaa vain Jeesuksen nimessä?
Kun te alapeukutatte, miksi teette niin? Kuinka monta unihalvausta olette itse kokeneet ja millaisia ne kokemukset olivat? Olin hämmästynyt, että joku toinenkin uskovainen on kokenut tämän unihalvausilmiön, joka oli myös minulle hyvin todellinen ja hyvin pelottava -omassa kokemuksessani läsnä oli jokin aivan sanoinkuvaamaton kauhun tunne, sellaista pimeyttä en ole kokenut sitten nuoruusaikaisen spiritismin pelailun -en voinut liikkua, en puhua - kuitenkin "näin" sängyn vieressä olevalla tuolilla istumassa silloisen miesystäväni, joka oli entinen legioonalainen ja siis ammatikseen sotilaana tappanut ja nähnyt ja tehnyt ties mitä asioita-hyvin kylmä ihminen oli vielä tuolloin. Tämän miehen "näin" kuitenkin tuolilla tuijottamassa minua hirvittävä ivallinen pilkkava ja hyvin pelottava ilme/irvistys kasvoillaan ja pelkäsin todella kuolevani- lisäksi tunsin painon tunnetta rintakehäni päällä, enkä tosiaankaan voinut liikkua tai avata silmiäni-en osannut tuossa tilanteessa muuta, kuin "huutaa" mielessäni Jeesus auta!!! ja kuin silmänräpäyksessä kaikki pahuus katosi ja kykenin ravistelemaan itseni hereille tuosta tilasta. Olin aivan poissa tolaltani vielä pitkään tuon jälkeenkin.
En tiedä, mistä siinä on kyse, kun ihminen kokee tällaista, mutta jos alapeukutatte, niin olisi kiva kuulla oikeita perusteluitakin. Luonnollisesti "helpoin" selitys on jokin pahuuden henkivalta tms. ellei muutakaan selitystä ole saatavilla, mutta jos teiltä niitä löytyy, niin antakaa tulla.
Jos 1600-luvun ihmiselle näytettäisiin 2020-luvun New York, hän kysyisi luultavasti samaa. Kaikki menisi niin yli mielikuvituksen. Jossain päin universumia ollaan pitkällä kehityksessä, niin pitkällä etteivät ihminen ja humanoidi pysty kommunikoimaan keskenään. Joku vertasi sitä siihen, että ihminen yrittäisi puhua muurahaisten kanssa.