Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huominen hammaslääkäri jännittää

Vierailija
31.01.2021 |

Ihan sairaasti jännittää hiominen hammaslääkäriaika, kun kuulen hoitosuunnitelman. Tosi iso remontti edessä ja myös paljon hampaanpoistoja. Pelottaa et hammaslääkäri ihan oikeesti edhottaa mulle jotain tekohampaita kun mun omat hampaat on niin huonot. :-(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap , jos sulle ehdotetaan tekareita ota ihmeessä ne ,ne on ihan oikeiden hampaiden näköiset ja ajattele , ei ikinä enää hammassärkyjä.

Vierailija
22/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitaisit paremmin suus nii ei tarvis pelätä ja poistella hampaita. Hyi.

Niinhän se on. Olen käynyt vuosittain hammaslääkärillä tarkastuksessa ja suuhygienistillä hammaskiven poistossa. Kalusto pysynyt hyvänä, tietysti itsekin pitää hoitaa hampaita. Mitään korjattavaa ei ole ollut ikiaikoihin. Ikää yli 60, joten näillä mentäneen loppuun asti. Yksityiselläkään nuo ei ole kuin reilut 200 € vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdutuksena sanon, että esim läheskään aina  puudutus

ei toimikaan esim juurihoitoja tehtäessä.

Sattuu aivan sairaasti

Mulla hammas jouduttiin juurihoitamaan siksi, että paikkauksessa hammas putsattiin huonosti ja paikan alle unohtui hammasmätää. Ehdin jo muutaman päivän haaveilla Tuuliajolla (Castaway) -elokuvassa nähdystä itsepalveluhammashoidosta. Että voi ne rutiinihoidotkin välillä mennä mönkään.

Vierailija
24/24 |
01.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Pelot kävi toteen ja hammaslääkäri sanoi heti että 7 hammasta joudutaan poistamaan! Eli 4 ylähammasta ja 3 alahammasta lähtee lisää. Ja niiden ja aikaisemmin poistettujen 5 hampaan tilalle tehdään sekä ylä- että alaleukaan osaproteesit. Että sellaista edessä. Ja tietysti lisäksi runsaasti porausta yms yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän