G: Paljon saat heinäkuun S-bonuksia?
Kommentit (13)
Itse olen töissä paikassa mistä saa bonuksia ja kyllä pitää myöntää että on EHDOTTOMASTI se paras järjestelmä. Mistään muualta ei saa niin paljon hyötyä!!! Nykyään kun keskitämme ostoksemme S-ryhmään niin saamme " palautusta" melko reippaasti eli kerran kuussa nousee hymy huulille=)
kyllä minäkin olen huomannut että tuo bonus-järjestelmä on paras vaihtoehto ehdottomasti! jos samat ostokset olisin citymarketista tehnyt, olisi käteen tullut yksi kuppainen 5¿ seteli! =O meilläkään ei keskitetä varsinaisesti...bensat ostetaan yleensä muualta, mutta heinäkuussa tuli tehtyä tallinnan reissu eckerö linellä...sieltä sitä sitten tuli bonusta! =)
-ap
Tuli ostettua Iskusta vähän huonekaluja.... ja lisäksi ruokaostokset ollaan keskitetty S-Marketiin.
Meidän lähellä parhaat kaupat ovat S-marketteja ja Prismoja, joten niissä tulee käytyä useimmiten. Samoin tankataan yleensä kauppareissuilla, joten tulee bensastakin bonusta.
Tilattiin lämmitysöljyä, josta tulee bonukset. Sit tietty vakuutukset sattu heinäkuulle.
korkeilla hinnoilla sisälle firmaan. Monet tuotteet ovat s-ketjulla kalliimpia kuin muualla.
Eli rahaa on tuhlattu järjettömästi, en tajuu mihin se kaikki menee.
Ja Prisma tuli kokonaisuudessaan halvemmaksi kuin mm. Lidl tai tarjoustalo eli niillä oli useimmat tuotteet halvempia kuin muualla.
Et se siitä S-ketjun hintojen korkeudesta....
peruselintarvikkeita, jotka ovatkin hinnoiltaan kilpailukykyisiä. Mutta verratkaapas muita tuotteita esim. leluja, kosmetiikkaa tms.
Aika lailla keskimääräinen summa. Kaikki muu keskitetään s-ryhmään paitsi bensa. Kauppaan menee vain niin vähän, vaikka on iso perhe.
Ostokset ja bensat bonuspaikoista, Prismasta ja ABC:ltä yleensä. Ehdottomasti paras systeemi.
Käydään tavallisesti Lidlissä :-)