Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset esittelee vartaloaan instagramissa tai onlyFans -sivustoilla?

Vierailija
31.01.2021 |

Mua on jo pitkään ihmetyttänyt joidenkin naisten (ja toki miestenkin, mutta heitä vähemmistö) tarve esitellä kehojaan paljastavien kuvien kautta. Tuntuu että some täynnä tissi/peppukuvia.. jotenkin ymmärrän, että kyse hakea hyväksyntää itselleen ja ehkä huomio tuntuu hyvältä. Mutta eikö senkin huomion voisi kohdistaa vain omaan kumppaniinsa? Miksi se ei riitä, miksi hakea huomio tuntemattomilta? Voisko joku avata asiaa?? OnlyFans puolestaan ääriesimerkki, sehän käytännössä itsensä myymistä, mutta insta ja facebook?

Mulla esimerkkinä tähän yksi työkaveri. Sain selville (juoruja työpaikalla), että hän postaa instagramiin paljastavia kehokuvia, siis ihan poseerauskuvia rinnat ’tyrkyllä’. Olin jotenkin ihmeessäni, sillä tää työkaveri on ihana ihminen ja hyvä työntekijä. Mutta myönnän että minun suhtautuminen hieman muuttui. Tuntuu, ettei voi arvostaa häntä ihan samalla tavalla kuin ennen. En haluaisi olla ennakkoluuloinen, mutta silti tuntuu oudolta, että hän haluaa paljastella yksityiselämässään..

Eli te kehoanne somessa esittelevät, kertokaa miksi teette niin ja miltä se tuntuu?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkkipaska on saanu perussuomalaisetkin joukkopsykoosiin xD

Vierailija
62/64 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi suhteessa olevat tekee tätä. Sinkkujen huomionkaipuun vielä jotenkin ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavat hyötyvänsä siitä jotenkin. 

Vierailija
64/64 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei?

Jos olisin nainen ja vielä kaunis, niin ilman muuta esittelisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän