Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset esittelee vartaloaan instagramissa tai onlyFans -sivustoilla?

Vierailija
31.01.2021 |

Mua on jo pitkään ihmetyttänyt joidenkin naisten (ja toki miestenkin, mutta heitä vähemmistö) tarve esitellä kehojaan paljastavien kuvien kautta. Tuntuu että some täynnä tissi/peppukuvia.. jotenkin ymmärrän, että kyse hakea hyväksyntää itselleen ja ehkä huomio tuntuu hyvältä. Mutta eikö senkin huomion voisi kohdistaa vain omaan kumppaniinsa? Miksi se ei riitä, miksi hakea huomio tuntemattomilta? Voisko joku avata asiaa?? OnlyFans puolestaan ääriesimerkki, sehän käytännössä itsensä myymistä, mutta insta ja facebook?

Mulla esimerkkinä tähän yksi työkaveri. Sain selville (juoruja työpaikalla), että hän postaa instagramiin paljastavia kehokuvia, siis ihan poseerauskuvia rinnat ’tyrkyllä’. Olin jotenkin ihmeessäni, sillä tää työkaveri on ihana ihminen ja hyvä työntekijä. Mutta myönnän että minun suhtautuminen hieman muuttui. Tuntuu, ettei voi arvostaa häntä ihan samalla tavalla kuin ennen. En haluaisi olla ennakkoluuloinen, mutta silti tuntuu oudolta, että hän haluaa paljastella yksityiselämässään..

Eli te kehoanne somessa esittelevät, kertokaa miksi teette niin ja miltä se tuntuu?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramissakin voi tehdä rahaa. Aika moni heistä tekee siis töikseen. Esim. mainostavat jotain tuotetta samalla.

Sinä vuokraat itseäsi työnantajasi käyttöön. Samalla tavalla he myyvät osaamistaan yhteistyökumppaneille jne..

"Osaaminen" = perseenesittely?

Vierailija
42/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska valtamedian propaganda kannustaa siihen, nuoria etenkin houkutellaan sillä että onlyfans yms. kautta rikastuu hetkessä vaikka totuus onkin aivan toinen...

kaikki naiset haluavat paljastella. onlyfansin rahanriisto mieheiltä on vain bonusta. naiset kyllä paljastelevat netissä ihan ilmaiseksikin.

jostain syystä oikeassa elämässä naiset eivät enää kykene edes käymään yhteissaunoissa, vaikka nettiin tyrkytetään jos jonkinlaista paljastelukuvaa

No eivät kyllä kaikki halua paljastella. Itse en käytä edes paitoja joissa on läpinäkyvä selkämys..ja tiedän monia muita naisia jotka ovat kaltaisiani. Ja onlyfans? Ei se mikään rahanriisto ole. Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa, se on minun näkemykseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kuulin kuinka pienten lasten äiti erottuaan alkoi julkaista alaston kuviaan somessa. Lapsia kuulema kiusataan koulussa äidin kuvista.

Vierailija
44/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne voimaantuu siitä miesten huomiosta.

Vierailija
45/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä tekee enemmän rahaa kuin sillä että antaisi sen saman vartalon jonkun pallomahan leluksi.

Vierailija
46/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että rumatkin miehet näkisivät naisia

Vierailija
47/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onlyfans on rahaa varten

Järjetöntä rahan käyttöä mielestäni, kun netissä on enemmän ilmaisia kuvia mitä yksikään mies ehtii elämänsä aikana katsella . Naiset voisivat etsiä oikean työn . Hoitoalalla ainakin olisi tarvetta .

Miksi, jos heille kuitenkin tuosta maksetaan ja siitä tykkäävät? Ei kai se naisten vastuulla ole, jos miehet ovat (sinun mielestäsi) tyhmiä rahankäytössään.

Vierailija
48/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämä on jatkuvaa kilpailua kanssasisariensa kanssa ulkonäössä, perhe-elämästä, äitiydestä ja kakista kulissesita jotka näkyvät ulospäin.  Tömön oppii jo ala-asteella. Kuvilla saa rahaa ja pystyy ylläpitämään kulisseja.

Mä en kyllä naisena tajua miksi huomiota pitäisi hakea kaikilta ja mahdollisimman monelta mieheltä. Miksi ei riittäisi että keskittyy yhteen mieheen, jonka kanssa kerrallaan tahtoo olla parisuhteessa ja varmistaa, että hänen huomio on sinussa? Ei mua ainakaan äitinä ja naisena kiinnosta esitellä itseäni jokaiselle miehelle netissä ja päiväkodin porteilla... ymmärrän vielä oman viehätysvoiman mittailun jollain tasolla jos on joku tarve varmistua siitä, mutta tyrkkykuvien levittely nettiin menee musta aivan överiksi. Sanon tän nuorena ja nättinä naisena josta saisi ihan helposti hyvinkin seksikkäitä instakuvia ja muita, mutta koen että en kyllä jäisi niistä mitään voitolle vaan antaisin vain tyh män kuvan itsestäni vaihdossa vähentyneeseen vapaa-aikaan kun täytyisi kytätä jotain somepäivityksien tiloja ja epärehellisiä kommentteja.

Vierailija
49/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kuulin kuinka pienten lasten äiti erottuaan alkoi julkaista alaston kuviaan somessa. Lapsia kuulema kiusataan koulussa äidin kuvista.

Eiköhän tossa tilanteessa ongelma ole lähinnä se, että kiusaajien vanhemmat eivät ilmeisesti

a) opeta lapsiaan käyttäytymään

b) pidä ongelmana sitä, että lapset katselevat somesta aikuisen alastonkuvia

Vierailija
50/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät? Oletko käynyt katsomassa? Miksi olet käynyt katsomassa? Vastaa ensin noihin ja mieti sitten miksi ihmiset tekevät tuollaista?

Vierailija
51/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämä on jatkuvaa kilpailua kanssasisariensa kanssa ulkonäössä, perhe-elämästä, äitiydestä ja kakista kulissesita jotka näkyvät ulospäin.  Tömön oppii jo ala-asteella. Kuvilla saa rahaa ja pystyy ylläpitämään kulisseja.

Mä en kyllä naisena tajua miksi huomiota pitäisi hakea kaikilta ja mahdollisimman monelta mieheltä. Miksi ei riittäisi että keskittyy yhteen mieheen, jonka kanssa kerrallaan tahtoo olla parisuhteessa ja varmistaa, että hänen huomio on sinussa? Ei mua ainakaan äitinä ja naisena kiinnosta esitellä itseäni jokaiselle miehelle netissä ja päiväkodin porteilla... ymmärrän vielä oman viehätysvoiman mittailun jollain tasolla jos on joku tarve varmistua siitä, mutta tyrkkykuvien levittely nettiin menee musta aivan överiksi. Sanon tän nuorena ja nättinä naisena josta saisi ihan helposti hyvinkin seksikkäitä instakuvia ja muita, mutta koen että en kyllä jäisi niistä mitään voitolle vaan antaisin vain tyh män kuvan itsestäni vaihdossa vähentyneeseen vapaa-aikaan kun täytyisi kytätä jotain somepäivityksien tiloja ja epärehellisiä kommentteja.

Miksi sun pitäisikään tajuta? Ei sun tarvitse niin tehdä.

En mäkään tajua, miksi muut naiset ovat kiinnostuneita miehistä, haluavat lapsia, jaksavat meikata joka päivä "ihan vaan itseään varten", jaksavat pohtia tuntikausia jotain vaatevalintoja, kokevat uusien vaatteiden shoppailun hauskana, aidosti tykkäävät juoksemisesta, lehtikaalismoothiesta ja vaikka mistä muusta. En silti koe mitään tarvetta moralisoida mitään näistä.

Vierailija
52/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tajua, miksi muut naiset ovat kiinnostuneita miehistä, haluavat lapsia, jaksavat meikata joka päivä "ihan vaan itseään varten", jaksavat pohtia tuntikausia jotain vaatevalintoja, kokevat uusien vaatteiden shoppailun hauskana, aidosti tykkäävät juoksemisesta, lehtikaalismoothiesta ja vaikka mistä muusta. En silti koe mitään tarvetta moralisoida mitään näistä.

*jotkut muut naiset, ei tietty kaikki

Vierailija
53/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagramissakin voi tehdä rahaa. Aika moni heistä tekee siis töikseen. Esim. mainostavat jotain tuotetta samalla.

Sinä vuokraat itseäsi työnantajasi käyttöön. Samalla tavalla he myyvät osaamistaan yhteistyökumppaneille jne..

"Osaaminen" = perseenesittely?

No miksi ei, jos siitä joku maksaa? Eikö se ole se, miten osaaminen nykyään määritellään?

Jonkun toisen "osaaminen" on sitä, että pyytää ChatGPT:tä kirjoittamaan pari latteutta ja lähettää ne asiakkalle laskun kera. Jonkun kolmannen sitä, että käy kertomassa jossain fancyssä tilaisuudessa, että pitää vaan uskaltaa uskaltaa, niin kyllä se siitä.

Vierailija
54/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erna Husko on tässä hyvä malli esimerkki. Ahdistavuuteen asti tyrkyttää omaa persettä

Minkä ihmeen takia käyt sitä katsomassa, jos ahdistaa? En itse ole ihmisestä koskaan kuullutkaan enkä aio mennä nytkään katsomaan.

Olen eri. En käy katsomassa, en siis myöskään ahdistu kuvista, en tiedä enkä halua tietää, miltä kyseinen paljastelija näyttää. Sen sijaan herättää tyrmistyksen tasoista ihmetystä, että reaalitaloudesta ja tuottavasta työstä erkaantuneessa maailmassa rahaa "tehdään" ja jaetaan noin merkittävässä määrin tuollaisilla tavoilla. Maapallo "kiittää".

Haluatko avata, miksi tuo on maapallon kannalta erityisen haitallinen rahanteon muoto? 

Tässähän on vaikka miten pitkään vannottu, että maailma pelastuu, kun kulutuksesta tulee aineetonta. Eikö jostain persekuvista maksaminen netissä ole melkein niin lähellä aineetonta kulutusta kuin ylipäätään voi olla?

Vierailija
55/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei no sit tajuan jos ei ole koskaan saanut vastavuoroista rakkautta osakseen niin sitten ehkä jaksaa tavoitella jotain miesten somekommentteja jos ei usko, että parempaa on olemassa.

Vierailija
56/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisista ei kuitenkaan tee niin.

Vierailija
57/64 |
31.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 2000-luvun alkupuolella tytöt ja nuoret naiset herutteli irc-galleriassa. Siitä ei edes mitään rahaa saanut ja silti oli tissit tai perse esillä.

Vierailija
58/64 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koska valtamedian propaganda kannustaa siihen, nuoria etenkin houkutellaan sillä että onlyfans yms. kautta rikastuu hetkessä vaikka totuus onkin aivan toinen...

kaikki naiset haluavat paljastella. onlyfansin rahanriisto mieheiltä on vain bonusta. naiset kyllä paljastelevat netissä ihan ilmaiseksikin.

jostain syystä oikeassa elämässä naiset eivät enää kykene edes käymään yhteissaunoissa, vaikka nettiin tyrkytetään jos jonkinlaista paljastelukuvaa

No eivät kyllä kaikki halua paljastella. Itse en käytä edes paitoja joissa on läpinäkyvä selkämys..ja tiedän monia muita naisia jotka ovat kaltaisiani. Ja onlyfans? Ei se mikään rahanriisto ole. Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa, se on minun näkemykseni.

Molempien osapuolten vika se on, turha yrittää ulkoistaa sitä vain maksajille. Tyhmiähän tuollaisesta sisällöstä maksavat miehet tietenkin ovat, mutta ei naisten silti ole pakko itseään tuolla tavalla alentaa.

Vierailija
59/64 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tarve keskinkertaisilla tai rumilla ihmisillä on sitten laittaa jotain kuntosalikuvia someen?

Vierailija
60/64 |
22.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkottaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi