Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskin käyttö vähentynyt

Havaintoja ulkoa
30.01.2021 |

Havintojeni mukaan maskin käyttö ainakin Helsingin keskustassa on vähentynyt. Rautatieasemalla maskia käytti alle puolet ihmisistä. Sama juttu Stockkalla ja kauppakeskuksissa. Ainoa paikka, jossa enemmisö käytti maskia oli metro, mutta sielläkin oli paljon maskittomia.

Mahtaako kyseessä olla koronaväsymys vai ovatko ihmiset tulleet johtopäätökseen, ettei maski olekaan niin hyvä ratkaisu koronaongelmaan?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun havaintojeni mukaan käyttö on päinvastoin lisääntynyt viimeisen parin viikon aikana, tosin en liiku kovin laajalla alueella. 

Uudellamaalla maskeja on käytetty jostain syyskuusta asti, muualla käyttö on aloitettu paljon myöhemmin. Uudellamaalla ei porukka enää jaksa.

Vähästäpä väsyitte. Onko kaikki muukin vaikeaa?

Vierailija
62/65 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi ehkäisee tartuntaa enemmän? Se että ei  puhu, eli siis avaa suuta. Vai se, että puhuu, mutta on maski 🤔?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Utelias. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun havaintojeni mukaan käyttö on päinvastoin lisääntynyt viimeisen parin viikon aikana, tosin en liiku kovin laajalla alueella. 

Uudellamaalla maskeja on käytetty jostain syyskuusta asti, muualla käyttö on aloitettu paljon myöhemmin. Uudellamaalla ei porukka enää jaksa.

Minä asun Helsingissä. Lähikaupassani olen lähes ainoa maskiton. 

(se, jolle vastasit)

Missä tuollainen kauppa on? Tai sitten silmiisi osuu vain ne maskinkäyttäjät. Ihmisillä on tapana nähdä asiat omasta näkökulmastaan.

Okei. Ilmeisesti sitten ne, joiden mielestä maskien käyttö on vähentynyt, ovat yhtä väärässä, koska näkevät asiat vain omasta näkökulmastaan. 

Vierailija
64/65 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Utelias. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä asun Helsingissä. Lähikaupassani olen lähes ainoa maskiton. 

(se, jolle vastasit)

Missä tuollainen kauppa on? Tai sitten silmiisi osuu vain ne maskinkäyttäjät. Ihmisillä on tapana nähdä asiat omasta näkökulmastaan.

Okei. Ilmeisesti sitten ne, joiden mielestä maskien käyttö on vähentynyt, ovat yhtä väärässä, koska näkevät asiat vain omasta näkökulmastaan. 

Hyvinkin näin. Kunhan teen omia havaintojani Helsingin keskustassa.

Vierailija
65/65 |
18.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi peittä kasvot. Sama kuin homo. Naisen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi