Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Miten diilaatte raiskausfantasioidenne kanssa?

Vierailija
30.01.2021 |

Mulla siis on raiskausfantasioita aina sillon tällön. Välillä tuttuja naisia, välillä tuntemattomia ja välillä ihan mielikuvituksen tasolla kuviteltuja naisia kohtaan. Vähän hävettää, että kiihotun näistä ajatuksista. Joskus sellaisia kausia, että ihan häiritsee nää ajatukset, toisinaan menee ehkä vuosikin, että en kertaakaan haaveile raiskaamisesta. Tarkennetaan nyt väärinymmärrysten välttämiseksi, että ikinä en ole ketään siis raiskannut. Miten teillä muilla? Olen 35-vuotias mies.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin Tinderistä naisen jolla on myös vastaava, eli väkisin nainti fetissi. On useamman kerran toteutettu homma niin että kun hän tulee käymään niin sidon hänet avuttomaksi ja pakko vibraan ja/tai dildotan hänelle lukuisia orgasmeja välillä naiden häntä ilman että hän pystyy mitenkään vaikuttamaan tilanteen kulkuun. Session kestoa ei ole määritetty ja se on hänen vaatimuksensa, että hän ei saa tietää kauanko häntä piinataan, eli voi kestää muutamasta tunnista koko yön kestävään sessioon.

Molemmat olemme olleet erittäin tyytyväisiä tähän järjestelyyn. 

Vierailija
42/100 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset fantasioi seksistä avaruusolioiden, eläinten ja ties minkä kanssa. Ne on vaan fantasioita. Olen lukenut seksinovelleja ja mua jaksaa ihmetyttää, että mikä i*sestissä kiihottaa ihmisiä. Toisaalta mitä se mulle kuuluu, mistä eri ihmiset tykkää. Eri asia on sitten, että jääkö ne fantasian tasolle vai lähteekö ihminen toteuttamaan niitä, ja jos toteuttaa, niin sitten yhteisymmärryksessä sen toisen osapuolen kanssa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa päästä toteuttamaan fantasioitaan uskotun naisen kanssa, joka ei lavertele niitä eteenpäin. Hänellä on turvasana, mutta on sen verran raju tyyppi, että ei ole koskaan sitä käyttänyt.

Vierailija
44/100 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllöhän tuollainen yhteisymmärryksessä sovittu sessio kiihottaisi todella paljon.

Enpä vaan nykyiselle vaniljaseksipuolisolle voi ehdottaa, hänellä kun menee jarrut päälle jo paljon kesymmästäkin. :(

Vierailija
45/100 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä fantasia on juuri sellainen joka toimii vain fantasian tasolla ei siis ollenkaan kiihottava käytännössä vaikka olisi aikuisten kesken tälläisen seksin toteuttamisesta etukäteen.

Vierailija
46/100 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä fantasia on juuri sellainen joka toimii vain fantasian tasolla ei siis ollenkaan kiihottava käytännössä vaikka olisi aikuisten kesken tälläisen seksin toteuttamisesta etukäteen.

Vaikea sanoa, en ole koskaan päässyt kokeilemaan. Mikä siinä käytännössä tökkäsi?

Vierailija
47/100 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa, en ole koskaan päässyt kokeilemaan. Mikä siinä käytännössä tökkäsi?

Kyllä siinä tulee jälkeenpäin se häpeä vaikka miten olisi sovittu että on ok tehdä se.

Vierailija
48/100 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti en ole koskaan ymmärtänyt raiskausfantasioita, että siis mitä hienoa niissä on. Minut on kauan sitten raiskattu oikeasti ja pahan trauman sain siitä. Kesti vuosia "toipua" henkisesti. Älkää leikkikö asioilla, jos ette tiedä, mistä on kyse.

Niin sanottu lievä raiskaus, jossa ei ole ollut lisäväkivaltaa, on yhtä traumatisoiva kuin se törkeäkin raiskaus, jossa on käytetty lisäväkivaltaa ja vaikka teräasetta uhrin lamauttamiseksi paikoilleen.

Vierailija
49/100 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet ap nainen aika pahasti rikki.

Vierailija
50/100 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti en ole koskaan ymmärtänyt raiskausfantasioita, että siis mitä hienoa niissä on. Minut on kauan sitten raiskattu oikeasti ja pahan trauman sain siitä. Kesti vuosia "toipua" henkisesti. Älkää leikkikö asioilla, jos ette tiedä, mistä on kyse.

Niin sanottu lievä raiskaus, jossa ei ole ollut lisäväkivaltaa, on yhtä traumatisoiva kuin se törkeäkin raiskaus, jossa on käytetty lisäväkivaltaa ja vaikka teräasetta uhrin lamauttamiseksi paikoilleen.

Kyllä minutkin on raiskattu ja silti leikin asialla.  Ymmärrän huolesi ja tämä keskustelu voi olla vaikeaa luettavaa. Mutta luulen, että järkevää näistä on puhua ja antaa aikuisten ihmisten jakaa ajatuksia aiheesta. Se että niitä fantasioita on, ei poistu kieltämällä. Se että niitä halutessaan toteuttaa turvallisesti ja sovitusti jonkun toisen kanssa on vain hyvä asia. Missään tapauksessa tietenkään ne ei saa siirtyä sieltä lupa-alueelta pois! Mutta mitä omassa elämässäni huomannut, niin harva niistä leikeistä edes tykkää. Mieliksi saattaa esittää, mutta ei se into oikeaa ole. Hyvä niin. 

Vierailija
51/100 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on hyväksikäytetty ja minulla on siitä huolimatta tai sen takia fantasioita joissa minua kontrolloidaan. Seksi on myös itselleni vaikea aihe ja tietyt aika väkivaltaiset tai inhottavatkin teemat tekevät siitä siedettävää henkisellä tasolla. Varmasti tämä ei ole se tervein lähestymistapa, mutta toimii itselleni.

Aika monella varsinkin naisella on jotakin "raiskaus"fantasiaa jolla ei sitten taas ole edes mitään tekoa väkisinmakaamisen kanssa vaan kyseessä on fantasia siitä, että mies kokee juuri hänet täysin vastustamattomana ja haluaa alistaa ja tuottaa nautintoa. Kyllä nämä ihmiset käsittääkseni ymmärtävät, ettei oikea raiskaus ole sellainen ja siihen liittyisi vaaraa, häpeää, mahdollisesti epäviehättävä tai tautinen mies jne. 

Omat fantasiani tosiaan ovat jo ohi ketjun varsinaisesta aiheesta, piti vaan kommentoida kun en ymmärrä tällaista moralisointia. 

Vierailija
52/100 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nyt miehenä tuohon ensimmäiseen naiseen että mikä siinä on hienoa niin yksinkertaisesti se fantasiana kiihottaa ja ehkä miksi se kiihottaa ajatuksena/fantasiana että se myös itselleni tuntuisi vastenmieliseltä muuten kuin fantasiana eli siinä on sellainen "kielletty hedelmä" fantasiassa.

En halua ollenkaan vähätellä mitä olet joutunut kokemaan ja varmasti vaikea ellei mahdoton toipua täysin sellaisesta mutta tässähän keskustellaan pelkästään fantasiasta ja fantasia tasolla.

Vierailija
53/100 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan hämää mitä tuo kysymyksen "diilaatte" tarkoittaa tässä yhteydessä?

Vierailija
54/100 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En fantasioi, että tulisin raiskatuksi. Olen keski-ikäinen mies.

En minäkään

-AP

Minulle kyllä kelpaisi että nätti nainen ottaisi minut väkisin. Ainakin fantasian tasolla eli siltä osin voin samaistua naisiin.

Vierailija
55/100 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä tulee jälkeenpäin se häpeä vaikka miten olisi sovittu että on ok tehdä se.

Onko sitten sinulla ollut diili mikä ei jälkeenpäin tuntunutkaan molemmista hyvältä?

Vierailija
56/100 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpa kiinni poiku

Vierailija
57/100 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä moisia fantasioita ollut.

Vierailija
58/100 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaako tää aloitus nyt sitä, että miten niiden raiskausfantasioiden tuomien tunteiden kanssa voisi pärjätä?

Koska sitä en tiedä itsekään, mutta olen kuitenkin alkanut piirtää kuvia raiskausfantasioistani, koska sillä tavalla niitä saa purettua päästään eivätkä ne jää sinne yksikseen pyörimään. Se tapa vaatii toki vähän taiteellista lahjakkuutta, ellei sitten halua pitäytyä ihan tikku-ukoissa (itse en halua)

Vierailija
59/100 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei varsinaisesti ole raiskausfantasioita mutta jos olisi, niin ajattelisin että niin on naisillakin, eihän muuten vaikka Twilight ja 50 Shades of Grey-kirjasarjat olisi niin suosittuja. Niin silloin niistä ei ainakaan fantasian tasolla tarvitse kokea syyllisyyttä tai perverssiyttä. Ja jos löytää kumppanin joka tykkää ja jonka kanssa voi suostumuksella toteuttaa niin aina parempi.

Vierailija
60/100 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset fantasioi seksistä avaruusolioiden, eläinten ja ties minkä kanssa. Ne on vaan fantasioita. Olen lukenut seksinovelleja ja mua jaksaa ihmetyttää, että mikä i*sestissä kiihottaa ihmisiä. Toisaalta mitä se mulle kuuluu, mistä eri ihmiset tykkää. Eri asia on sitten, että jääkö ne fantasian tasolle vai lähteekö ihminen toteuttamaan niitä, ja jos toteuttaa, niin sitten yhteisymmärryksessä sen toisen osapuolen kanssa.  

Vähän tuntuu siltä että mitä luovempi ihminen sitä erikoisemmat fantasiat kuten insesti yms. Itse luin aikoinana paljon eroottisia tarinoita ja niissä tuli huomattua että yleensä insestitarinoista löytyi vähemmän huonoja tarinoita kuin perusfantasioista vaikkei edes pahimaan teini-ikäisen libidoaikaan insestihommat kiinnostaneet oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän