MIEHET: Miten diilaatte raiskausfantasioidenne kanssa?
Mulla siis on raiskausfantasioita aina sillon tällön. Välillä tuttuja naisia, välillä tuntemattomia ja välillä ihan mielikuvituksen tasolla kuviteltuja naisia kohtaan. Vähän hävettää, että kiihotun näistä ajatuksista. Joskus sellaisia kausia, että ihan häiritsee nää ajatukset, toisinaan menee ehkä vuosikin, että en kertaakaan haaveile raiskaamisesta. Tarkennetaan nyt väärinymmärrysten välttämiseksi, että ikinä en ole ketään siis raiskannut. Miten teillä muilla? Olen 35-vuotias mies.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ennen kuullutkaan, että miehellä olisi raiskausfantasioita. Nehän on naisten juttu.
Ei kai ihmiskunnan historiassa olisi tapahtunut ainuttakaan raiskausta, jos ei jollain mihellä olisi ollut ensin ajatusta asiasta. Vai väitätkö, että mies raiskaa ajattelematta, noin niinkuin sivumennen vahingossa?
Enpä usko, että siihen fantasiointia tarvitaan. Eiköhän se ihan fantasioimatta tule pakottavana tarpeena.
Toimintaa edeltävä ajatus tulevasta toiminnan aiheuttamasta asiantilasta ei ole ennustus tulevaisuudesta, vaan se on fantasia. Toiminnan onnistuessa tämä fantasia voi tulla todeksi, eli ajateltu asiantila toteutuu. Kyllä se on fantasia sekin. Minulla ei ole tavoitteena johtaa fantasiaa toiminnaksi, eli toteuttaa fantasiaa, mutta se ei liity varsinaisesti tähän asiaan.
-AP
Fantasioitko sinä myös esimerkiksi vaatteiden päälle pukemisesta? En minä ainakaan. Kuten voit huomata, toiminta ei edellytä siitä fantasiointia.
Sanotaanko nyt näin, että vaatteiden pukeminen on normaali rutiini. Seksin harrastaminen ei ole miehille sellainen rutiini, että ajatukset pysähtyisivät. Ajatustoiminta ja fantasia on kiinteä osa miehen seksuaalisuutta. Naisilla saatta lyödä pää tyhjää seksin aikana, mutta se on eri tarina.
-AP
Kiinnostavaa kuulla miehestä, jolla on raiskausfantasioita. Olen usein miettinyt, että onko tällaisia miehiä olemassa ja millaisia heidän fantasiat ko. aiheesta ovat? Jopa googlettanut aihetta, mutta en ole koskaan löytänyt oikein mitään. Löytyy kyllä bdsm-seksistä kiinnostuneita ja ns. kovemmista otteista pitäviä, alistamisesta ym. Mutta kukaan ei juuri koskaan ainakaan myönnä fantasioivansa raiskaamisesta. Itseäni naisena kiihottaa ajatus tulla raiskatuksi, mutta oma fantasiani koskee vain erästä tuntemaani miestä. En siis haluaisi muiden tekevän sitä.
Olisi kiva jos kertoisit lisää fantasioistasi, että millaisia ne ovat? Esim. miten tapahtuisi, millaisessa paikassa ja millaisen naisen haluaisit raiskata?
Millaisia fantasiasi ovat? Onko sinulla muita D/s-tyyppisiä fantasioita? Onko niillä yhtymäkohtaa rakkauselämääni sovittujen leikkien muodossa?
Kiinnostaa, minun kuplassani näistä ei paljon kuule.
T. vähän kinky nainen
Vierailija kirjoitti:
Millaisia fantasiasi ovat? Onko sinulla muita D/s-tyyppisiä fantasioita? Onko niillä yhtymäkohtaa rakkauselämääni sovittujen leikkien muodossa?
Kiinnostaa, minun kuplassani näistä ei paljon kuule.
T. vähän kinky nainen
Piti olla *rakkauselämääSi
T sama ja tekstinsyöttö 🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole ennen kuullutkaan, että miehellä olisi raiskausfantasioita. Nehän on naisten juttu.
Ei kai ihmiskunnan historiassa olisi tapahtunut ainuttakaan raiskausta, jos ei jollain mihellä olisi ollut ensin ajatusta asiasta. Vai väitätkö, että mies raiskaa ajattelematta, noin niinkuin sivumennen vahingossa?
Enpä usko, että siihen fantasiointia tarvitaan. Eiköhän se ihan fantasioimatta tule pakottavana tarpeena.
Toimintaa edeltävä ajatus tulevasta toiminnan aiheuttamasta asiantilasta ei ole ennustus tulevaisuudesta, vaan se on fantasia. Toiminnan onnistuessa tämä fantasia voi tulla todeksi, eli ajateltu asiantila toteutuu. Kyllä se on fantasia sekin. Minulla ei ole tavoitteena johtaa fantasiaa toiminnaksi, eli toteuttaa fantasiaa, mutta se ei liity varsinaisesti tähän asiaan.
-AP
Fantasioitko sinä myös esimerkiksi vaatteiden päälle pukemisesta? En minä ainakaan. Kuten voit huomata, toiminta ei edellytä siitä fantasiointia.
Et ymmärrä miehen seksuaalisuudesta mitään.
-AP
Olen itsekin mies. Taidat olla itse se joka ei ymmärrä, jos ymmärtäisit, niin osaisit perustella väitteesi...
Ei ihan suoranaisesti liity asiaan, sori siitä. Minulla on raiskausfantasioita, mutta niin että minut raiskataan ja olen siis mies (hetero). Ideana että nainen raiskaisi minut. Olen onneksi löytänyt kumppanin jonka kanssa noita saan toteuttaa. Tietysti ei ole kyse oikeasta raiskauksesta, koska toimii konsensuaalisesti. Kumppanillani itsellään on myös raiskaus- ja hyväksikäyttöfantasioita ja minä teen niitä sitten hänelle myös. Ne eivät minulle ihan sitä ominta ja parasta seksuaalisuuteni toteuttamista ole, mutta nautin siitä että voin palvella tuollakin tavoin.
Eli kyllä noitakin fantasioita pystyy tietyissä rajoissa toteuttamaan.
Eihän fantasioissa ole mitään pahaa. Mullakin on kummallisia fantasioita, kuten että mua pidetään vankina kymmenien miesten suihinottoleluna jossain bileissä.
Raiskausfantasiat on aika yleisiä. Niitä voi myös toteuttaa YHTEISESTÄ SOPIMUKSESTA ja sillä suunnitelmalla, että leikin voi keskeyttää koska vain turvasanalla. Se on ihan eri asia kuin oikea raiskaus, joka on yksipuolista välivaltaa.
Jatkoa fantsialle odotellessa, vai pitääkö ruveta käyttämään omaa mielikuvitusta?
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa fantsialle odotellessa, vai pitääkö ruveta käyttämään omaa mielikuvitusta?
Mulla on ollu tänää vähän kiire. Laitan tavalla tai toisella ennen klo 23
-AP
Vierailija kirjoitti:
Täällä on robottiennakkosensuuri, jos kokeile katkoa tuhmimmat sanat tai käyttææ érílaisia hipśüja ja erikôi$merkkejä niissä?
Kiitos vinkistä. Valitettavasti tarinani on todella tuhma. Tuhmien sanojen karsiminen ja katkominen sekä hipsujen käyttö menisi hyvin työlääksi, sillä tarina on pitkä.
Ai, tarina on kadonnut. Minä en kokenut sitä loukkaavaksi, kun kirjoittaja selkeästi kertoo, että se on fantasia eikä toteuttamissuunnitelma.
Taidan rekisteröityä bdsm-baariin, kiinnostaa keskustelu sovitusti toteutetuista fantasioista.
N
Löysin samanmielisen naisen, siis sellaisen, joka nauttii siitä. Tietysti eihän se ole oikea r'aiskaus, kun on yhdessä sovittu, että niin saa tehdä, mutta meininki on oikean mukainen. Nainen estelee ja kieltää, minä en tottele. Käyttää siis kaiken voimansa kun rimpuilee ja yrittää työntää pois ja lyö yms. Ja saan satuttaakin, syttyy siitä lisää. Ei varmaan ole montaa semmoista naista kylläkään.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja samalla ketjun toinen aihe: Kysy mitä vain toisinaan raiskaamisesta fantasioivalta mieheltä.
-AP
No siis on asia jota en ole koskaan ymmärtänyt. Eikö se kuivaan ja todennäköisesti tuollaisessa fantasian tilanteessa hyvin jännittyneeseen p”lluun työntyminen sattuisi myös mieheen?
Melkein sina runkulla fantasioin että nussin jotain väkisin, tai yhteisymmärryksessä alkanut seksi muuttuu raiskaukseksi, kun teen mitä haluan. Juuri iso kulli pystyssä katselen perhetutun petran kuvia ja ajattelen raiskaavani häntä lujaa, olisin repinyt hänet alastomaksi ja puhuisin rumia hänelle. Videoisin ja alkstaisin häntä monta tuntia. Petra itkisi ja kiljuisi kun jättikullini sattuu.
ikinä en tuollaista voisi toteuttaa eikä edes käy mielessä. Pientä omaa kivaa kiireellisen perhearjen keskellä..
onneksi omaa vaimoa saa paukuttaa kunnolla ja kuvitella että raiskaan häntä
Vierailija kirjoitti:
Melkein sina runkulla fantasioin että nussin jotain väkisin, tai yhteisymmärryksessä alkanut seksi muuttuu raiskaukseksi, kun teen mitä haluan. Juuri iso kulli pystyssä katselen perhetutun petran kuvia ja ajattelen raiskaavani häntä lujaa, olisin repinyt hänet alastomaksi ja puhuisin rumia hänelle. Videoisin ja alkstaisin häntä monta tuntia. Petra itkisi ja kiljuisi kun jättikullini sattuu.
ikinä en tuollaista voisi toteuttaa eikä edes käy mielessä. Pientä omaa kivaa kiireellisen perhearjen keskellä..
onneksi omaa vaimoa saa paukuttaa kunnolla ja kuvitella että raiskaan häntä
Jokainen joka brassailee muka isolla kullillaan on oikeasti nysämuna.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän löydy kivoja naisia joiden kanssa noita fantasioita voi leikkiä? Oma mieheni tykkää juuri kovaotteisista raiskausleikeistä, mutta itse en, joten hänellä on ystävä (nainen) jonka kanssa leikkivät noita silloin tällöin. Saa purettua paineitaan, eikä tämä ole minulta tai meidän seksielämältämme pois.
Oikea raiskaus ei välttämättä ole nk kovaotteinen. Nainen voi olla huumattu... tai mies on valinnut vaikka erityisen pienikokoisen naisen, joka kädet pystyy lukitsemaan selän taakse ja nainen ei pysty tekemään mitään... siis voimasuhteet ihan ufotkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja samalla ketjun toinen aihe: Kysy mitä vain toisinaan raiskaamisesta fantasioivalta mieheltä.
-AP
No siis on asia jota en ole koskaan ymmärtänyt. Eikö se kuivaan ja todennäköisesti tuollaisessa fantasian tilanteessa hyvin jännittyneeseen plluun työntyminen sattuisi myös mieheen?
Fantasioissa ontodellisuuteen verrattuna se etu, että tosiasioita ei tarvitse niissä huomioida.
Et ymmärrä miehen seksuaalisuudesta mitään.
-AP