Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET: Miten diilaatte raiskausfantasioidenne kanssa?

Vierailija
30.01.2021 |

Mulla siis on raiskausfantasioita aina sillon tällön. Välillä tuttuja naisia, välillä tuntemattomia ja välillä ihan mielikuvituksen tasolla kuviteltuja naisia kohtaan. Vähän hävettää, että kiihotun näistä ajatuksista. Joskus sellaisia kausia, että ihan häiritsee nää ajatukset, toisinaan menee ehkä vuosikin, että en kertaakaan haaveile raiskaamisesta. Tarkennetaan nyt väärinymmärrysten välttämiseksi, että ikinä en ole ketään siis raiskannut. Miten teillä muilla? Olen 35-vuotias mies.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä saa olla ihan millaisia fantasioita vain, eikä siinä ole mitään väärää niin kauan kuin ei halua niitä toteuttaa oikeasti.

Vierailija
2/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fantasioi, että tulisin raiskatuksi. Olen keski-ikäinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida Ap olla kantasuomalainen?

Vierailija
4/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja samalla ketjun toinen aihe: Kysy mitä vain toisinaan raiskaamisesta fantasioivalta mieheltä.

-AP

Vierailija
5/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ennen kuullutkaan, että miehellä olisi raiskausfantasioita. Nehän on naisten juttu.

Vierailija
6/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä saa olla ihan millaisia fantasioita vain, eikä siinä ole mitään väärää niin kauan kuin ei halua niitä toteuttaa oikeasti.

Ai miksi ei saisi toteuttaa, jos toinenkin sitä tahtoo?

-AP

Vierailija
7/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varmasti mies?

Vai joku miäsvihaaja joka levittää paskaa?

Vierailija
8/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Ei se sitten olisi raiskaus.

Vierailija
9/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän löydy kivoja naisia joiden kanssa noita fantasioita voi leikkiä? Oma mieheni tykkää juuri kovaotteisista raiskausleikeistä, mutta itse en, joten hänellä on ystävä (nainen) jonka kanssa leikkivät noita silloin tällöin. Saa purettua paineitaan, eikä tämä ole minulta tai meidän seksielämältämme pois.

Vierailija
10/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida Ap olla kantasuomalainen?

Mähän sanoin, että mua hävettää nää ajatukset? ( = kantis olen )

Vierailija
11/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Mikä raiskaus se silloin on?

Vierailija
12/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa? Taisi olla tänä aamunakin sellainen. En minä niitä häpeä. Kai ne ovat aika tavallisia. Jos siihen liittyisi jotain vihaa, ja oikeaa motivaatiota toteuttaa sellaisia, niin vasta sitten olisin huolissani.

Vierailija
13/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ennen kuullutkaan, että miehellä olisi raiskausfantasioita. Nehän on naisten juttu.

Ei kai ihmiskunnan historiassa olisi tapahtunut ainuttakaan raiskausta, jos ei jollain mihellä olisi ollut ensin ajatusta asiasta. Vai väitätkö, että mies raiskaa ajattelematta, noin niinkuin sivumennen vahingossa?

Vierailija
14/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut mitään raiskausfantasioita, vaan helliä rakastelufantasioita. M34

Vierailija
15/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En fantasioi, että tulisin raiskatuksi. Olen keski-ikäinen mies.

En minäkään

-AP

Vierailija
16/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ihmiskunnan historiassa olisi tapahtunut ainuttakaan raiskausta, jos ei jollain mihellä olisi ollut ensin ajatusta asiasta. Vai väitätkö, että mies raiskaa ajattelematta, noin niinkuin sivumennen vahingossa?

Enpä usko, että siihen fantasiointia tarvitaan. Eiköhän se ihan fantasioimatta tule pakottavana tarpeena.

Vierailija
17/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestit 10 ja 13 siis AP:lta.

-AP

Vierailija
18/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että siihen fantasiointia tarvitaan. Eiköhän se ihan fantasioimatta tule pakottavana tarpeena.

Toimintaa edeltävä ajatus tulevasta toiminnan aiheuttamasta asiantilasta ei ole ennustus tulevaisuudesta, vaan se on fantasia. Toiminnan onnistuessa tämä fantasia voi tulla todeksi, eli ajateltu asiantila toteutuu. Kyllä se on fantasia sekin. Minulla ei ole tavoitteena johtaa fantasiaa toiminnaksi, eli toteuttaa fantasiaa, mutta se ei liity varsinaisesti tähän asiaan.

-AP

Vierailija
19/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Raiskaus on vakava rikos. Jos kaksi ihmistä haluaa fantasioida raiskausta, kyseessä ei ole raiskaus, se on kahden ihmisen sovittu seksileikki.

Vierailija
20/100 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimintaa edeltävä ajatus tulevasta toiminnan aiheuttamasta asiantilasta ei ole ennustus tulevaisuudesta, vaan se on fantasia. Toiminnan onnistuessa tämä fantasia voi tulla todeksi, eli ajateltu asiantila toteutuu. Kyllä se on fantasia sekin. Minulla ei ole tavoitteena johtaa fantasiaa toiminnaksi, eli toteuttaa fantasiaa, mutta se ei liity varsinaisesti tähän asiaan.

-AP

Fantasioitko sinä myös esimerkiksi vaatteiden päälle pukemisesta? En minä ainakaan. Kuten voit huomata, toiminta ei edellytä siitä fantasiointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän