Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voin tehdä kun kissani suosii miestäni minun sijaani?

Vierailija
30.01.2021 |

Minä olen kissan hankkinut ja selvästi enemmän hoitanut mutta miehen sylissä se viihtyy eikä tykkää jos minä silloin koetan silittää. Ei tämän näin pitänyt mennä! Herkuilla lahjonta ei auta.

Kommentit (46)

21/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ruumiinlämpöselitys saattaa hyvin pitää paikkaansa, samoin rauhallinen suhtautuminen kissaan. Kissat tuppaavat aina hakeutumaan lämpimiin, rauhallisiin paikkoihin. 

Vierailija
22/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa on valinnut suosikiksi esikoistyttären. Vain hänen luokseen menee nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies luontaisesti ottaa johtajuuden.

mies52v

No nyt meni pieleen. On kyse kissasta, ei koirasta. Kissalla ei ole johtajaa, vain alamaisia.

Kyllä meillä ainakin aikanaan molemmat kissat ihali minua ja piti johtajanaan.😉

mies52v

Vierailija
24/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama juttu. Minä saan kaiken huomion kissoiltamme jopa stalkkaamiseen asti, mutta kissoilta huomiota ruinaava emäntä ei heitä kiinnosta.

Olisi mielenkiintoista kuulla miehiltä kissojen stalkkaustarinoita, että mitä kissat katsovat ja tekevätkö ne siitä päätelmiä. :D

Vierailija
25/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wut?

Wuh?

Vierailija
26/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

No nyt meni pieleen. On kyse kissasta, ei koirasta. Kissalla ei ole johtajaa, vain alamaisia.

mies52v

Niinhän SINÄ luulit. Mutta kuka passasi ja ketä? Kissat sinua vai sinä kissoja 😉

Vierailija
27/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v

Niinhän SINÄ luulit. Mutta kuka passasi ja ketä? Kissat sinua vai sinä kissoja 😉

Toinen passas minua sekä sebastiania🧐

mies52v

Vierailija
28/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissasi on kiittämätön elukka.

Vierailija
29/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissat suosii minua ruoka-aikoina ja nälkäisenä ja miestä yöllä (valtaavat hänen puolen sängystä)

Vierailija
30/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyä asianlaidan.

Vierailija
31/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat että mummoudut.

Vierailija
32/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
33/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kissa

34/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelu puhumaan kiinaa. Mun kissat tuijottavat lumoutuneina telkkaria, kun kiinalaiset kimittävät.

Vierailija
35/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa tykkää musta enemmän, vaikka oon enemmän sen kimpussa. Lässytän ja lätisen. Aina se tulee mun syliin nukkumaan ja vain mua ovelle vastaan kun tuun kotiin. Mun mies oli ihan varma että siitä tulis suosikki, koska tiesi jo etukäteen olevansa paljon välinpitämättömämpi kissaa kohtaan. Mutta sattuipa tällänen kissa meille.

Vierailija
36/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuistua.

Vierailija
37/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä alun perin ollut kissa palvoo häntä. Mutta kun se haluaa huomiota, se tulee mun luo.

Minulla alun perin ollut kissa on ihan mun kissa. Tulee mun syliin ja juttelee mun kanssa. Miehen syliin se ei ole koskaan mennyt eikä tykkää, jos mies antaa huomiota.

Yhteisesti hankittu kissa tykkää huomiosta ylipäätään, eli pitää kummastakin. Mutta se on leimaantunut muhun. Välillä se tulee jopa kateelliseksi, jos mies tulee mun lähelle.

Vierailija
38/46 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehellä alun perin ollut kissa palvoo häntä. Mutta kun se haluaa huomiota, se tulee mun luo.

Minulla alun perin ollut kissa on ihan mun kissa. Tulee mun syliin ja juttelee mun kanssa. Miehen syliin se ei ole koskaan mennyt eikä tykkää, jos mies antaa huomiota.

Yhteisesti hankittu kissa tykkää huomiosta ylipäätään, eli pitää kummastakin. Mutta se on leimaantunut muhun. Välillä se tulee jopa kateelliseksi, jos mies tulee mun lähelle.

Mutta kissat tykkää laumaantua mun kanssa. Kun mä meen nukkumaan, ne seuraa perässä. Jos herään yöllä vessaan, kissat tulee mukana oven taakse. Jos herään aamulla ennen miestä, kissat tulee mun kaa pois sängystä. Jos taas mies herää ensin, kissat jää sänkyyn pötköttelee.

Vierailija
39/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kissat tykkää laumaantua mun kanssa. Kun mä meen nukkumaan, ne seuraa perässä. Jos herään yöllä vessaan, kissat tulee mukana oven taakse. Jos herään aamulla ennen miestä, kissat tulee mun kaa pois sängystä. Jos taas mies herää ensin, kissat jää sänkyyn pötköttelee.

Tuota ei uskota.

Vierailija
40/46 |
06.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissakin on rakastunut mieheen. Jos on poikakissa, niin se on gay.