Mitä voin tehdä kun kissani suosii miestäni minun sijaani?
Minä olen kissan hankkinut ja selvästi enemmän hoitanut mutta miehen sylissä se viihtyy eikä tykkää jos minä silloin koetan silittää. Ei tämän näin pitänyt mennä! Herkuilla lahjonta ei auta.
Kommentit (46)
Miehellä on korkeampi ruumiinlämpötila. Kelpaat ovulaation jälkeen, paitsi jos käytät e-pillereitä.
Ehkä voisit maksaa joillekin virolaisille että miehesi vain "katoaisi".
Onko sinulla tapana tuijottaa kissaasi silmiin sattumalta? Ne eivät pidä siitä.
Kissa on vaan valinnut miehesi sinun sijaasi. Et voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Kissa tekee mitä kissa haluaa.
Käytätkö hajuvettä, hiuslakkaa, kosteusvoiteita? Kissa ei tykkää hajustasi.
Kissaa ei miellytä mädän silakan haju.
Mies luontaisesti ottaa johtajuuden.
mies52v
Meillä sama juttu. Minä saan kaiken huomion kissoiltamme jopa stalkkaamiseen asti, mutta kissoilta huomiota ruinaava emäntä ei heitä kiinnosta.
Pirskota miehen housuihiin salaa sitruunamehua.
Vierailija kirjoitti:
Mies luontaisesti ottaa johtajuuden.
mies52v
No nyt meni pieleen. On kyse kissasta, ei koirasta. Kissalla ei ole johtajaa, vain alamaisia.
Laita taskusi täyteen kissanminttua.
Kissat ovat hyvin älykkäitä ja herkkiä. Eivät kovin usein pidä lainkaan naisista vaikka moni nainen kissoja omistaakin. Kissat kärsii jos ovat vain naisten seurassa. Kissat ovat aina miesten perään ja jos vain mies perheessä on, kissa tuntee olonsa hyväksi miehen seurassa.
Näin meni meilläkin, en ollut kissan kanssa missään tekemisissä ja minun luokseni se aina tuli.
Kissanminttua saa myös suihkeen, ruiskuta sitä vaatteisiisi.
Onko sulla nimeä ääni? Tykkäätkö lässyttää?
Vierailija kirjoitti:
Kissat ovat hyvin älykkäitä ja herkkiä. Eivät kovin usein pidä lainkaan naisista vaikka moni nainen kissoja omistaakin. Kissat kärsii jos ovat vain naisten seurassa. Kissat ovat aina miesten perään ja jos vain mies perheessä on, kissa tuntee olonsa hyväksi miehen seurassa.
Näh ei. Kissat pitävät naisten korkeammasta äänestä, siksi tottelevat helpommin naisen kutsuakin.
Kissat tykkäävät sellaisesta ihmisestä, joka ei häiritse niitä, eikä varsinkaan juokse perässä kädet ojossa.