Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ehdottaa seksiä ennen seurustelua, nostan kytkintä

Vierailija
30.01.2021 |

Silloin saa se mies mennä menojaan. En sitä sano, etteikö seksin myötä voi syntyä parisuhde, mutta itselleni en sellaista kuviota halua.

Miten on, onko nykyaikana toivoa, että sovitaan seurustelusta, että ollaan parisuhteessa, ja sitten tulee seksi mukaan kuvioihin? Vai onko se tavallista että tapailuvaiheessa harrastetaan seksiä, vaikka ei vielä olla sitouduttu välttämättä toiseen?

Onko sellaisia hyviä miehiä vielä olemassa?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yksikään tapailusuhde, jossa on ollut seksiä, kehittynyt parisuhteeksi. Mielistelemällä ei ketään saa, käyttävät vain hyväkseen.

Seksi on mielistelyä? Mistä ihmeestä tämä käsitys tulee että seksi on aina miehille tärkeämpää kuin naisille ja naiset jotenkin uhrautuvat jos harrastavat seksiä. Nykyisen poikaystäväni kanssa harrastin seksiä tokilla treffeillä. Hui kauhiaa... Myös ekoilla treffeillä on joskus tullut harrastettua jos kemiat on oikein hyvin kohdannut. Ikinä ei ole kaduttanut koska miksi ihmeessä harrastaisin sitä seksiä jos en itse pitäisi siitä.

On ihan ok odotella pidempään ennen seksin harrastamista mutta yhtä ok on ottaa se jo alussa mukaan kuvioihin. Itse taas tiedän useammankin pariskunnan jossa seksiä on harrastettu jo hyvin tapailun alkuvaiheessa. Niin vain näistäkin on kehittynyt onnellisia parisuhteita. Jos ei parisuhde kehity niin ei se silloinkaan olisi kehittynyt vaikka seksiä ei olisi harrastettu.

Vierailija
62/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on ihastunut, hän haluaa, että mies yrittää päästä koeajolle. Mies joka ei yritä päästä pöksyihin on suurimmalle osalle naisista turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on ihastunut, hän haluaa, että mies yrittää päästä koeajolle. Mies joka ei yritä päästä pöksyihin on suurimmalle osalle naisista turn off.

Juu ei. "Pöksyihin yrittävä" on aina turn off. Seksiä harrastetaan yhteisestä halusta, ei siksi että toinen "yrittää".

Vierailija
64/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta kivaa on kun seurustelu loppuu ekaan seksikertaan, kun mieltymykset ei kohdanneet ollenkaan.

Vierailija
65/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole yksikään tapailusuhde, jossa on ollut seksiä, kehittynyt parisuhteeksi. Mielistelemällä ei ketään saa, käyttävät vain hyväkseen.

Seksi on mielistelyä? Mistä ihmeestä tämä käsitys tulee että seksi on aina miehille tärkeämpää kuin naisille ja naiset jotenkin uhrautuvat jos harrastavat seksiä. Nykyisen poikaystäväni kanssa harrastin seksiä tokilla treffeillä. Hui kauhiaa... Myös ekoilla treffeillä on joskus tullut harrastettua jos kemiat on oikein hyvin kohdannut. Ikinä ei ole kaduttanut koska miksi ihmeessä harrastaisin sitä seksiä jos en itse pitäisi siitä.

On ihan ok odotella pidempään ennen seksin harrastamista mutta yhtä ok on ottaa se jo alussa mukaan kuvioihin. Itse taas tiedän useammankin pariskunnan jossa seksiä on harrastettu jo hyvin tapailun alkuvaiheessa. Niin vain näistäkin on kehittynyt onnellisia parisuhteita. Jos ei parisuhde kehity niin ei se silloinkaan olisi kehittynyt vaikka seksiä ei olisi harrastettu.

Juuri kaltaistesi takia papillooma- ja herpesvirukset leviävät leviämistään. Kondomikaan kun ei estä niitä tartuntoja (googlaa netistä). 

Vierailija
66/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai valokytkintä? 😄😄😄😄😄😅😅😅😅😅

Vierailija
67/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toisinkin päin käydä, yksikään tapailisuhteeni jossa ollaan tapailtavan kanssa odoteltu ja katseltu ei ole kehittynyt suhteeksi. Sen sijaan seksisuhteena alkanut suhde jossa pantiin ekalla tapaamiskerralla päätyikin siihen että alettiin seurustelemaan. Yhdessä ollaan vieläkin näin monen vuoden jälkeen. :D

Vierailija
68/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääh puuh seksihurjastelijat taas kitisevät

Vierailija
69/77 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri kaltaistesi takia papillooma- ja herpesvirukset leviävät leviämistään. Kondomikaan kun ei estä niitä tartuntoja (googlaa netistä). 

Juu'u. Elämäni aikana minulla on ollut neljä seksikumppania eikä ikinä mitään tauteja (eikä muuten niillä muillakaan tutuillani jotka ovat "erehtyneet" harrastamaan seksiä hyvin tapailun alkuvaiheessa). Mutta toki, mehän se ongelma olemme eivätkä ne joilla on lukuisia kumppaneita eivätkä käytä suojausta.

Vierailija
70/77 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta etkö kuitenkin edes haluaisi nähdä miehen peniksen erektiossa ennen kuin sovitte seurustelusta? Voisihan se nimittäin mennä niinkin, että sinä haluaisit nopeasti lopettaa seurustelun. 

Se on eri asia. On ihan ok seurustella satojen miesten kanssa, 6 tuntia.

Vierailija
71/77 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kieltäytyisi seksistä ennen jotain parisuhdetta, niin ei kyllä menisi jatkoon. En uskaltaisi ottaa riskiä, että homma ei toimisikaann vaan olisikin joku parin minuutin minuutin tykittäjä. 

Vierailija
72/77 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan miehelle. Jos pihtaat jo ennen suhdetta, niin tulet pihtaamaan suhteessakin.

Eihän kukaan ostaisi autoakaan ilman kunnon koeajoa!

Vierailija
73/77 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin samoin. On samoin toimivia miehiäkin ja heihin voi oikeasti myös luottaa. Tämä on hyvä tapa karsia pelimiehet, pil lun perässä juoksevat ja muut per vot pois elämästä heti.

Vierailija
74/77 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi sopia, että seksiä vasta parisuhteessa. On kuitenkin hyvä ymmärtää, että parisuhteen päättyminen ei ole yhtään sen kummempi juttu kuin tapailun lopettaminen; toinen on tyytymätön suhteeseen tai tulee riita jostain merkittävästä asiasta ja se on siinä.

Tätä minäkin ajattelin. Muutenkaan minulle ei nyt ihan suoraan tämä ap:n kuvio aukea. Ymmärrän hyvin vaatimuksen seksuaalisesta uskollisuudesta eli seksin alettua ei tapailla enää muita (en siis kritisoi, jos jotku sopii muuten). Mutta ollaan parisuhteessa ennen seksiä - eli miten ja kuinka pitkään? Vaikea aikuiselal iällä kuvitella olevansa suhteessa, jossa ei ole seksiä. 

Tarkoitin, että en halua seksiä tapailuvaiheessa, jos ei olla keskusteltu suhteesta ja sen tulevaisuudesta ja haluaako mies kanssani parisuhteen. Kuulostaahan se ehkä teinimäiseltä sopia että nyt seurustellaan, ollaan virallisesti pari, mutta sitä minä kuitenkin tarkoitan. 

Ap

Joku tässä ap:n ajattelussa ei nyt ole kohdillaan. Voihan noista asioista keskustella ja sopia vaikka ekalla tai tokalla tapaamisella. Ap voi ilmoittaa, ettei ole valmis seksiin ilman seurustelua ja mies voi kuitata saman tien, että nyt seurustellaan.

Mitä se takaa? Ei yhtään mitään. Seurustelun voi päättää yksipuoleisella ilmoituksella vaikka seuraavana aamuna. Minusta ap tekee seksiasiasta turhan ison numeron. Olisihan ap:kin hyvä tietää miellyttääkö kumppani seksuaalisesti ennen mitään suuria lupauksia tai sitoumuksia. Tai voihan se olla ap, joka seuraavana aamuna toteaa, että tämä seurustelu päättyi nyt tähän :D

Vierailija
75/77 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä takana 3 parisuhdetta, 29v ikää, en ole koskaan harrastanut seksiä ennen parisuhdetta enkä harrasta.

Mutta sitoutua sinä et silti osaa.

Vai jäitkö kolme kertaa leskeksi?

Vierailija
76/77 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä takana 3 parisuhdetta, 29v ikää, en ole koskaan harrastanut seksiä ennen parisuhdetta enkä harrasta.

Mutta sitoutua sinä et silti osaa.

Vai jäitkö kolme kertaa leskeksi?

Tunnin juttukin voi olla parisuhde kun itselleen kertoo asian oikein

Vierailija
77/77 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tätä. Jos haluaa vaikka odottaa vähän ja keskustella asioista ensin, ja sitten tulee seurustelun alettua/ekan kerran jälkeen jätetyksi, se on oma vika koska "mitä keskusteluja sä vaadit, ootko joku teini hahaha, aikuiset vaan panee jos mieli tekee".

Sitten jos menee tunteen mukana vaikka jo heti tapailun alussa, mutta tuleekin jätetyksi, se on oma vika, koska "mitäs annoit seksiä heti vaikka ette edes tunteneet vielä, kaikkihan tietää että pitää tutustua ja keskustella asioista ensin".

Ei tässä vaan voi voittaa, teki miten vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme