Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ehdottaa seksiä ennen seurustelua, nostan kytkintä

Vierailija
30.01.2021 |

Silloin saa se mies mennä menojaan. En sitä sano, etteikö seksin myötä voi syntyä parisuhde, mutta itselleni en sellaista kuviota halua.

Miten on, onko nykyaikana toivoa, että sovitaan seurustelusta, että ollaan parisuhteessa, ja sitten tulee seksi mukaan kuvioihin? Vai onko se tavallista että tapailuvaiheessa harrastetaan seksiä, vaikka ei vielä olla sitouduttu välttämättä toiseen?

Onko sellaisia hyviä miehiä vielä olemassa?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En ole koskaan seurustellut, joten en ole sitten seksiäkään harrastanut. En "säästä" itseäni kenellekään, mutta en yksinkertaisesti pystyisi harrastamaan seksiä puolituntemattoman ihmisen kanssa. Murtuisin varmaan tuhannen palasiksi, jos seksikumppani lähtisikin aamulla kävelemään enkä merkinnytkään yhtään mitään :( Suhteeseen kukaan ei tunnu haluavan, mutta seksiä sitten ehdottelee niin miehet kuin naisetkin. Olen varmaan hautaan asti neitsyt

N21

Jep, se menee juuri noin. Mullakin oli vain yksi toive, että seksikumppani oikeasti välittäisi minusta. Että meillä olisi tunteita toisiamme kohtaan ja aitoa välittämistä. No, sitä en koskaan löytänyt, kun en ole merkinnyt yhdellekään miehelle mitään. 37-vuotiaana neitsyenä sitten päätin että kokeillaan. Josko muut ovat sittenkin oikeassa ja se onkin kivaa myös irtona. Etsin ensimmäisen miehen joka oli mulle viehättävä ja joka tuntui tykkäävän musta. Seksi ei tuntunut miltään mutta ilta kokonaisuudessaan oli kiva (keskustelut ja lähekkäin olo oli se paras osa). Aamulla hän sitten lähti pois ja se oli siinä. Ihan kauhea olo jäi siitä aamusta, eikä todellakaan ollut sen arvoista.

No, jos aloitat seksihommat vasta 37v niin saa kyllä aika monen kanssa harjoitella ennen kuin joku jää. Jos olisit aloittanut aiemmin, olisit nyt kokeneempi ja avioliitossa.

Vierailija
42/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä haluais seurustella/tapailla ja ihastua tyyppiin jonka kanssa ei seksistä tule mitään. Kerran ihastuin tulen palavasti yhteen tyyppiin jolla oli oikeasti pienempi kuin prinssi nakki niin ei jatkoon. Ja juu seksi ei ole kaikki kaikessa mutta iso osa parisuhdetta se kyllä on.

Et tainnut ollakaan ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän nostat kytkintä. Tuskin ketään se kiinnostaa.

Vierailija
44/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En ole koskaan seurustellut, joten en ole sitten seksiäkään harrastanut. En "säästä" itseäni kenellekään, mutta en yksinkertaisesti pystyisi harrastamaan seksiä puolituntemattoman ihmisen kanssa. Murtuisin varmaan tuhannen palasiksi, jos seksikumppani lähtisikin aamulla kävelemään enkä merkinnytkään yhtään mitään :( Suhteeseen kukaan ei tunnu haluavan, mutta seksiä sitten ehdottelee niin miehet kuin naisetkin. Olen varmaan hautaan asti neitsyt

N21

Jep, se menee juuri noin. Mullakin oli vain yksi toive, että seksikumppani oikeasti välittäisi minusta. Että meillä olisi tunteita toisiamme kohtaan ja aitoa välittämistä. No, sitä en koskaan löytänyt, kun en ole merkinnyt yhdellekään miehelle mitään. 37-vuotiaana neitsyenä sitten päätin että kokeillaan. Josko muut ovat sittenkin oikeassa ja se onkin kivaa myös irtona. Etsin ensimmäisen miehen joka oli mulle viehättävä ja joka tuntui tykkäävän musta. Seksi ei tuntunut miltään mutta ilta kokonaisuudessaan oli kiva (keskustelut ja lähekkäin olo oli se paras osa). Aamulla hän sitten lähti pois ja se oli siinä. Ihan kauhea olo jäi siitä aamusta, eikä todellakaan ollut sen arvoista.

No, jos aloitat seksihommat vasta 37v niin saa kyllä aika monen kanssa harjoitella ennen kuin joku jää. Jos olisit aloittanut aiemmin, olisit nyt kokeneempi ja avioliitossa.

Sinulta meni pointti ohi. En odottanut että hän jäisi tai meistä tulisi jotain. Pointti oli se että irtoseksi tuntui yhtä pahalta kuin etukäteen luulin. Olisi siis ollut parempi jättää kokeilematta.

Eikä ole mitään takeita että olisin nyt naimisissa jos olisin kokeillut irtoseksiä nuorempana. Ensinnäkään en halua välttämättä naimisiin ja toisekseen miksi minusta joku tykkäisi oikeasti nyt jos olisin 20v sitten pannut jotain randomia? :D

Vierailija
45/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen kieltäytyisi seksistä ennen kuin teen jonkun sitoutumuksen, pitäisin sitä

A- kiristyksenä

B- vihjeenä siitä, että toinen ei ole kovin seksuaalinen ylipäätään tai häpeää kehoaan/ epäilee olevansa huono sängyssä

T: N44

Vierailija
46/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinähän nostat kytkintä. Tuskin ketään se kiinnostaa.

Ainakin sitä miestä :D

Vierailija
47/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Miten niin harjoitella? Lukuisat ihmiset löytävät kumppanin hyvin nopeasti, jopa ensimmäisestä seksikumppanista. Tai kumppaneita on elämän aikana pari kolme. Ei ikä siihen mitään vaikuta.

Vierailija
48/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yksikään tapailusuhde, jossa on ollut seksiä, kehittynyt parisuhteeksi. Mielistelemällä ei ketään saa, käyttävät vain hyväkseen.

Vierailija
49/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran kehtasi ehdottaa toisella tapaamisella. Ja osoittautui tyypiksi joka ei edes hae seurustelusuhdetta. Onneksi en suostunut. Pyysin kuitenkin viereeni nukkumaan yöksi levitetylle sohvalle. Tyyppi jäi vaikka ensin sanoikin että se saattaa olla vähän vaikeaa, nukkuminen... Jäi, ja kuvitteli vielä aamullakin saavansa :D

Ei luoja noita yksinkertaisia miehiä. 

Vierailija
50/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä takana 3 parisuhdetta, 29v ikää, en ole koskaan harrastanut seksiä ennen parisuhdetta enkä harrasta.

Vierailija
51/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

H elvetin hyvä tietää

Vierailija
52/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläiset naiset ovat nostaneet pimppansa jalustalle.

Toisaalta miehet nostavat oman vehkeensä jalustalle ja vain se merkitsee oli kohdalla sitten seksi tai parisuhde.  

Vierailija
53/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kerran kehtasi ehdottaa toisella tapaamisella. Ja osoittautui tyypiksi joka ei edes hae seurustelusuhdetta. Onneksi en suostunut. Pyysin kuitenkin viereeni nukkumaan yöksi levitetylle sohvalle. Tyyppi jäi vaikka ensin sanoikin että se saattaa olla vähän vaikeaa, nukkuminen... Jäi, ja kuvitteli vielä aamullakin saavansa :D

Ei luoja noita yksinkertaisia miehiä. 

Ja kaikkein naurettavinta oli, että olin mielessäni kuvitellut hänet kunnolliseksi mieheksi. Olin silloin 21, mies oli 25. Niin sitä erehtyy. Jatkossa ei kannata ihastua mielikuviinsa. Toisaalta onneksi tuli noinkin nopeasti ilmi mikä se tyyppi oli miehiään. 

Vierailija
54/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä aloittajasta tekee "hyvän naisen"? 

Hänhän kertoo sen tuossa.

Eipä kertonut, ainoastaan seksipreferenssinsä.

Onko nainen siis automaattisesti hyvä? 

Olettaisin, että täyttää sen saman hyvyyden kriteerin, millä arvioi miestäkin.

Vierailija
55/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä!

Teinit sopivat seukkaavansa. Aikuiset vaan lipuvat siihen, ilman mitään sopimisia.

Seksi on valtaosalle meistä niin tärkeää, ettei ilman sitä ole juuri mahdollista jatkaa tapailua.

"Koeajo" on todella tärkeä, siinä tutustutaan ennenkaikkea partnerin seksiin suhtautumiseen.

Niksit ja tekniikka opitaan kyllä, jos halut on yhteiset.

Jos 35 ikäinen ei ole vielä seurustellut ja sekstannut niin season is out!

Kaikki tässä viestissä on paskaa :D.

Minun mielestäni siinä on kaikki asiat aivan kohdallaan!

Muutama nainen luulee että antaminen on jotenkin suuri merkityksellinen juttu ja sitä pitää pihistää sille oikealle.

No ei ole. Päinvastoin. Miehet ajattelevat heti, että naisessa on muutakin vikaa, kun ei tykkää seksistä.

Tehän olette siitä eläviä esimerkkejä! 😂

Vierailija
56/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi sopia, että seksiä vasta parisuhteessa. On kuitenkin hyvä ymmärtää, että parisuhteen päättyminen ei ole yhtään sen kummempi juttu kuin tapailun lopettaminen; toinen on tyytymätön suhteeseen tai tulee riita jostain merkittävästä asiasta ja se on siinä.

Tätä minäkin ajattelin. Muutenkaan minulle ei nyt ihan suoraan tämä ap:n kuvio aukea. Ymmärrän hyvin vaatimuksen seksuaalisesta uskollisuudesta eli seksin alettua ei tapailla enää muita (en siis kritisoi, jos jotku sopii muuten). Mutta ollaan parisuhteessa ennen seksiä - eli miten ja kuinka pitkään? Vaikea aikuiselal iällä kuvitella olevansa suhteessa, jossa ei ole seksiä. 

Vierailija
57/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi sopia, että seksiä vasta parisuhteessa. On kuitenkin hyvä ymmärtää, että parisuhteen päättyminen ei ole yhtään sen kummempi juttu kuin tapailun lopettaminen; toinen on tyytymätön suhteeseen tai tulee riita jostain merkittävästä asiasta ja se on siinä.

Tätä minäkin ajattelin. Muutenkaan minulle ei nyt ihan suoraan tämä ap:n kuvio aukea. Ymmärrän hyvin vaatimuksen seksuaalisesta uskollisuudesta eli seksin alettua ei tapailla enää muita (en siis kritisoi, jos jotku sopii muuten). Mutta ollaan parisuhteessa ennen seksiä - eli miten ja kuinka pitkään? Vaikea aikuiselal iällä kuvitella olevansa suhteessa, jossa ei ole seksiä. 

Tarkoitin, että en halua seksiä tapailuvaiheessa, jos ei olla keskusteltu suhteesta ja sen tulevaisuudesta ja haluaako mies kanssani parisuhteen. Kuulostaahan se ehkä teinimäiseltä sopia että nyt seurustellaan, ollaan virallisesti pari, mutta sitä minä kuitenkin tarkoitan. 

Ap

Vierailija
58/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en alkaisi seurustelemaan ennen kuin olen harrastanut seksiä koska se on minulle niin tärkeä osa parisuhdetta. Jos kemiat ei makkarissa kohtaa niin ei seurustelustakaan tulisi mitään. Mutta jokainen tehköön niin kuin hyväksi kokee :)

Vierailija
59/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä!

Teinit sopivat seukkaavansa. Aikuiset vaan lipuvat siihen, ilman mitään sopimisia.

Seksi on valtaosalle meistä niin tärkeää, ettei ilman sitä ole juuri mahdollista jatkaa tapailua.

"Koeajo" on todella tärkeä, siinä tutustutaan ennenkaikkea partnerin seksiin suhtautumiseen.

Niksit ja tekniikka opitaan kyllä, jos halut on yhteiset.

Jos 35 ikäinen ei ole vielä seurustellut ja sekstannut niin season is out!

Kaikki tässä viestissä on paskaa :D.

Minun mielestäni siinä on kaikki asiat aivan kohdallaan!

Muutama nainen luulee että antaminen on jotenkin suuri merkityksellinen juttu ja sitä pitää pihistää sille oikealle.

No ei ole. Päinvastoin. Miehet ajattelevat heti, että naisessa on muutakin vikaa, kun ei tykkää seksistä.

Tehän olette siitä eläviä esimerkkejä! 😂

No tämä siinä oli paskaa:

"Teinit sopivat seukkaavansa. Aikuiset vaan lipuvat siihen, ilman mitään sopimisia"

Ei vaan niin teinit kuin aikuisetkin aloittavat seurustelun niin kuin haluavat: toiset sopimalla, toiset sopimatta.

"Seksi on valtaosalle meistä niin tärkeää, ettei ilman sitä ole juuri mahdollista jatkaa tapailua."

Seksi voi olla erittäin tärkeää, eikä sitä silti ole pakko vaatia heti. Voi olla todella seksuaalisesti aktiivinen ja tapailla ilman seksiä.

""Koeajo" on todella tärkeä, siinä tutustutaan ennenkaikkea partnerin seksiin suhtautumiseen.

Niksit ja tekniikka opitaan kyllä, jos halut on yhteiset."

Koeajoa ei siltikään ole pakko tehdä heti. Seksiin ehtii tutustua vähän myöhemminkin jos se kyseiselle parille sopii paremmin. Seksiin voi olla avoin ja myönteinen asenne eikä silti ole pakko mennä 1. -3. treffeillä sänkyyn.

"Jos 35 ikäinen ei ole vielä seurustellut ja sekstannut niin season is out!"

Kokematon 35v ihminen voi olla täysin sosiaalisesti ja seksuaalisesti normaali, elämä vain on mennyt eri tavalla kuin ehkä valtaväestöllä. Ei ole mitenkään myöhäistä löytää kumppania, ja vieläpä itselleen sopivaa sellaista.

Vierailija
60/77 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä painan kaasupoljinta niin naiset alkavat ehdotella seksiä.

T: Kaasujalka-Kake

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi