Helvetti kun ei saa nukuttua ton miehen takia!!
Nukahtaa iltaisin aina ennen mua. Aina. Ymmärrän kyllä, että herää jo aamuviideltä töihin, mutta: nukahtaa klo. 20-21 ja sitten se lysti alkaa. Kuorsaa, narskuttaa hampaita, puhuu unissaan, huitoo mun käsillään kasvoihin, tökkii kyynerpäällä kylkeen jne.
JUM ALAUTA HAJOAA PÄÄ.
Viikonloppuisin juo kaljaa, nytkin kitannut aamusta asti ja kappas vaan, sammui. Olisi ihanaa ottaa päiväunet itsekin, nukuin Han viime yönä peräti kolme tuntia, mutta ei. Enää ei riitä edes kuorsaus kun herra kännipäissään pieree hirveän hajuisia pskapieruja samassa sängyssä!
Oikeasti lyön kohta!
Ja ei, en voi mennä muualle nukkumaan koska tämä on yksiö 😩😡😢
AAAAAAARGH!!!!!!!
Kiitos kun sain avautua.
Kommentit (48)
Siis mitä näet juopossa miehessä? Lisäksi ei halua edes tutkituttaa sitä kuorsausta, joten ei todellakaan välitä miltä sinusta tuntuu. Olisin hommannut jo oman asunnon.
Se, ettei mies halua muuttaa rupukämpästä minnekään SINUN kanssasi on jo iha selkeä vastaus. Ei muuta, ei tule tapahtumaan, vaikka maanittelisit. Etsi oma kämppä ja sinuna vaihtaisin kännikalan normaaliin mieheen tai olisin yksin.
Ei sun tartte sietää ihan mitä tahansa. Se ei ole rakkautta.
Onko asunnossanne toista huonetta?
Vierailija kirjoitti:
Minä oletin että olette nuoria, aikuinen nainen ei oletettavasti tuollaista kauan katselis!
Voi et kuule tiedäkään kuinka moni aikuinen nainen katselee (ja kuuntelee) juurikin tuollaista. Suurin osa varmaankin. Tosin mies yleensä käy sentään edes töissä, niin se antaa vähän lisäpisteitä ettei viitsi suhdetta samantien lopettaa, varsinkin jos on yhteisiä ja pieniä lapsiakin.
Lopetin yhden suhteen kumppanin kuorsauksen takia. Heikensi mun jaksamista kun en voinut nukkua.
Miehelle kuorsauskisko käyttöön, niin kuorsaaminen ja hampaiden narskuttelu loppuu. Kannattaa pyytää työterveyden/terkkarin kautta myös lähete uniapneatutkimuksiin ja lopettaa alkoholin käyttö, koska se pahentaa kuorsaamista. Painon pudottaminenkin auttaa, jos on ylipainoa.
Itse voit kokeilla korvatulppia, mutta todella kovaan kuorsaamiseen niistä ei ole apua.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kuorsauskisko käyttöön, niin kuorsaaminen ja hampaiden narskuttelu loppuu. Kannattaa pyytää työterveyden/terkkarin kautta myös lähete uniapneatutkimuksiin ja lopettaa alkoholin käyttö, koska se pahentaa kuorsaamista. Painon pudottaminenkin auttaa, jos on ylipainoa.
Itse voit kokeilla korvatulppia, mutta todella kovaan kuorsaamiseen niistä ei ole apua.
Milläs saat sen miehen menemään lääkäriin ja tutkimuksiin? Kun ei kiinnosta mennä. Vaimo menköön hankkimaan unilääkkeitä.
Minä oletin että olette nuoria, aikuinen nainen ei oletettavasti tuollaista kauan katselis!