Helvetti kun ei saa nukuttua ton miehen takia!!
Nukahtaa iltaisin aina ennen mua. Aina. Ymmärrän kyllä, että herää jo aamuviideltä töihin, mutta: nukahtaa klo. 20-21 ja sitten se lysti alkaa. Kuorsaa, narskuttaa hampaita, puhuu unissaan, huitoo mun käsillään kasvoihin, tökkii kyynerpäällä kylkeen jne.
JUM ALAUTA HAJOAA PÄÄ.
Viikonloppuisin juo kaljaa, nytkin kitannut aamusta asti ja kappas vaan, sammui. Olisi ihanaa ottaa päiväunet itsekin, nukuin Han viime yönä peräti kolme tuntia, mutta ei. Enää ei riitä edes kuorsaus kun herra kännipäissään pieree hirveän hajuisia pskapieruja samassa sängyssä!
Oikeasti lyön kohta!
Ja ei, en voi mennä muualle nukkumaan koska tämä on yksiö 😩😡😢
AAAAAAARGH!!!!!!!
Kiitos kun sain avautua.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Onko mieheltäsi tutkittu uniapneaa? Kannattaisi. Muutenkin elämäähaittaavan kova kuorsaaminen ja sen syy kannattaisi selvittää.
Niinpä! Olen tolkuttanut sille tätä, mutta eipä kiinnosta. Tai siis menee joo "ensi viikolla".
Ap
AP onnistui poistattamaan kommenttini, jossa kerroin mies sitä, mies tätä-aloitusten tekijän olevan sama henkilö. Kohta tämäkin lähtee.
Ettekö nukkuneet öitä yhdessä ennen yhteenmuuttoa? Vai rakkausko tukki sun korvat totaalisesti? 😉
Ikään ei estä SINUA hankkimaan omaa asuntoa.
Jos olet muuttanut miehen luo ilmeisen pieneen ja rupuiseen kämppään "väliaikaisesti" niin miksi miehen pitää muuttaa ellei häntä huvita?
Jos sinua huvittaa niin muuta.
Olet nyt nähnyt millainen mies on. Jos et ole tyytyväinen niin teet asialle jotain.
Vai houkutteleeko sittenkin siihen jäämään halpa asuminen ja itselle jäävä raha kuin miehestä johtuvat hankaluuudet?
Sitten ei voi mitään.
Kumman asunto se on? Eihän tuollaisessa tilanteessa voi asua yhdessä.
Älä hyvä ihminen pilaa omaa elämääsi juopon kanssa! Samaan suohon vajoat itsekin.
Ilmeisesti olette nuoria? Ala rakentaa itsenäistä elämää.
Varo tulemasta raskaaksi!
Kannattaa ihan oikeasti hommata oma asunto. Mieheni kuorsaa äänekkäästi, mutta meillä on omat kämpät. Ja omissakin asunnoissa molemmilla sen verran tilaa, että pystymme nukkumaan eri huoneissa. Ei tuosta tule mitään, jos ei koskaan saa nukkua rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Kumman asunto se on? Eihän tuollaisessa tilanteessa voi asua yhdessä.
Vastasinkin jo. Etsi oma kämppä
Vierailija kirjoitti:
AP onnistui poistattamaan kommenttini, jossa kerroin mies sitä, mies tätä-aloitusten tekijän olevan sama henkilö. Kohta tämäkin lähtee.
Mä en ole poistattanut yhtään mitään, kiitos olettamuksesta. Ilmeisesti kirjoitit sen, miten vain viikonloppuisin ilmestyy tällaisia aloituksia? Luin sen kyllä ja ihmettelin, että kuinka paljon sulla on aikaa päivystää palstalla kun pystyt tekemään moisia analyysejä? Kerrotko minä päivinä keskustellaan historiasta tai leipomisesta, olen kiinnostunut.
Ap
Ps. En ole koskaan ennen miehestäni tänne valittanut, mutta niputa sinä vapaasti kaikki samaan 🙂
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä ihminen pilaa omaa elämääsi juopon kanssa! Samaan suohon vajoat itsekin.
Ilmeisesti olette nuoria? Ala rakentaa itsenäistä elämää.
Varo tulemasta raskaaksi!
No jos lähes nelikymppiset on nuoria, niin sitten juu. Lapsia ei taatusti tule.
Ap
Kännissähän ap on ja tarvitsee höpöttely kavereita😁
Vierailija kirjoitti:
Onko mieheltäsi tutkittu uniapneaa? Kannattaisi. Muutenkin elämäähaittaavan kova kuorsaaminen ja sen syy kannattaisi selvittää.
Eihän se miehen elämää haittaa. Ja naisen jos haittaa, se kuitataan vaan turhana nalkuttamisena. Sama juttu aina. Sitten ihmetellään kun nainen lopulta ottaa eron vaikkei mitään syytä ollut.
Mitä sä vaadit? Ette ole naimisissa eikä lapsia, mies pieree omassa kodissaan vapaapäivänä. Lähde!
1. muuta omaan asuntoon
2. älä nyt ainakaan ryyppäämään rupea, siinä menee rahat ja terveys. tarvitset vuokravakuusrahat.
3. aikuinen mies hoitakoon uniapneansa ja alkoholiongelmansa itse.
4. voitte jatkaa toki seurustelua eri osoitteista käsin
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä vaadit? Ette ole naimisissa eikä lapsia, mies pieree omassa kodissaan vapaapäivänä. Lähde!
============
Kaiken muun yliviivaan, mutta viimeinen sana LÄHDE! on se mitä minun pitää tehdä
Vierailija kirjoitti:
Kännissähän ap on ja tarvitsee höpöttely kavereita😁
Millähän perusteella? Kysyy baarimikko.
hajota pääsi ja lopeta häirintäs.
fiksut osaa sen.
Vastataan nyt kerralla useampiin; Keittiö on samassa tilassa kuin kaikki muukin, pl. eteinen ja kylppäri. Joten en pääse pakenemaan toiseen huoneeseen.
Neliöitä on toki enemmän kuin 12, kiitos tästä naljailusta 😂
Muutin siis miehen luo kun oltiin seurusteltu vuoden verran koska oma vuokra-asuntoni myytiin alta pois. Ideana siis se, että tämä on vain väliaikaista.
Ja kissan viikset. Mikään kämppä ei Herralle kelpaa, paitsi tietty tämä rupuinen koppero, mikä toki on halpa ja hyvällä paikalla, mutta hei kamoon. Sitten ihmettelee miksi olen kiukkuinen. Hm, olisko unen puute mitään...
En dokaa, en ole absolutistikaan, mutta jos mä juon perjantaina kaksi lonkeroa, mies juo 20 olutta ja sitä rataa. Kohta kyllä rupean ryyppäämään ihan v tutukseen prkl.
Kai se on alettava etsimään omaa kämppää.
Ap