Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi olla alkuraskaus todellakin näin oireeton??

Vierailija
04.08.2006 |

Mulla ei ole mitäään oireita, ei yhtään mitään.

Tein juuri varoiksi uuden testin joka oli onneksi positiivinen ja viikkoja pitäisi olla noin 6-7.

Omituista koska ekan kanssa oli ihan eri meininki!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan