Onko järkeä kulkea loppuelämää maski naamalla ja loput ajasta pelätä kotona?
Minusta ei. Aion ottaa riskin, ja elämäni takaisin, elää aivan kuten ennenkin. Tässä pelkäämisessä ja eristäytymisessä ei ole enää mitään järkeä. Mieluummin kuolen Koronaan ja elän elämääni, kuin pelkään ja rajoitan elämääni ja kuolen silti.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ap, minulle sopii hyvin että kuolet koronaan, mutta toivon ettet tartuttaisi sitä muihin.
Vi.... sun kaltaiset kuoleman toivojat.
Mitä sä pelkäät kotona? Onko sulla väkivaltainen partneri siellä vai miksi koti on niin pelottava?
Loppuelämän? Kuoletko vuoden sisällä? Syöpä? Siinä tapauksessa ymmärrän, että ei halua hetkeäkään menettää kun aika käy vähiin.
Onneksi meillä muilla on kuitenkin monia kymmeniä vuosia elämää jäljellä, joten voimme helposti huolehtia käytöksellämme pandemian hillitsemisestä vielä muutaman kuukauden, kunnes laumaimmuniteetti on jo alkaneiden rokotusten myötä saavutettu :)
Joillekin korona-aika on ollut kovin rajoittavaa ja joillekin taas ei. Riippuu ihan siitä, miten eli ennen koronaa ja miten paljon nyt noudattaa erilaisia suosituksia. Mun elämässäni on hyvin vähän muuttunut koronan vuoksi, koska elin varsin "koronaturvallista" elämää ennen pandemiaakin. Yleisötapahtumat, kauppakeskuksissa hengailut, baarit, julkisilla matkustelu jne ei kuulunut elämääni aiemminkaan. Uin mieluummin kesäisin luonnonvesissä kuin talvisin uimahallissa. Katson elokuvia mieluummin mukavasti kotisohvalla kuin leffateatterissa. En tarvitse musiikin kuunteluun konserttisaleja. Tilasin ostokseni verkkokaupoista jo ennen pademiaakin, samoin tein etätöitä. Lomani olen viettänyt mieluummin mökillä kuin ulkomailla. Ainoa muuttunut on, että ravintolassa syömisen sijasta tilaan ravintolaruokaa kotiin. Läheisiäni tapaan ihan kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kun ottaa huomioon, ettei mitään pandemiaa ole meneillään, niin toki on ihan hysteeristä pelätä jotain flunssavirusta niin että koko yhteiskunta suljetaan.
Sinusta tuntuu, ettei ole pandemiaa. Ok.
Maailman terveysjärjestöt yms. pikkujärjestöt ovat siis harhautuneet tähän salaliiton juoneen. Samoin suomalainen terveydenhuoltosysteemi on saatu nyrjäytettyä uskomaan tähän "hysteriaan".
On aina niin virkistävää, kun te valaistuneet totuuden löytäneet kuitenkin ystävällisesti kerrotte meille, oliko se lampaille (?) totuuden :D
En pelkää, ja tietysti käytän maskia. Otan rokotteen kunhan vuoroni tulee. Kyllä tämä aikanaan loppuu.
Ja miten se ap on meidän muiden syytä. Haista hanuarias, äläkä tuu kertaakaan enää aukomaan päätäs. Tai sä tosiaan tarttet sitä maskia, että kehtaat kulkea.
En ole kokeillut, ei eilen saunaillassakaan kellään ollut maskia eikä kukaan näyttänyt pelkäävän, paitsi itse pelkäsin tätä aamua ja krapulaa xD