Onko ejakuloiva nainen miesten mielestä kiihottava?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Ejakulaattorit, teisän kannattaa hakeutua muille, märemmille sivustoille.
Olette munanneet itsenne joka kerta joka ainoassa eja-kusiketjussanne
Kiitokset jo etukäteen
ps Huumorin ja vuodevaatteiden pitää olla kuivia
Suomeksi kiitos.
Voi voi. Eikö ketään tässä ketjussa voinut kertoa ejakulointinesteen koostumusta?. Olen saanut ejakulointi nesteet kasvoilleni tai kädellä härnäämällä sivusta, kun imee esimerkiksi rintoja. Kusihan roiskuis niin ettei naisen reisille jäis mitään, ejakulointineste jää valumaan reisiä pitkin tahmeempana. Eikä siis valu niinkun kusi tekisi, siinä teille epäuskoiset.
Pervo kirjoitti:
Voi voi. Eikö ketään tässä ketjussa voinut kertoa ejakulointinesteen koostumusta?. Olen saanut ejakulointi nesteet kasvoilleni tai kädellä härnäämällä sivusta, kun imee esimerkiksi rintoja. Kusihan roiskuis niin ettei naisen reisille jäis mitään, ejakulointineste jää valumaan reisiä pitkin tahmeempana. Eikä siis valu niinkun kusi tekisi, siinä teille epäuskoiset.
Käske naisesi tilata äkkiä lääkärille aika. Diabeteksessa virtsa on tahmeaa. Sairaus on vaarallinen hoitamattomana.
Pervo kirjoitti:
Ihan on tieteellisesti osoitettu, että virtsaa se on.
"Up until now, the scientific literature was pretty much as divided as the internet on whether the large amount of fluid emitted from women upon orgasm represents “real” female ejaculate, or whether it is simply urine (there is a remarkably large body of literature on this topic, both scientific and trashy, and everywhere in between).
Previous experiments have focused on determining the liquid’s chemical makeup, finding it to be chemically identical to urine, but these studies ignored the physical source of the copious fluid. Here, the researchers take it one step further by performing ultrasounds before and after ejaculation, as well as testing the biochemical properties of the liquid.
It turns out that not only is it chemically identical to urine, but the bladder empties during the period of ejaculation coinciding with orgasm."
Googlella löytyy, jos viitsii tutkia. Pissaleikit on ihan ok, saa niistä tykätä. Nykyaika on vapaamielistä.
Eipä oo koskaan ollut mun juttu noi kusileikit... Ja jengi vielä erikseen OPETTELEE kusemaan orkun yhteydessä... Eli ei todellakaan ole "ejakuloiva" nainen kiihottava enkä sellasta katselis...
Tässä yksi syy miksi pidättelen orgasmia. En ole varma tuleeko nestettä vai ei ja tulemisen pelossa en uskalla heittäytyä tilanteeseen. En siis saa tämän vuoksi orgasmia miehen kanssa vaikka tuota nestettä ei aina tulekaan. Koska en uskalla saada orgasmia, en koe seksiä täysin tyydyttävänä. Näin ollen en sitä kovin usein halua ja näin myös mies jää ilman. Kierre on valmis.
Ei ole ihan reilusti suunniteltu naisen anatomiaa.
No voi ny vitu. Aivan sama onko se kusta tai vaikka selkäydinnestettä mitä sieltä lentää. Jotkut tykkää ja jotkut ei, koittakaa elää sen faktan kanssa että maailmassa on ihmisiä jotka pitävät eri asioista.
Itse kuulun ryhmään yksi. Kunnon roiskeorkun aiheuttaminen nostaa mielialani kattoon.
M30
Vi_tu tätä ketjua. Porukka vauhkoaa trolleille mistä ne saa vain lisää virtaa. 😂
Vierailija kirjoitti:
No voi ny vitu. Aivan sama onko se kusta tai vaikka selkäydinnestettä mitä sieltä lentää. Jotkut tykkää ja jotkut ei, koittakaa elää sen faktan kanssa että maailmassa on ihmisiä jotka pitävät eri asioista.
Itse kuulun ryhmään yksi. Kunnon roiskeorkun aiheuttaminen nostaa mielialani kattoon.
M30
Miksi teillä on tarve väittää, etteivät ne ole pissaleikkejä ettekä syty pissaleikeistä, kun niitä just ne on? Mitä vikaa pissaleikeissä on?
Vierailija kirjoitti:
Eipä oo koskaan ollut mun juttu noi kusileikit... Ja jengi vielä erikseen OPETTELEE kusemaan orkun yhteydessä... Eli ei todellakaan ole "ejakuloiva" nainen kiihottava enkä sellasta katselis...
Iljettävät miehet roiskivat joka kerta ties minne, päin näköäkin - hyi helvata mitenällöä, joka kerta jotain tahmaa, ja sänky ja jokapaikka ihan tahmeeina sotkuista, jopa nainenkin. Yöks.
Kyllä naisen pitää olla alapäästä ihan muista nesteistä märkä kuin virtsasta!
Kysyisin naisilta, että pidättelettekö te sitten joskus yhdynnässä, kun pelkäätte, että mies suhtautuu ejakulointiinne samoin kuin jotkut kireäpipot täällä?
Että jossain sopivassa paikassa, esim ulkona tai hotellisängyssä tai saunan lauteilla seksiä harrastaessa - kun ei ole lakanoiden pesuakaan tiedossa - tuntuu siltä, että jos rentoutuisi ja antaisi tulla, niin voisi vaikka roiskiakin, mutta sen miehen reaktio pelottaa?
Uskon, että suurin osa meistä miehistä vain innostuisi ja haluaisi lisää moista.
Toki noita kusijankkaajia ja muita niuhottajia varmaan muutama löytyy miehistäkin.
On kuitenkin takuuvarmaa, että suurinta osaa miehistä kiihottaisi kokea moista yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin naisilta, että pidättelettekö te sitten joskus yhdynnässä, kun pelkäätte, että mies suhtautuu ejakulointiinne samoin kuin jotkut kireäpipot täällä?
Että jossain sopivassa paikassa, esim ulkona tai hotellisängyssä tai saunan lauteilla seksiä harrastaessa - kun ei ole lakanoiden pesuakaan tiedossa - tuntuu siltä, että jos rentoutuisi ja antaisi tulla, niin voisi vaikka roiskiakin, mutta sen miehen reaktio pelottaa?Uskon, että suurin osa meistä miehistä vain innostuisi ja haluaisi lisää moista.
Toki noita kusijankkaajia ja muita niuhottajia varmaan muutama löytyy miehistäkin.
On kuitenkin takuuvarmaa, että suurinta osaa miehistä kiihottaisi kokea moista yhdessä!
Yhdynnässä? Milloin te miehet tajuatte, että nainen saa orgasmin muuallakin kui yhdynnässä, ja siis ihan kovan orgasmin ihan kokonaan ilman yhdyntää!!
Kyllähän sekin on pissaa mitä miehen hepistä lentää orgasmin yhteydessä. Ihan samasta reiästä tulee kuin pissakin, joten turha väittää, ettei se olisi pissaa. Joillakin on varmaan tarve kieltää tämäkin tosiasia.
Keskustelun perusteella taitaa olla karvas pettymys monelle naiselle se, kun ei itse ole kokenut tätä pillun roiskimista. Ymmärrän, että käy kateeksi :D. Vinkiksi, kannattaa heittäytyä täysillä miehen vietäväksi ja kertoa, mikä tuntuu hyvältä. Ehkä siitä voi seurata jotain ennenkokematonta joka vie seksin täysin uusiin ulottuvuuksiin ;)
https://www.medicalnewstoday.com/articles/323953
Jos englanti ei taivu niin lyhyt ja ytimekös vastaus: ejakulointi ei ole virtsaamista. Ainoa mikä on virtsaan viittaavaa on de että neste tulee virtsaputkesta. Tuo ei kuitenkaan tee siitä virtsaa.
Joku liene saa kicksejä tuosta kusi-ejakulaatio-fantasiastaan.
Ihanaa nähdä kun nainen ejakuloi, mahtava tunne minulla, jotenkin tuntuu että olen onnistunut M 56 v
On tosiaankin kiihottavaa. Njam.
Se on todella kiihottavaa, kun nainen suuseksistä orgasmin saadessaan ejakuloi ja ruiskuttaa paineella mehut suuseksiä antavan suuhun niin kovaa, että nesteet ryöpsähtää antajan nenästä.