Onko ejakuloiva nainen miesten mielestä kiihottava?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samasta aiheesta on jo muutama aloitus ja kaikissa taitaa olla samat vänkääjät.
Jaa, noh osittaa että on aiheellista puhua asiasta! Pitäskö aihe vaieta kuoliaaksi?
Pitääkö tehdä joka kerta uusi aloitus? Miksette jatka vanhasta?
Eihän tästä ole vielä läheskään yhtä monta aloitusta kuin siitä miten pitää oikein ottaa mieheltä suihin, tai että antaako vaimo anaalia. Jatkuvasti aloittaa miehet näistä samoista aiheista uusia ketjuja, miksi tämä aihe sitten pitäisi käsitellä vain yhdessä ketjussa kun ei noita muitakaan tarvitse? Siksikö kun naiset eivät ole yhtä tärkeitä kuin miehet?...
... tai siitä, minne miehen pitäisi ruikkia spermansa... Kaikista hulluinta on, jos joku NAINEN vastustaa tätä aihetta...
Onpa oikein miesselitys kukassaan kun täällä miehet ilmoittavat että se on kusta ja sanovat että pitää vaihtaa lakanat. Vaihtakaa itse lakanat omien ruikkimisienne jälkeen. Naisen ejakulaatio tulee erillisistä rauhasista eikä virtsarakosta, ja se on aivan luonnollista ja hyvin nautinnollista. Se vaatii kumppanilta yleensä hyvät taidot ja kärsivällisyyttä, että sen saa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa oikein miesselitys kukassaan kun täällä miehet ilmoittavat että se on kusta ja sanovat että pitää vaihtaa lakanat. Vaihtakaa itse lakanat omien ruikkimisienne jälkeen. Naisen ejakulaatio tulee erillisistä rauhasista eikä virtsarakosta, ja se on aivan luonnollista ja hyvin nautinnollista. Se vaatii kumppanilta yleensä hyvät taidot ja kärsivällisyyttä, että sen saa aikaan.
Skenen rauhaseen ei mahdu sitä määrää nestettä.
Asiaa on TUTKITTU ihan lääketieteellisesti ja ainakin näissä tutkimuksissa kaikilla ejakulaationeste oli kusta. Varmennettu rakkoa ultralla seuraamalla ja nestenäyte analysoimalla.
Eikö se voihan olla sitä kosteutta ja liukastetta, mitä naisella tulee. Jos kiihottuu todella paljon, niin onhan hän todella märkä. Mikä tätä kiimaliimaa sitten erittää,emätin kait.
Mun on vaikea uskoa tuohon kusieoriaan, itsellä ainakin sulkeutuu se virtsarakko kovan kiihotuksen ja orgasmin aikana niin että orkun jälkeen pitää odottaa että pystyy käymään pissalla.
Eihän miehetkään pysty pissaamaan kun on stondis, vai pystyvätkö?
Ehkä se on yliluonnollista ainetta jos ei sille mitään selitystä ole.
Aivan ehdottomasti. Otan squirtit päälleni milloin vaan. Mieluiten naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Aiheellista puhua? Yksi maailman turhimmista puheenaiheista. Noilla tiedoilla et saa ammattia. Vai luuletko että esim. yritysjohtajat tekevät ”suihkuttelu” tiedolla jotain?
Villi veikkaukseni on että yritysjohtajia kiinnostaa aihe täsmälleen yhtä paljon kun ketä tahansa muitakin? Vai meinasitko että yritysjohtajat ovat kaikki jotain myyttisiä selibaatissa eläviä pystyynkuolleita konservatiiveja? Eikä tämä tainnut mikään työnhakupalsta ollakaan.
Jos sen tutkimuksen johon täällä viittaillaan lukee ihan kunnolla, voi ehkä tulkita sen että ejakulaationesteessä on paljon samoja ainesosia kuin virtsassa. Osa siitä varmasti tuleekin virtsarakosta? Varmaan moni ejakuloiva nainen voi myös todistaa että ejakulaatio tapahtuu ihan yhtä helposti vaikka rakko on tyhjennetty ennen seksiä? "Se on kusta" ei ole mikään ranskalaisten tohtorien ehdoton loppupäätelmä.
Vertailun vuoksi voidaan tehdä testi: kuse sinä sänkyysi, nuku ilman lakanoiden vaihtoa yö ja kerro aamulla tuoksut ja fiilikset. Minä teen saman vaimon ejakulaationesteissä. Voin kertoa että eroa on.
T: Ejakuloivan naisen mies ja lakanoihin aikoinaan pissaneiden lasten isä
No ei nyt erityisemmin. Mut ejakuloiva mies on tosi kiihottava!
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt erityisemmin. Mut ejakuloiva mies on tosi kiihottava!
Homostelu on syntiä ja siksi vaarallista.
On kokemusta. Kiihottavaa, muttei yhtään sen parempaa tai ihmeellisempää seksiä kuin ei ejakuloivan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea uskoa tuohon kusieoriaan, itsellä ainakin sulkeutuu se virtsarakko kovan kiihotuksen ja orgasmin aikana niin että orkun jälkeen pitää odottaa että pystyy käymään pissalla.
Eikä tarviikkaan uskoa, wikistä löytyy, ja muualta myös jos googlaat.
On kiihottava!
Älkää naiset ujostelko, vaan antakaa tulla vaan!
Ei mua itse ejakulointi (enää) niin nappaa, vaan se naisen orgasmi joka pistää naisen tärisemään ja sätkimään kuin horkassa. Siinä jotenkin kokee olevansa täydellisesti hallinnassa, kun suudellen ja hivellen yrittää rauhoitella ja tasoitella orgasmin jälkipuuskia.
Jos eukko pesee itse kusipyykit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheellista puhua? Yksi maailman turhimmista puheenaiheista. Noilla tiedoilla et saa ammattia. Vai luuletko että esim. yritysjohtajat tekevät ”suihkuttelu” tiedolla jotain?
Villi veikkaukseni on että yritysjohtajia kiinnostaa aihe täsmälleen yhtä paljon kun ketä tahansa muitakin? Vai meinasitko että yritysjohtajat ovat kaikki jotain myyttisiä selibaatissa eläviä pystyynkuolleita konservatiiveja? Eikä tämä tainnut mikään työnhakupalsta ollakaan.
Jos sen tutkimuksen johon täällä viittaillaan lukee ihan kunnolla, voi ehkä tulkita sen että ejakulaationesteessä on paljon samoja ainesosia kuin virtsassa. Osa siitä varmasti tuleekin virtsarakosta? Varmaan moni ejakuloiva nainen voi myös todistaa että ejakulaatio tapahtuu ihan yhtä helposti vaikka rakko on tyhjennetty ennen seksiä? "Se on kusta" ei ole mikään ranskalaisten tohtorien ehdoton loppupäätelmä.
Vertailun vuoksi voidaan tehdä testi: kuse sinä sänkyysi, nuku ilman lakanoiden vaihtoa yö ja kerro aamulla tuoksut ja fiilikset. Minä teen saman vaimon ejakulaationesteissä. Voin kertoa että eroa on.
T: Ejakuloivan naisen mies ja lakanoihin aikoinaan pissaneiden lasten isä
Villi veikkaus ettei korkeakoulujen oppikirjoissa puhuta suihkuttelusta.
Kolmen naisystävän kanssa ollut ejakulointikokemuksia.
Viimeisin on kiihottavin. Huikea nainen muutenkin. Aina valmis, aina halukas laukeaa herkimmillään ,sopivassa tilanteessa, pelkästään korvaan hennosti puhaltamalla.
Kun hön ejakuloi, se on merkki hönen maksimaalisesta tyydytyksestä ja kiimasta.
Samalla hänen pillunsa sykkii ja ikään kuin lypsää mun kalua. Aika usein laukean tuohon ejskuloinnin ja puristavan pillun yhteisvaikutukseen.
Upea nainen muutenkin.. koskaan kumpikaan meistä ei ole jäänyt puutteeseen.. eikä ole jäänyt epäselväksi, onko seksi ollut hyvää... lakanat ja mun tahmaiset reidet ja etumus kertoo kaiken.
Ja mikä parasta, kaikki muukin synkkaa...