Onko ejakuloiva nainen miesten mielestä kiihottava?
Kommentit (119)
No ei ole! Kävisi vessassa ennen panoja ettei tarvitse lakanoihin kusta.
Opin tämän ihanuuden uuden, taitavan miesystäväni käsittelyssä ;). Ja tämä kiihoittaa molempia valtavasti. Upea se tunne kun nesteet tulee!
N46
Onhan nuo pissaleikit ihan kivoja. Mutta mieluusti kylppärin puolella
Vierailija kirjoitti:
Onhan nuo pissaleikit ihan kivoja. Mutta mieluusti kylppärin puolella
Et tiedä hyvästä mitään :D
Todellakin on! Eksä ejakuloi usein ja kyllä kiihotti. Parasta oli kun nuollessa tuli nesteet naamalle.
nuorena miehenä muistan Annan , antoi koskettaa rintojaan ,tai itseasiassa hän laittoi käteni rinnoille ,oli hieman isompi tyttö ja nekin oli kivan kokoiset suudeltiin autossa käteni hamusi hänen haaroväliään ,jota hieroin farkkujenläpi .Avasin hänen vetskarin ja käteni solahti hänen pikkuhousujensa päälle ,oli jotain kiiltävää ja liukaspintaista kangasta . hän hieroi minun farkkujen kangasta .,seiso ,mutta ei ottanut esille ,varoen työnsin käteni hänen pikkareihinsa ,yllätyin kuinka sormeni kostuivat niinku visvaan tahmeaa ja märkää ,ei koskaan ole mulla seisonut niin kun silloin aivan ihana tunne ja se tuoksu ,pillu aivan märkä ja hieman roikkuvat pillunhuulet ,oli kiva kosketella niitä yltäpäältä tahmaiset en uskaltanut ehdottaa enempää ja hän puristeli minulle spermat pikkuhousuilleni molemmille jäi tahmainen olo ja silti ihana
kesällä moottoripyöräilyä ja jenkkiautoja
En tykkää seksin aikana kuseskelevista naisista. Pissaleikin eivät ole juttuni.
kelju kirjoitti:
nuorena miehenä muistan Annan , antoi koskettaa rintojaan ,tai itseasiassa hän laittoi käteni rinnoille ,oli hieman isompi tyttö ja nekin oli kivan kokoiset suudeltiin autossa käteni hamusi hänen haaroväliään ,jota hieroin farkkujenläpi .Avasin hänen vetskarin ja käteni solahti hänen pikkuhousujensa päälle ,oli jotain kiiltävää ja liukaspintaista kangasta . hän hieroi minun farkkujen kangasta .,seiso ,mutta ei ottanut esille ,varoen työnsin käteni hänen pikkareihinsa ,yllätyin kuinka sormeni kostuivat niinku visvaan tahmeaa ja märkää ,ei koskaan ole mulla seisonut niin kun silloin aivan ihana tunne ja se tuoksu ,pillu aivan märkä ja hieman roikkuvat pillunhuulet ,oli kiva kosketella niitä yltäpäältä tahmaiset en uskaltanut ehdottaa enempää ja hän puristeli minulle spermat pikkuhousuilleni molemmille jäi tahmainen olo ja silti ihana
Tais tyttö siis jäädä ilman..
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, se ei ole kusta :) ja toiseksi, meillä ei kastu sänky vaan keittiön pöydän päällä oleva pyyhe :).
N46
Kiihottaa molempia valtavasti ja mieheni kiima tulee huippuunsa jos istun hänen kasvojen päällä ja saa nesteet naamalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, se ei ole kusta :) ja toiseksi, meillä ei kastu sänky vaan keittiön pöydän päällä oleva pyyhe :).
N46
Ensinnäkin naisen elimistössä virtsarakko on ainoa paikka mihin tuo nestemäärä mahtuu.
Jos ei ole kusta ta kusen sekaista litkua niin mistä mielestäsi neste on kotoisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
The present data based on ultrasonographic bladder monitoring and biochemical analyses indicate that squirting is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N46
Ottaisipa minunkin mieheni minut keittiön pöydällä
Mitä väliä mistä neste on peräisin? Mulla se on miehenikin mukaan mautonta, hajutonta ja väritöntä ja orgasmi nesteiden tullessa on tajunnan räjäyttämä, ei voi edes verrata tavalliseen klitta- tai emätinorkkuun
On tutkitusti kusta. Kannattaisi lukea The Journal of Sexual Medicine lehteä. Ranskassa tutkittiin ns. ejakulaationestettä mikä todettiin kuseksi.
Naiset ei ejakuloi koska ei ole miehiä. Me tehdään muita juttuja, kuten luodaan kokonainen ihminen kehossamme elinkelpoiseksi.
Mitä märempi orkku, sitä parempi.
M30
Kyllä on!!!!!! Parasta mitä voi olla.