Minkä ikäiseltä Jannika B näyttää mielestäsi? Hän on 35
Jännä miten itsekin babyfacena hämmästyn välillä kuinka nuorelta jotkut näyttävät. Miettikää, 35! Melkein 40. Näyttää joltain 25 veeltä.
Kommentit (34)
Minusta se näyttää ihan pikku lapselta. Jos jättää rypyt silmien luona huomiotta, niin vois olla joku 5-vuotias - ärsyttävä 5-vuotias.
Olin hämmästynyt, kun Vain Elämäässä hänen lauluäänensä kuulosti normaalimmalta kuin aiemmin. Onkohan hän tietoisesti pyrkinyt eroon siitä kammottavasta narinasta vai onko tapahtunut jotain kypsymistä. Ehkä on helpompi pyrkiä koko kansan tähdeksi normaalilla äänellä.
Fiksultahan hän vaikuttaa ja on ikäisensä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
a ijaa.com/JhFP75
Ai näyttää ikäiseltään 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kyllä vaan. 35-vuotias ei mikään mummo ole, vaan aika nuori vielä. Jonneista toki voi tuntua, että 35 on lähes sama kuin 65
Vierailija kirjoitti:
Kateellisia olette XD.
Miksi olisin kateellinen siitä, että Jannika B näyttää ikäiseltään?
Ei 35 ole melkein 40 😂 Viisi vuotta on aika pitkä aika.
Mutta nuorekkaalta näyttää niin kuin 35-vuotiaan kuuluukin. Nuorekkaalta näyttäminen käy vaikeammaksi vasta kun on yli neljänkymmenen. Silloin alkaa hormonit vaikuttamaan ja naama valahtaa vaikka olisi saanutkin suht rypyttömänä pysymään.
Mut jos 35-vuotiaana näyttäis jo vanhalta, niin sitten on nautittu liikaa arskaa, röökiä ja alkoholia...tai on ilmeiltään sellainen otsanrytistelijä, ne saa ryppyjä jo nuorena.
Vierailija kirjoitti:
näyttää 35-vuotiaalta.
Näyttää kutakuinkn ikäiseltään, ääni kymmenvuotiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a ijaa.com/JhFP75
Kyllä vaan. 35-vuotias ei mikään mummo ole, vaan aika nuori vielä. Jonneista toki voi tuntua, että 35 on lähes sama kuin 65
Mikä víțuń jonne minä olen, aikuinen nainen XDDDDD
Maisa Torppa, 29, näyttää paljon vanhemmalta kuin Jannika. Mutta se ei johdu siitä, että Jannika näyttäisi nuoremmalta kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
a ijaa.com/JhFP75
Mikä víțuń jonne minä olen, aikuinen nainen XDDDDD
Aikuinen nainen ei puhu noin eikä käytä XD "hymiötä". Ne on ulilauta jonnejen juttuja.
Minusta näyttää 30-35-vuotiaalta. Kaunis nainen.
No mähän olen mies parhaassa iässä kaikki alle 20vee naiset laittakaa moikat m38
Suomalaiset akat nyt on 35 vuotiaina jo ihan mummoja. Siihen nähden ymmärrän miten voi erehtyä ton iästä.
Kateellisia olette XD.