Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

53v. Milloin alkaa vaihdevuodet??

Vierailija
29.01.2021 |

Olen odotellut, eikä mitään. Milloin sinulla oli ekoja oireita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään?

Vierailija
2/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla meni jo, muttet tajunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi 55v., menkat loppui 56v.

Vierailija
4/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sinusta. Voi olla että pääset vähällä. Onko menkat loppuneet?

Vierailija
5/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa, ehkä noin 15.03.. odottelet vaan ihan rauhassa.

Vierailija
6/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei mitään oireita. Ei kuumia aaltoja, ei mitään.

Vierailija
7/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen loppu syksyllä, joulukuussa alkoi kuumat aallot ja niissä nyt kärvistellään. Kesää en kestä, vihaan kuumuutta ja hikoilua. Täytyy varmaan turvautua hormonaaliseen hoitoon.

Vierailija
8/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jo voineet alkaa, mutta oireita ei ehkä ole vielä ilmennyt. Mulla lähti käyntiin n. 50vuotiaana ja mitään aaltoiluja,  hikoiluja, univaikeuksia, kiukunpurkauksia tai muutakaan ei tullut, vaan ainoastaan viikkokausia kestävä vuoto, ja kierto täysin sekaisin siis.

Selvisin vähällä, kun tätä kesti sen kolmisen vuotta, ja se olikin sitten siinä. Oli kiva kun meni kuukausia ilman menkkoja, mutta kun ne alkoivat, tiesi heti, että tulee valumaan useita viikkoja. Ilkeetä.

Vierailija
9/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkkojen loppu syksyllä, joulukuussa alkoi kuumat aallot ja niissä nyt kärvistellään. Kesää en kestä, vihaan kuumuutta ja hikoilua. Täytyy varmaan turvautua hormonaaliseen hoitoon.

Ikäsi?

Vierailija
10/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilleni tuli 57-vuotiaana, itse vielä odottelen, kun ikää on 51. Paremmin saat osviittaa kysymällä sukusi naisilta, kuin täältä palstalta.

Vierailija
11/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Ei mitään oireita. Ei kuumia aaltoja, ei mitään.

Sitten mennä porskutat ja nauti, joko tulee myöhemmin tai ei lainkaan.

Vierailija
12/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi 55v., menkat loppui 56v.

Mulla loppui 56 v kuin seinään, sitä ennen ollut yllättävän runsaat. Ei mitään erityisiä kuumia aaltoja tms, joita joillakin ollut vaivaksi asti. Ehkä minun "ongelmani" olikin juurikin ne parin viimeisen vuoden runsaudet.

Vierailija
13/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidilleni tuli 57-vuotiaana, itse vielä odottelen, kun ikää on 51. Paremmin saat osviittaa kysymällä sukusi naisilta, kuin täältä palstalta.

Tiedän, mutta mulla ei ole ketään , keneltä kysyä.

Ap.

Vierailija
14/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako hoitaa hormoneilla? Tutulla on vahvat luut ja hyvä ryhti vanhana. On saanut korvaushoitoa yli 75 vuotiaaksi. Viime vuosina aivan pienillä annoksilla, mutta kuitenkin.

Vierailija
15/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti ei koskaan oikein tiennyt oliko hänellä tai siis että milloin ne oli. Hänellä kun oli hormonikierrukka jo alle 40 v. ja menkat loppui sen takia jo. Nyt siis jo yli 60 v. ja yhtään oiretta hän ei koskaan saanut.

Vierailija
16/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 50v. Rinnat on nykyisin arat ja kipeän turvonneet 3 viikkoa kuukaudesta. Voiko olla vaihdevuosien oire? Pikkasen ärsyttää.

Vierailija
17/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 50v. Rinnat on nykyisin arat ja kipeän turvonneet 3 viikkoa kuukaudesta. Voiko olla vaihdevuosien oire? Pikkasen ärsyttää.

Mulla taas ennen vaihdevuosia noin. Nykyään ei kipeydy lainkaan.

Ollaan me naisetkin niin erilaisia. 😊

Vierailija
18/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäsi?

52v.

Vierailija
19/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, mutta mulla ei ole ketään , keneltä kysyä.

Ap.

Ilmeiseti kuukautisten alkamisajasta voi  päätellä, aikaisin alkavilla loppuu aikaisemmin kuin niillä joilla alkaamyöhemällä iällä. Itsekkä alkoi 13 vuotiaaná ja loppuivat 56 vuotiaana.

Vierailija
20/25 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puolitoista kuukautta vaille 53-vuotias kun minulla loppuivat. Etukäteisshowta kesti kolmisen vuotta, jolloin välillä olivat poissa kolmekin kuukautta. Nyt on mukavaa, kun se järkyttävä verirumba on takanapäin eikä oikeastaan mitään sen kummallisempia vaihdevuosioireita ole ollut satunnaista yöhikoilua lukuun ottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi