Oletko viestitellyt miehen kanssa, jonka treffiprofiilissa ei lue muuta kuin 'Kysymällä selviää'
Kommentit (26)
En vaivaudu ottamaan selvää kun niitäkin on jotka edes vähän avaavat profiiliin mielenkiinnon kohteitaan. Samoin kuvattomat, pois vaan.
Miksi pitäisi vaivautua? Jos ei osaa kertoa itsestään mitään oma-aloitteisesti niin se on next.
Noloin mahdollinen teksti - kukaan fiksu ei laita tuollaista esittelyyn. Ei kerro mitään itsestään, koska haluaa kalastella ja myötäillä kaikkia.
Olen, useastikin.
Profiilin takaa paljastunut ihania tuhmia miehiä, jotka mielellään pukevat minut mekkoon ja käyttävät tyttönään...
Ihania muistoja, ihania kokemuksia!
Älkää tuomitko, jos ette ole kokeilleet!
Tuota pitääkin käyttää, ilmeisesti karkottaa nirppanokat tehokkaasti
Vierailija kirjoitti:
Älä laita kuvaa, ettet häpäise itseäsi julkisesti.
En. Perässävedettävän henkilön ratkaisu, jopa tyhjää pahempi. ”En jaksa nähdä vaivaa kertoakseni edes perusasioita, mutta sinä varmaan olet niin kiinnostunut että jaksat kysellä ja viedä hommaa eteenpäin.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä laita kuvaa, ettet häpäise itseäsi julkisesti.
Minua ei kiinnosta mitä joku tonttu toisessa päässä tirskuu, se on hänen asiansa, ei minun. Tosin en näe tuossa edes mitään häpeän aihetta, enkä toisaalta myöskään kuviani laita deittiprofiiliin, silti on aina seuraa löytynyt, kun korvien välinen maailma parinmuodostuksessa on se painavempi asia, niille joita minä etsin. Ihan siedettävän näköinen ja kokoinen olen, eli varmaan tulisi aikaa hukattua ihmisiin joita en etsi.
Laittanut tuollaisen tekstin kun naisetkin laittaa. Vasemmalle menee sellaiset pissikset.
En itse aloita koskaan keskusteluja miehen kanssa. Jos mies ei itse tee aloitetta, niin antaa olla.
En. Tuolla tekstillä päätyi Tinderissä auttamatta vasemmalle. Parempi olisi ollut vaikka kokonaan ilman tekstiä.
Vain tosi vähän itsestään profiilissa kertoilevat eivät ole osoittautuneet sen paremmiksi kirjoittelijoiksi chattaillessakaan. Yhtään en ole livenä tavannut, joten siitä en osaa sanoa. En tuhlaa aikaani enää tuollaisiin, jurottakoon hiljaa ihan keskenään sitten.
Kun ei jaksa nähdä vaivaa mahdollisen suhteen eteen niin miksi minunkaan pitäisi vaivautua?
Kertoo kaiken ko miehestä. Kaikki pitäisi saada tekemättä mitään. Myös suhteessa olisi samanlainen.
Next.
En. Nää tyypit on aina kuvien perusteella tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan jaksanut alkaa ottaa noista tyypeistä selvää. Jos ei mitään osaa itsestään vapaaehtoisesti kertoa niin se kertoo riittävästi.
Sellaisiahan suurinosa naisistakin on, eivät osaa mitään kirjoittaa. :D
No ei varmaan oo sitten pakko keskustella senkaa
En oo, mutta sadoittain naisten jättämiä seuranhakuilmoituksia olen bongaillut joissa ei ole mitään muuta tekstiä kuin stalkkauskehotusmainen "Ota selvää!".
En todellakaan jaksanut alkaa ottaa noista tyypeistä selvää. Jos ei mitään osaa itsestään vapaaehtoisesti kertoa niin se kertoo riittävästi.