25-vuotias nainen + 36-vuotias mies. Liikaa ikäeroa?
Olen siis 25v ja tavannut eronneen 36-vuotiaan miehen. Miehen ikä mietityttää. Onko ikäero liian suuri..
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Täh? Kymmenen vuotta on se normaali ikäero, josta lähdetään tarkastelemaan. Tuo on melkein kymmenen. Täydellinen ikäero.
Höpö höpö ei ole. Suomalaiset pariutuvat suunnilleen omanikäistensä kanssa. Tavallisina on että mies on Max kolme vuotta vanhempi eikä mikään vanhempi kupeksija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä lapsia? Miten pärjäät niiden kanssa?
Ei ole lapsia eikä niitä edes halua.
Mitenkäs sinä, haluatko itse lapsia?
36-vuotias voi olla jo varma kannastaan ja pysyä siinä myöhemminkin.
25-vuotiaana taas saattaa ajatella ettei koskaan halua lapsia, mutta mieli saattaa vielä helposti muuttua iän myötä.
Silloin koko suhde tulee kaatumaan tuohon lapsi-asiaan, vaikka muuten hyvin sujuisikin.Mun mies mua tasan kymmenen vuotta vanhempi.
Olin 24 kun tavattiin.
Miehellä ei ollut lapsia eikä hän niitä ollut aiemmin halunnutkaan.
Minun kanssa halusi ja aika nopeasti olinkin raskaana. Lähipiiri varmaan salaa kauhisteli.
Nyt oltu 12 vuotta yhdessä, ollaan naimisissa ja meillä kaksi lasta. 11- ja 3-vuotiaat.Mielikin voi siis muuttua.
Mutta tuo on asia joka kannattaa silti miettiä ja keskustella. Ei ehkä kannata ajatella että kyllä tuokin joskus lapsia haluaa.Eikä ole 11 vuotta liian suuri ikäero. Tai ei ainakaan tämä kymmenen vuotta tunnu isolta.
Totta ,kyllä tekin ennätätte vielä erota kun äijä rupsahtaa.
On. Itselle 30v olisi jo liian vanha näin 24-vuotiaana. Jollain 36-vuotiaalla elämäntilanne eroaisi liikaa omastani. Tuon ikäisten työkavereidenkin kanssa tulee kahvipöytäkeskusteluissa sellainen olo että vau, nuo aikuiset juttelee asuntolainoista ja lapsistaan, minä taas opiskelen, asun vuokralla ja en uskalla hankkia edes lemmikkejä koska niistä on niin paljon vastuuta.
Tässä ei liene tarjolla suomalainen huippupoliitikko ja tuleva presidentti?