Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25-vuotias nainen + 36-vuotias mies. Liikaa ikäeroa?

Vierailija
29.01.2021 |

Olen siis 25v ja tavannut eronneen 36-vuotiaan miehen. Miehen ikä mietityttää. Onko ikäero liian suuri..

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa. Itse en tässä iässä ottaisi itseäni 11 vuotta nuorempaa naista. Ovat henkisesti melko mummoja eikä paneminenkaan enää kiinnosta. Kolmenkympin korvilla molemmin puolin naiset on juuri hyviä minkä ikäiselle miehelle tahansa. Kannattaa vaihtaa nuorempaan sitten kun mimmi alkaa vanhenemaan henkisesti. Kerran täällä vaan eletään. M50

Juu sähän olet vaan ottamassa niitä kolmekymppisiä. Mitäpä jos se kolmekymppinen ajattelee susta niin, että olet henkisesti melko pappa, eikä sulla enää edes kohta seiso ilman pillereitä?

Mikä niitä sitten oikein vaivaa kun kuitenkin minun seurassa ovat ja seksiäkin harrastetaan? Pillereitä en tarvitse. Tai jos alkavat noin ajatella niin sitten varmaan ymmärtävät lähteä, vai mitä? Minä etsin sitten uuden, tähän mennessä on onnistunut oikein hyvin. M50v

Tämä kiinnostaisi minuakin, miksi ne naiset ovat sen vastenmielisenä pitämänsä papan kanssa? Miksi ne ynisee onnesta orgasmin hetkellä kun paappa köyrii jos se niin inhottavaa on?

Puheet ja keho ristiriidassa

On myös tutkittu, mikä naisia kiihottaa. Lesboille ja heteronaisille esitettiin lyhyitä seksikohtauksia, joissa näytettiin naista naisen kanssa, miestä miehen kanssa, naista ja miestä yhdessä, miestä ja naista yksin masturboimassa sekä bonobo-apinoiden parittelua. Heteronaiset väittivät, että heitä miellytti ainoastaan heteroparin puuhat, lesbonaisia kiihottivat heidän mielestään vain kahden naisen kohtaukset.

Emättimeen asetetun anturin mukaan kaikki kokeeseen osallistuneet naiset kuitenkin kiihottuivat välittömästi kaikesta, jopa apinoiden parittelusta. Miehille tehty sama koe paljasti, että heteromiehet kiihottuivat vain, kun ruudulla näkyi nainen. Homomiehet taas reagoivat ainoastaan miesten väliseen seksiin. Apinoiden parittelua miehet katsoivat kuin maisemakorttia.

Kun yliopisto-opiskelijoilta kysyttiin, mikä olisi ihanteellinen seksikumppaneiden määrä koko elämän aikana, miehet ilmoittivat isomman luvun kuin naiset. Vastasivatko naiset sen mukaan, mitä he oikeasti tuntevat, vai siten, miten heidän odotettiin vastaavan?

Siveys on vain pintaa

vierestä

mies52v

Vierailija
42/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu hyvältä niin teitä on kaksi aikuista ihmistä, eikös se ole ainoa jolla on merkitystä? Jos jotakuta muuta häiritsee niin se on hänen ongelmansa, ei teidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä se ei ole ongelma mutta vanhemmalla iällä. Siinä vaiheessa, kun hän jää eläkkeelle, sinulla on vielä toistakymmentä vuotta työelämää jäljellä. Sitten kun itse pääset eläkkeelle, hän on jo vanha mies.

Ei elämää voi ennustaa tällä tavalla. Vanhemmillani noin 10v ikäeroa samaan suuntaan kuin aloittajalla ja silti äitini jäi ensin eläkkeelle sairauskohtauksen vuoksi. 

Vierailija
44/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän turhan suuri ikäero. Saatat jäädä altavastaajaksi, kun hännelämänkokemuksellaan tietää, miten toimia. Harkitsin itse juuri sinun ikäisenäsi samalla ikäerolla.

Vanhuksena on todennäköisempää, että leskeksi jäät sinä. Hän jää eläkkeelle 11 vuotta sua aiemmin.

Nainen jää todennäköisemmin leskeksi, vaikka mies olisi samanikäinenkin.

Joo, mutta on sitten leskenä pidempään.

Vierailija
45/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä lapsia? Miten pärjäät niiden kanssa?

Ei ole lapsia eikä niitä edes halua.

Mitenkäs sinä, haluatko itse lapsia?

36-vuotias voi olla jo varma kannastaan ja pysyä siinä myöhemminkin.

25-vuotiaana taas saattaa ajatella ettei koskaan halua lapsia, mutta mieli saattaa vielä helposti muuttua iän myötä.

Silloin koko suhde tulee kaatumaan tuohon lapsi-asiaan, vaikka muuten hyvin sujuisikin.

Mun mies mua tasan kymmenen vuotta vanhempi.

Olin 24 kun tavattiin.

Miehellä ei ollut lapsia eikä hän niitä ollut aiemmin halunnutkaan.

Minun kanssa halusi ja aika nopeasti olinkin raskaana. Lähipiiri varmaan salaa kauhisteli.

Nyt oltu 12 vuotta yhdessä, ollaan naimisissa ja meillä kaksi lasta. 11- ja 3-vuotiaat.

Mielikin voi siis muuttua.

Mutta tuo on asia joka kannattaa silti miettiä ja keskustella. Ei ehkä kannata ajatella että kyllä tuokin joskus lapsia haluaa.

Eikä ole 11 vuotta liian suuri ikäero. Tai ei ainakaan tämä kymmenen vuotta tunnu isolta.

Vierailija
46/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mallia Jenni Haukiosta, ei väliä ikäerolla ja hyvä niin.

Vierailija
47/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti törkeää, varmaan alistut sukunimen vaihtamiseenkin.

Kirjoitin tämän ikiksen puolesta, kun suljetulta ei saa viestitellä.

Vierailija
48/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa miettiä kuinka paljon numeroita on iässä jos molemmat viihtyy toistensa seurassa? Naiset saa kyllä omassa päässään pyöriteltyä asiat aivan helvetin vaikeiksi. Asiat on hyvin mutta on aivan pakko alkaa kehittämään ongelma jostain täysin epäolennaisesta asiasta. Toivottavasti ap saa tästä riidan aikaiseksi niin sitten on tavoite saavutettu.

Vierailija
49/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On vähän turhan suuri ikäero. Saatat jäädä altavastaajaksi, kun hännelämänkokemuksellaan tietää, miten toimia. Harkitsin itse juuri sinun ikäisenäsi samalla ikäerolla.

Vanhuksena on todennäköisempää, että leskeksi jäät sinä. Hän jää eläkkeelle 11 vuotta sua aiemmin.

Nainen jää todennäköisemmin leskeksi, vaikka mies olisi samanikäinenkin.

Joo, mutta on sitten leskenä pidempään.

Ja pääsee Gambiaan nauttimaan perinnöstä kun on vielä siinä iässä ettei vanhuus rajoita tekemistä.

Vierailija
50/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on melko turha numero. Maailma on täynnä esimerkkejä miten ikäerolla ei ole mitään merkitystä. Ja vastaavasti paljon esimerkkejä miten kaikki menee pieleen vaikka ikäeroa ei ole. 

Vierailija
51/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta mitä jos se on toisin päin? Nainen 36, mies 25? Onko silloin "liikaa ikäeroa"?

Minusta kumminkin päin on ok, mutta olen nähnyt monta nuorempaa miestä jotka haluavat nimenomaan itseään huomattavasti vanhemman naisen, ja yleensä samat ihmiset, joille tämä on ihan ok ikäero miehen ollessa vanhempi, pitävätkin tuollaista ihan friikkinä ja luonnottomana, jos mies on nuorempi.

Juu ei se noin päin toimi. Oksettavaa.

Vierailija
52/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko törkeää olettaa, että ap:lla ei ole niin paljon massia että voi jäädä pois työelämästä samaan aikaan. Itse olen 52 enkä käy enää töissä kun ei tarvitse koska kävin aikoinani koulut kunnolla ja hankin hyvän ammatin.

Vierailija
53/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 34v kun tapasin 25v miehen. Ollaan oltu jo vuosia naimisissa.

Vierailija
54/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan itsestä. Ei mikään tähtitieteellinen ero kuitenkaan. Paljon myös riippuu ihmisen henkisestä tasosta.

55/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuelämän parisuhteessa tuo kymmenen vuoden ikãero vaikuttaa jonkin verran varsinkin vanhemmiten. Joskus kun olet itse kasikymppinen ja mies yli 90v niin siinä vaiheessa olette todennäköisesti aika erilaisessa hapessa. 

Vierailija
56/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa miettiä kuinka paljon numeroita on iässä jos molemmat viihtyy toistensa seurassa? Naiset saa kyllä omassa päässään pyöriteltyä asiat aivan helvetin vaikeiksi. Asiat on hyvin mutta on aivan pakko alkaa kehittämään ongelma jostain täysin epäolennaisesta asiasta. Toivottavasti ap saa tästä riidan aikaiseksi niin sitten on tavoite saavutettu.

Eiköhän tämä ole ongelma lähinnä niille sinkkunaisille, joilla itsellään on ikäkriisi. Pelkäävät, etteivät enää kelpaa hyville miehille.

Vierailija
57/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä miehen exät ovat? Jos ovat pääosin huomattavasti nuorempia, niin joko mies on henkisesti ikäisistään jälkeenjäänyt (jää jälkeen myös sinusta kun tulee muutama vuosi lisää), tai sitten mies on ällöttävä sovinisti. Jos taas tällaista kuviota ei ole miehen naishistoriasta nähtävissä, on mahdollista, että teillä voi vaan klikata, vakka on vihdoin löytänyt kantensa ikäerosta huolimatta, ja mies on harkitsemisen arvoinen.

Vierailija
58/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 36-vuotias mies voi valita kahden naisen väliltä:

a) 25-vuotias

b) 36-vuotias

Kumpi vie?

Se, jota kohtaan on oikeita tunteita.

Vierailija
59/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkän ikäeron perusteella ei voi sanoa mitään. Molemmat olette aikuisia, joten mikäpä siinä jos tuntuu hyvältä. Mutta jos ap:lla on ollut vaikea lapsuus, mt-ongelmia, hankala isäsuhde, tai on muuten "liian kiltti" niin kannattaa kyllä olla varuillaan ettei joudu suhteessa alisteiseen asemaan ja hyväksikäytetyksi. Iso ikäero lisää riskiä tuommoiseen. Mutta jos ap on terveellä itsetunnolla varustettu eikä miehessä ole viitteitä narsistisuudesta tms., ja elämäntilanteet kohtaa riittävän hyvin niin antaa mennä vaan.

Vierailija
60/64 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Muita kysymyksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan