Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen töissä sairaalassa.

Vierailija
31.08.2026 |

Ja tiedättekö mikä oikeasti kuormittaa esimerkiksi päivystyksessä? Se kun sinne tulee ihmisiä joiden oireita tutkitaan tk jos sielläkään. Esimerkiksi eilen tuli luukulle yksi ihminen valittamaan sormen kipua. Ei tapaturmaa ja pärjää kuulemma ilman särkylääkkeitä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt jo, että sinne päivystykseen mennään vasta sitten, kun on pää kainalossa!

Vierailija
2/6 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla kova karsinta siinä luukulla. Hieman kipeä sormi tai lapsen 2 päivää jatkunut lievä flunssa ei ole syitä päivystyksen käytölle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin saattajana murtuman saaneelle potilaalle, kun toinen jonottaja sanoi, että ei jaksakaan jonottaa, kun voi mennä työterveyshuoltoon. Miksei mennyt suoraan sinne työterveyshuoltoon?

Vierailija
4/6 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanjauhantaa

Vierailija
5/6 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt päivystyksessä sairaanhoitajana. Aika harvassa oli nämä "mul on sormi kipee" -tyypit. Suurin osa oli siellä kyllä ihan aiheesta. Siirryin toisiin työtehtäviin, koska työilmapiiri siellä oli ihan perseestä.

Vierailija
6/6 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elå menetä työpaikkaas. Sinuakin tullaan muuten potkimaan niinkuin muitakin työttömiä. Ikävä kyllä minä olen se oikea roska sakki siellä niittenkin pohjalla jota pitää kaikkien vihata. Jopa osna työttömien. Mutts olen onneksi tottunut siihen. Vaikka se kipeää välillä tekeekin.

T.kelaloinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi