Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen liian seksuaalinen, pitäisikö erota?

Vierailija
29.01.2021 |

Ollaan oltu 5 kuukautta yhdessä, ja nainen haluaisi seksiä koko ajan ja heittää jatkuvasti huonoja seksivitsejä. Itseäni ei kauheasti naurata, kumpikaan edellisistä seikoista. Onko tässä muuta vaihtoehtoa kuin erota? Olen ollut pitkään yksin, ja pidän naisesta kyllä muuten suuresti. Kai se on niin, että elämä ei minulle suonut kotoilusta pitävää, ei kovin seksuaalista nörttinaista, joka olisi ollut ihanteeni.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Olen ajatellut että jos yrittäisin velvollisuudesta harrastaa seksiä riittävän usein hänen mielikseen. Vaikea vaan saada riittävää fiilistä päälle, jotta homma toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä muu auta, usein käy pitemmän päälle niin, että se alistuva puolisko alkaa loittonemaan niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Vierailija
4/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai siinä muu auta, usein käy pitemmän päälle niin, että se alistuva puolisko alkaa loittonemaan niin fyysisesti kuin henkisestikin.

En ole aiemmissa suhteissa ollut mitenkään alistuva osapuoli, enkä osaa tässäkään suhteessa sellaista roolia ottaa. Pidän tasapuolisista parisuhteista. 

Vierailija
5/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh eikö nyt ole mitään mielipiteitä tai neuvoja asiaan?

Vierailija
6/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksaisi kumppania jota ei muu kiinnosta kuin seksi. Todella tylsää seuraa. Noloakin jos aikuisen ihmisen käytös ja puheet samalla tasolla kuin kiimaisten teinien.

Vierailija
7/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen rakastaa sinua.

Etsi joku ankea pihtari, sen ansaitset, sellainen nainen ei miestä rakasta.

Vierailija
8/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa nyt jotain! Mun ihannenainen olisi sen tyyppinen, että kerran viikkoon-kahteen lähestyn sitä, silittelen pyllystä ja pimpistä ja sanon "miten ois?" ja nainen vastaa vähän vastentahtoisesti "ehkä myöhemmin illalla". Sitten sängyssä ennen nukkumaanmenoa nainenkin on viimein oikealla tuulella. Ja muuten seksistä ei niin paljon puhuta eikä vihjailla. Onko minulla mitään mahdollisuuksia saada onnellista suhdetta tämän yliseksuaalisen naisen kanssa?

Vierailija
9/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei seksihalut kohtaa niin parempi erota.

Onko siinä edes mitään tunnetta kunnolla mukana jos jatkuvasti höyläämässä? Onko se vain riippuvuus millä hoidetaan jotain sisäistä tyhjyyttä...

Vierailija
10/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei seksihalut kohtaa niin parempi erota.

Onko siinä edes mitään tunnetta kunnolla mukana jos jatkuvasti höyläämässä? Onko se vain riippuvuus millä hoidetaan jotain sisäistä tyhjyyttä...

Se onkin yksi asia mihin olen pettynyt, että nainen on niin tyhjä sisältä, että olisi pakko harrastaa seksiä koko ajan. Vähemmän seksuaaliset naiset on jotenkin henkisempiä. 

Vierailija
11/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen joka kärttää koko ajan seksiä ja kertoo likaisia vitsejä on rakastunut? Jos mies käyttäytyisi noin junttimaisesti se olisi vain sika ketä kiinnostaa vain saada tyydytys.

Vierailija
12/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko!

Vierailija
13/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tuo toimi. Varsinkin jos on eri toiveet ja koet ahdistavaksi. 

Vierailija
14/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa. Se pettää sinua kuitenkin.

Vierailija
15/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme lässyttäjä oot. Senkun lähdet nostelemaan. Heippa 👋

Vierailija
16/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn miehisyys ei kaikesta päätellen tule kestämään halukasta naista. Mut en usko että kauaa tarvitsee miettiä, eiköhän se lähde kohta itse.

Vierailija
17/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus ei ole millään lailla henkisyyden vastakohta, kts esim tantra.

Vierailija
18/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme lässyttäjä oot. Senkun lähdet nostelemaan. Heippa 👋

Nainen on muuten minulle oikein sopiva nainen. Haluaisin kuulla mielipiteitä naisilta, jotka haluaa seksiä koko ajan ja puhua seksistä usein. Onko mahdollista saada nainen vähemmän seksuaaliseksi?

Vierailija
19/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen joka kärttää koko ajan seksiä ja kertoo likaisia vitsejä on rakastunut? Jos mies käyttäytyisi noin junttimaisesti se olisi vain sika ketä kiinnostaa vain saada tyydytys.

Koska kaikkihan sen tietävät, että nainen osoittaa rakkauttaan seksillä. :)

Pihtaava nainen ei miestään rakasta, vaan on muiden syiden takia yhdessä, esim. status, raha...

Pihtari säännöstelee seksiä, koska haluaa siitä joka kerta jotenkin hyötyä. Kyseessä ei tarvitse olla raha, vaan esimerkiksi miehen pitää ensin tehdä jokin asia (esim. kotityö), ja sitten nainen suostuu seksiin.

Vierailija
20/121 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 Sä haluat vain jauhaa seksistä. Mene seksipalstalle.