Mikä nykymiehiä vaivaa? Miesystävä valitti, että olen liian halukas???
Tapailumies oli tosi kiva ja älykäs. Jutut natsasi hyvin yhteen ja mies ihastui ja piti ulkonäöstäni ja luonteestani.
Päädyttiin vihdoin sänkyyn. Ja miesystävä oli hämmentynyt eroottisuusestani ja halukkuudesta. Edellinen nainen oli ollut kuiva ja orgasmikyvytön.
Koska olin ollut kovassa puutteessa, sain 8 orgasmia peräkkäin ja olin kiihkeä ja kostea.
Seuraavana aamuna mies valitti että olin ollut liian halukas, ja ihmetteli orgasmin määrää. Sanoi, ettei jaksa tämmöistä. Ja alkoi sättimään että kohta panen hänen kavereita, vaikka en harrasta mitään sellaista. Loukkasi todella syvältä epäillä kunnollisuuttani, ja kerroin tämän myös miehelle.
Jätin nyt tämän miehen, koska en halua kaverisuhdetta enkä päässyt ylös miehen loukkaavista sanoista.
Mikä ihme nykymiehiä vaivaa kun ei halukas nainen kelpaa sängyssä???
Kommentit (87)
Juu kappas! Milloin nainen haluaa liian vähän, milloin taas liikaa. Yhteistä näille on se, että mies sen määrittelee. Naisen halua pitäisi aina olla lähtökohtaisesti samanlaien kun miehen.
Meillä ainakin on menty aina vaimon halujen mukaan ja hän säädellyt milloin on seksiä. Toki enemmän haluava tehnyt kaikkeni, että hän on halunnut useammin. Muutta olen tyytynyt tuohon rytmiin koska ilman hänen haluaan ja kiimaa, ei seksi tunnu miltään. Jää oma kiimakin syttämättä. Mielummin vaikka viikko väliä ja panetus vaivaa, että seksissä on intohimoa ja kiimaa, kuin väljähtynyttä pussien tyhjennystä. Toista ei saa väkisin haluamaan mutta voi houkutella haluamaan nostattamalla haluja. Seksi on parasta kun nainen on kiimassa. Siksi toisinaan on fiksuinta pidättäytyä hetki.
M62
Vierailija kirjoitti:
Luin vasta eilen úlilaudalla erästä ketjua, jossa miesten mielestä naisen kuuluu pihdata tapailuvaiheessa. Miesten tekemä paskatesti on se, että suostuuko helposti sänkyyn, ja jos suostuu, ei ole vaimomateriaalia. Melkoisia itseään kiduttavia sadisteja kera kaksoisstandardien.
Ajattelin noin ehkä 16 vuotiaana kun en ollut vielä edes tyttöä pussannut.
Kyllä todennäköisesti löytyy baareista, Tinderistä, somesta, yms. halukkaita miehiä. Yleistät turhan paljon.
Oletko miettinyt sitä mahdollisuutta että sinulla saattaa olla alitajuisia itsesabotaasia aiheuttavia tunnelukkoja jos vedät automaattisesti puoleesi haluttomia miehiä vaikka olisit itse halukas?
Miehet ovat vihdoin oppineet, että elämässä on muutakin kuin seksiä. Ja että runsaat seksihalut ovat likaisia ja väärin. Näinhän heiltä on naisten puolesta valistettu vaikka kuinka kauan.
Ja kappas kehveli myös naiset ovat oppineet, miesten aiemmat perustelut siitä miten seksi on parisuhteen liima ja miten vaikea niitä haluja on rajoittaa. Aivan kuin mielipiteitä olisi vaihdettu keskenään eikä kumpikaan osapuoli muista yhtään miten on aiemmin ajatellut.