Mikä nykymiehiä vaivaa? Miesystävä valitti, että olen liian halukas???
Tapailumies oli tosi kiva ja älykäs. Jutut natsasi hyvin yhteen ja mies ihastui ja piti ulkonäöstäni ja luonteestani.
Päädyttiin vihdoin sänkyyn. Ja miesystävä oli hämmentynyt eroottisuusestani ja halukkuudesta. Edellinen nainen oli ollut kuiva ja orgasmikyvytön.
Koska olin ollut kovassa puutteessa, sain 8 orgasmia peräkkäin ja olin kiihkeä ja kostea.
Seuraavana aamuna mies valitti että olin ollut liian halukas, ja ihmetteli orgasmin määrää. Sanoi, ettei jaksa tämmöistä. Ja alkoi sättimään että kohta panen hänen kavereita, vaikka en harrasta mitään sellaista. Loukkasi todella syvältä epäillä kunnollisuuttani, ja kerroin tämän myös miehelle.
Jätin nyt tämän miehen, koska en halua kaverisuhdetta enkä päässyt ylös miehen loukkaavista sanoista.
Mikä ihme nykymiehiä vaivaa kun ei halukas nainen kelpaa sängyssä???
Kommentit (87)
Edelleen olen järkyttynyt. Aivan kummalllisia ajatuksia ja kummallisia, tympeitä miehiä. Pitäkööt tunkkinsa! Onneksi omani ei pihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitä vähemmän kiimaista.
Kieltäydy parittelusta muutaman kerran ja sitten jossain vaiheessa annat periksi ja itkien myönnyt mutta samalla yrittää kuitenkin paeta paikalta. Alkaa tapailumiekkostakin panettamaan kun huomaa itkuntyrskeesi.
Eli mies innostuu vain kun tilanne muistuttaa täysin r.......sta?
Kiukkuinen nainen= mies ei halua seksiä.
Mies taisi olla jo aika vanha ja pelkäsi, ettei kykene tyydyttämään sinua ja siinähän olisi tosiaan käynyt sitten niin, että puutteissasi olisit alkanut katselemaan pian muita.
Vierailija kirjoitti:
Pelkää riittävyyttään?
Multa on kaikki miesystävät suhteen alussa kysyneet oonko joku nymfomaani kun oon niin himokas. Tottakai naistakin panettaa varsinkin kun en irtosuhteita ja panoja harrasta eli pitkiäkin aikoja ilman miestä. Sit siihen vielä se ihastumisen kiima.
Oisko naisten syömät e-pillerit osasyynä siihen että miehet ei ole tottuneet halukkaaseen naiseen?
Nykyinen mies kertoi epäilevänsä omaa riittävyyttään ja juuri sitä että saatan himoissani etsiä seksiä muualta kun on draivi päällä (on myös tullut petetyksi aiemmissa).
Vai olisiko se, että naisilla on käsitys, että miehet haluaa koko aika? Suuri osa miehistä ei jaksa panna 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vasta eilen úlilaudalla erästä ketjua, jossa miesten mielestä naisen kuuluu pihdata tapailuvaiheessa. Miesten tekemä paskatesti on se, että suostuuko helposti sänkyyn, ja jos suostuu, ei ole vaimomateriaalia. Melkoisia itseään kiduttavia sadisteja kera kaksoisstandardien.
Minun vaimo suostui muutama tunti tapaamisen jälkeen. Ajattelin silloin, että tällaisen vaimon haluan. Nyt edelleen seksiä päivittäin. 21 vuotta jo mennyt. Eikä ole antanut postinkantajalle tai nuohoojalle, ainakaan tapaamisemme jälkeen. Joo..en ymmärrä minäkään, mikä joitain miehiä vaivaa. Sitten valitetaan täällä, kun vaimo pihtaa. Voihan halukkaastakin naisesta tulla joskus haluton, mutta jos jo alkuun pihtaa, niin turha valittaa myöhemmin seksin puutetta.
Yleensä niistä antamisista ei ole tapana kertoa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Luin vasta eilen úlilaudalla erästä ketjua, jossa miesten mielestä naisen kuuluu pihdata tapailuvaiheessa. Miesten tekemä paskatesti on se, että suostuuko helposti sänkyyn, ja jos suostuu, ei ole vaimomateriaalia. Melkoisia itseään kiduttavia sadisteja kera kaksoisstandardien.
On todella säälittävää että miehet eivät koskaan kasva aikuisiksi. Luulevat että elämä on joku peli.
Tuo että miehet testaa suostuuko nainen sänkyyn ja jos suostuu niin ei ole vaimomatskua.
Herää kysymys kuka haluaisi vaimoksi tuollaiselle tollolle ja vielä laittaisi tollousgeenejä eteenpäin?
Toisekseen kun mies ja nainen harrastaa seksiä niin siinähän panee molemmat ei vain nainen ja mies ei ole kovin tarkka munastaan jos on aina valmis kun nainen ns suostuu. Ja kun mies testaa naisia että oisiko nainen vaimomatskua ja voi kun taas suostui liian helposti niin eikö mies ymmärrä että hän itse on se l@tka ei kukaan muu? Me naiset emme todellakaan arvosta noita helppomunia.
Kun kaksi aikuista harrastaa keskenään seksiä omasta vapaasta tahdostaan niin siinä ei ole mitään tuomittavaa eikä likaista eikä mitään mikä tekisi naisestakaan huonoa, moraalitonta tms.
Mutta lopettakaa nyt miehet nuo typerät pelit ja olkaa oikeasti ihmisiä.
Aina vaan tätä; nainen suostui tai antoi... huoh. Miksi ei koskaan puhuta toisinpäin?! '
Ei kukaan ikinäpuhu "mies suostui antamaan kalua jo ekana iltana" miksi näinpän? idiotismia..
Asennetaan tilanne, ettei nainen saa haluta, enkä myöskään "ryhtyä" (en käytä inhoamaani sanaa antaa,,joka asenteellinen) seksiin. Koska nainenhan ei halua, ainoastaan myöntyy ...hui hai!
Vierailija kirjoitti:
Aina vaan tätä; nainen suostui tai antoi... huoh. Miksi ei koskaan puhuta toisinpäin?! '
Ei kukaan ikinäpuhu "mies suostui antamaan kalua jo ekana iltana" miksi näinpän? idiotismia..
Asennetaan tilanne, ettei nainen saa haluta, enkä myöskään "ryhtyä" (en käytä inhoamaani sanaa antaa,,joka asenteellinen) seksiin. Koska nainenhan ei halua, ainoastaan myöntyy ...hui hai!
Ja kun ajattelee tarkkaan niin mieshän siinä antaa kaluaan ja siemeniään naiselle.
Miehet elävät aina sekotunteilla ja tekevät aina kaikista asioista rumia.
Kelpaa, kunhan ei ole koko ajan oma vaimo. Samaa ei jaksa usein. Menee mielenkiinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun ajattelee tarkkaan niin mieshän siinä antaa kaluaan ja siemeniään naiselle.
Miehet elävät aina sekotunteilla ja tekevät aina kaikista asioista rumia.
No en halua mitään siemeniä - haluan nautintoja eli orgasmeja ja ihanaa seksiä! Siement on eri juttu. uskoisin ettei muutkaan naiset halua,,,
Siemeniä saa sitten jos haluaa, niiltä joilta niitä kaipaa. Vai antavatkos miehetki kelle vaan? aika taas outo ajatusmalli.
Muovinpehmentimet tekevät miehistä liian naisellisia ja naisista liian miehisiä. Seurauksena käyttäytymisen muuttumisen lisäksi toisten syyttely.
Nämä kirjoitukset vain vahvistavat sen mitä naiset aina samoo, on miehiä ja sitten on Miehiä. Ensimmäiset niitä, jotka ei nuole, eikä muutenkaan kestä jos naisella olisi jotain vaatimuksiakin saati osaamisesta. Jälkimmäiset näyttävät olevan vähenemään päin. Mutta ne ovat niitä jotka tietävät miten naisen saa nauttimaan ja joille vaatimukset on vain mukava haaste.
Elämähän on peli, missä miehet yrittävät saada mahdollisimman monta mahdollisuutta päästä livauttamaan käärme koloon. Mitä enemmän koloja, sitä arvostetumpi pelimies.
Pillun valta kirjoitti:
Miehet nauttivat pihtarinaisista, sellainen on vaimomatskua. Liian antelias herättää sairaita epäilyksiä, että "toi varmaan antaa postinjakajallekin". Vituttaa tää tekopihtaroiminen.
Pelkäsi tietysti, ettei jaksa itse.
Vierailija kirjoitti:
""On myös tutkittu, mikä naisia kiihottaa. Lesboille ja heteronaisille esitettiin lyhyitä seksikohtauksia, joissa näytettiin naista naisen kanssa, miestä miehen kanssa, naista ja miestä yhdessä, miestä ja naista yksin masturboimassa sekä bonobo-apinoiden parittelua. Heteronaiset väittivät, että heitä miellytti ainoastaan heteroparin puuhat, lesbonaisia kiihottivat heidän mielestään vain kahden naisen kohtaukset.
Emättimeen asetetun anturin mukaan kaikki kokeeseen osallistuneet naiset kuitenkin kiihottuivat välittömästi kaikesta, jopa apinoiden parittelusta. Miehille tehty sama koe paljasti, että heteromiehet kiihottuivat vain, kun ruudulla näkyi nainen. Homomiehet taas reagoivat ainoastaan miesten väliseen seksiin. Apinoiden parittelua miehet katsoivat kuin maisemakorttia.
Kun yliopisto-opiskelijoilta kysyttiin, mikä olisi ihanteellinen seksikumppaneiden määrä koko elämän aikana, miehet ilmoittivat isomman luvun kuin naiset. Vastasivatko naiset sen mukaan, mitä he oikeasti tuntevat, vai siten, miten heidän odotettiin vastaavan?""
mies52v
Tuo on todella typerää "mitata" naisen kiihottuneisuutta vaginan kosteuden tms. perusteella. Naisten keho on kehittynyt reagoimaan seksiin, sillä luonnonvalinta on sitä suosinut. Naiset kostuvat jopa r a i s k a u s tilanteessa vaikka tilanne ei kiihottaisikaan. Se on kehon tapa suojella itseään vahingolta. Jos tämä tuntuu uskomattomalta, niin mieti kuinka ääripäisiä kokemuksia seksi voi eri tilanteissa saattaa naiselle olla. Se voi toisaalta olla se pelottava kauhukuva osana brutaalia väkivaltaa ja toisaalta toivottu rakkaudentäyteinen hekuma halutun kumppanin kanssa. Naiset ovat kautta ihmiskunnan historian kokeneet kumpaakin, joten tietysti naisen kehon siihen on pitänyt sopeutua. Miehet ovat seksuaaliväkivallan uhreina paljon harvinaisempia, ja silloinkin se väkivalta harvemmin kohdistuu penikseen. Jos miehet olisivat historiallisesti kokeneet yhtä paljon penetroivaa väkivaltaa, teille olisi varmaan kehittynyt liukasterauhaset peräaukon yhteyteen.
Vierailija kirjoitti:
Elämähän on peli, missä miehet yrittävät saada mahdollisimman monta mahdollisuutta päästä livauttamaan käärme koloon. Mitä enemmän koloja, sitä arvostetumpi pelimies.
No eikä ole. Taas tätä miesten elukkatason luulottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on himoiltaan aloituksen kaltainen nainen, Ja joo kieltämättä on hieman ärsyttävää, että arkisessa tekemisessäkin saattaa jostain pienestä sanomisesta ja eleestä vilkahtaa silmät siihen malliin että "olen valmis, vie mut makkariin!"
Hauskaa aikansa, mutta pidemmän päälle jotenkin ennalta-arvattavaa ja se vie halua. Vähän kuin joka päivä olisi karkkipäivä.
En tiedä ootteko koskaan naiset olleet suhteessa mieheen joka kääntää joka asian seksiksi?
No eihän seksiin koskaan kyllästy! Oletko varma että olet hetero?
Kerrot sen totuuden että mies haluaa vain puheissa halukaan naisen mutta todellisuudessa nainen ei saa haluta, miehen mielestä seksi on vain miehelle kuuluva nautinto.
Aika useassa viestissä oli tuollainen "et oo äijä / hetero" -jutska, kun nyt luin nuo vastaukset. Jos olisi taipumuksia toisiin miehiin, niin en anonyyminä sellaista piilottelisi. Samassa sängyssä muutaman kerran kimpoissa kyllä ollut miehiä ja voinut osua kassit yhteen.
Muutenkin palsta täynnä aivan pimeitä olettamia, kuten että seksi oisi vain mulle kuuluva nautinto. Aikuisella ihmisellä on elämässä muitakin vastuita ja kyllä mua mielestäni saa pänniä, jos teen keskittymistä vaativaa työtä ja toinen tulee sitä häiritsemään hieromalla tissejä takaraivoon. Siihen olen kyllästynyt, koska mun oma vauhtipyöräni sattuu olemaan iso ja raskas, eikä mikään kimeän sportin kiihkeä kierroskone. En seksiin itsessään, vaan tapaan miten halut ilmaistaan.
Sitten kun on sitä seksiä, niin enköhän minä ne naisen nautinnot osaa melkoisen hyvin ottaa huomioon ja hoitaa.
Mutta ymmärrän oikein hyvin toisiakin mielipiteitä. Hämmentävän moni kyllä teistä tuntuu elävän suhteessa, jossa seksuaalista toimintaa on useita kertoja päivässä ja molempia yhtä lailla innostaen. Ja se on hienoa se!
Täälläkin kokemus miehestä, jolle naisen seksuaalisuus oli liikaa tai vääränlaista. Ja tietoisesti pihtasin 2kk sitä ennen. Hänelle oli liikaa että nainen oli mm kiinnostunut katsomaan pokea. Muutenkin narsistinen mollausvimma. Noh, ehkä hän löysi itselleen sopivan kireän pihtarin.
8 orkkua normaalia. Sain itse 79 orgasmia illan aikana. Nainen syytti minua seksi keskeiseksi.
Halpa neuvo: vaihda ukkosi heteroon.