Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä nykymiehiä vaivaa? Miesystävä valitti, että olen liian halukas???

Vierailija
29.01.2021 |

Tapailumies oli tosi kiva ja älykäs. Jutut natsasi hyvin yhteen ja mies ihastui ja piti ulkonäöstäni ja luonteestani.

Päädyttiin vihdoin sänkyyn. Ja miesystävä oli hämmentynyt eroottisuusestani ja halukkuudesta. Edellinen nainen oli ollut kuiva ja orgasmikyvytön.
Koska olin ollut kovassa puutteessa, sain 8 orgasmia peräkkäin ja olin kiihkeä ja kostea.

Seuraavana aamuna mies valitti että olin ollut liian halukas, ja ihmetteli orgasmin määrää. Sanoi, ettei jaksa tämmöistä. Ja alkoi sättimään että kohta panen hänen kavereita, vaikka en harrasta mitään sellaista. Loukkasi todella syvältä epäillä kunnollisuuttani, ja kerroin tämän myös miehelle.

Jätin nyt tämän miehen, koska en halua kaverisuhdetta enkä päässyt ylös miehen loukkaavista sanoista.

Mikä ihme nykymiehiä vaivaa kun ei halukas nainen kelpaa sängyssä???

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen asenne tällä miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

""On myös tutkittu, mikä naisia kiihottaa. Lesboille ja heteronaisille esitettiin lyhyitä seksikohtauksia, joissa näytettiin naista naisen kanssa, miestä miehen kanssa, naista ja miestä yhdessä, miestä ja naista yksin masturboimassa sekä bonobo-apinoiden parittelua. Heteronaiset väittivät, että heitä miellytti ainoastaan heteroparin puuhat, lesbonaisia kiihottivat heidän mielestään vain kahden naisen kohtaukset.

Emättimeen asetetun anturin mukaan kaikki kokeeseen osallistuneet naiset kuitenkin kiihottuivat välittömästi kaikesta, jopa apinoiden parittelusta. Miehille tehty sama koe paljasti, että heteromiehet kiihottuivat vain, kun ruudulla näkyi nainen. Homomiehet taas reagoivat ainoastaan miesten väliseen seksiin. Apinoiden parittelua miehet katsoivat kuin maisemakorttia.

Kun yliopisto-opiskelijoilta kysyttiin, mikä olisi ihanteellinen seksikumppaneiden määrä koko elämän aikana, miehet ilmoittivat isomman luvun kuin naiset. Vastasivatko naiset sen mukaan, mitä he oikeasti tuntevat, vai siten, miten heidän odotettiin vastaavan?""

mies52v

Vierailija
4/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon mimmit on tunnetusti kiimaisimpia

Vierailija
5/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen tulokulma tänään

Vierailija
6/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nauttivat pihtarinaisista, sellainen on vaimomatskua. Liian antelias herättää sairaita epäilyksiä, että "toi varmaan antaa postinjakajallekin". Vituttaa tää tekopihtaroiminen.

Vierailija
7/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiin päin

Vierailija
8/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhden miehen otannalla syytät koko mies-sukupuolta? Tällä otannalla kaikki naiset ovat ääliötä?

Vierailija
9/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies = kaikki maailman miehet, se perinteisin provo-olettama

Vierailija
10/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tollanen. Ei kestänyt himokkuuta. Halusi kontrolloida milloin harrastetaan ja kuinka kauan.

Vierailija
11/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan tapahtunut.

Olo on loukattu. Se, että nainen tykkää seksistä kertoo vain, että nainen tykkää seksistä. En itse harrasta irtojuttuja enkä petä suhteessa. Loukkaa tällaiset epäilykset.

Ja miehet sitten ihan itse valitsevat ne pihtarinaiset. Ja valittavat kun nainen ei halua seksiä... Itse sitten kuitenkin suosivat pihtareita. Oma vika.

Vierailija
12/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on lihavia. Lihavuus vie halut mennessään, läskit laskee testoa. Niitä ei enää kiinnosta ja ne ei jaksa. Sitten pahoittaa mielensä, kun nainen tahtoisikin.

Vierailija
13/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla paljonkin kokemuksellista vertailupohjaa niistä vanhan ajan miehistä?!

Vierailija
14/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää riittävyyttään?

Multa on kaikki miesystävät suhteen alussa kysyneet oonko joku nymfomaani kun oon niin himokas. Tottakai naistakin panettaa varsinkin kun en irtosuhteita ja panoja harrasta eli pitkiäkin aikoja ilman miestä. Sit siihen vielä se ihastumisen kiima.

Oisko naisten syömät e-pillerit osasyynä siihen että miehet ei ole tottuneet halukkaaseen naiseen?

Nykyinen mies kertoi epäilevänsä omaa riittävyyttään ja juuri sitä että saatan himoissani etsiä seksiä muualta kun on draivi päällä (on myös tullut petetyksi aiemmissa).

Vierailija
15/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Eri ihmisillä on erillainen halun määrä. Aina ollut ja aina tulee olemaan.

Vierailija
16/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
17/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokkaat naiset on kuin muovipussia painaisi. Joo joo on mulla pieni.

Vierailija
18/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta eilen úlilaudalla erästä ketjua, jossa miesten mielestä naisen kuuluu pihdata tapailuvaiheessa. Miesten tekemä paskatesti on se, että suostuuko helposti sänkyyn, ja jos suostuu, ei ole vaimomateriaalia. Melkoisia itseään kiduttavia sadisteja kera kaksoisstandardien.

Vierailija
19/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et vain ole tarpeeksi viehättävä. Kun pahin paine on poistettu kasseista, niin tekeekin jo mieli häipyä.

Ja joo himokkuus on hetken kivaa jos mies sattuu itsekin olemaan seksihullu. Muussa tapauksessa ei kannata vakavaan suhteeseen ahnaan munahaukan kanssa lähteä, koska tavara menee takuulla jakoon postinkantajille ja naapurin miehillekin siinä vaiheessa kun et itse jaksa heilutella nakkia rappukäytävässä tarpeeksi usein.

Vierailija
20/87 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innokkaat naiset on kuin muovipussia painaisi. Joo joo on mulla pieni.

Eli naisen pitää inhota seksiä, jotta sytyttää sut?? Jep jep! Onnea vaan sullekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan