Lue keskustelun säännöt.
Mun 33 vuotias isosisko bailaa kuin teini-ikäinen
04.08.2006 |
Varmaan joka viikonloppu käyvät baarissa avopuolisonsa kanssa. Lapsia heillä ei ole eikä tule. ei musta kovin normaalia enää tossa iässä, mä tein samaa 10 vuotta nuorempana.
Kommentit (3)
Pitäiskö sen sitten istua illat kotonaan ja mennä klo 22 nukkumaan.
Taidat olla vaan kateellinen.
Taitaa olla provo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On outoa, jos jo selvästi aikuiset ihmiset käyttäytyvät niin kuin vasta-aikuistuneet koko ajan. Eivätkö he kaipaa elämäänsä mitään muuta kun ravintolaa, aurinkolomia jne?
senkun bailaa jos tykkää! niin mäkin tekisin jos ei mulla olis perhettä jo.