Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppiset! Mitä huulipunaa käytätte? Tuntuu, että ennen sopivat ovat nyt liian räikeitä ja maalattuja

Vierailija
29.01.2021 |

Kokemuksia?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole törmännyt samaan ongelmaan?

Vierailija
2/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ihan 40, mutta en ole vuosiin käyttänyt huulipunaa. Käytän vähän sävyttävää ja kiiltävää huulirasvaa, joskus huulikiiltoa ja panostan sen sijaan silmämeikki. Omaan silmään huulipuna näyttää hassulta ja yleensä epäluonnolliselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään neutraaleja, hyvin lähellä huulten väriä olevia sävyjä. Kun on "ryppyreikämäisiä" ryppyjä huulten ympärillä, niin eipä viitsi kovin värikkäillä huomiota siihen osaan naamaa vetää.

Vierailija
4/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista sen nimeä nyt.

M48

Vierailija
5/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PinkkiLILA, mutta kotona huomaa sen olevan aina vain vaaleanpunainen. Violetti on liian tummanvioletti. Vain ohut kerros. Etsitään siis lilan ja ruusupinkin sekoitusta.

Vierailija
6/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut pari sävytettyä huulirasvaa, mutta laatu oli niin huono, että se näytti huulilla vain valkoiselta rasvalta, jossa oli pieni sävy mukana. Kuka sellaista haluaa? Haluaisin sellaisen kuullon. ap

Vierailija
7/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parfyyymit tehdään vissiin jostain hylkeen kakasta.

Vierailija
8/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siirtynyt käyttämään viileitä huulipunia....ja ei räikeät ei käy.

Vierailija
9/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut pari sävytettyä huulirasvaa, mutta laatu oli niin huono, että se näytti huulilla vain valkoiselta rasvalta, jossa oli pieni sävy mukana. Kuka sellaista haluaa? Haluaisin sellaisen kuullon. ap

Hurrawin huulirasvat parhaita (black cherry ja raspberry). Novexpertin lip up myös tosi hyvä tuote, mutta siinä ei ole sävyä.

Vierailija
10/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt maskia käyttäessä laita minkäänlaista huulipunaa, panostan silmämeikkiin. Huulirasvaa tarvitsen kyllä näin talvella.

Vierailija
11/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä huulteni väriä olevaa huulia himpun tummempaa runsaspigmenttistä ja hoitavaa eli rasvaista. Kesällä hieman vaalempaa ja talvella tai iltavalaistuksessa pykälän verran tummempaa. Roosaa eli ruusua.

Merkki on HR

Vierailija
12/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä nelikymppinen, mutta suosittelen pehmeitä, ohuita ja voidemaisia huulipunia. Näitä löytyy markettikosmetiikasta ja toki myös selektiivisestä- ja luonnonkosmetiikasta.

Näissä on yleensä hieman kiiltoa, eivät näytä siis kuivilta. Värit eivät huulilla näytä niin räikeiltä kuin mattapintaisemmissa kanssasisarissaan.

Osa voidemaisista toimii oikein hyvin sekä poski- että huulituotteena.

Jos kiinnostaa, niin voin kaivella muutaman esimerkin 😊

Vierailija
13/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää sillä huulipunalla teet sen rätin alla?

Vierailija
14/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä nelikymppinen, mutta suosittelen pehmeitä, ohuita ja voidemaisia huulipunia. Näitä löytyy markettikosmetiikasta ja toki myös selektiivisestä- ja luonnonkosmetiikasta.

Näissä on yleensä hieman kiiltoa, eivät näytä siis kuivilta. Värit eivät huulilla näytä niin räikeiltä kuin mattapintaisemmissa kanssasisarissaan.

Joo kelpaisi esimerkit.

Ei ap

Vierailija
15/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän tänä vuonna 40v ja mulla on yksi vaaleampi, roosan värinen huulipuna, loput on kaikki kirkkaan punaisia. Tykkään että se huulipuna todella näkyy kun sitä laitan, en siis käytä edes joka viikko. Monet on sanoneet, että sopii mulle. Ei siis ole iästä kiinni.

Vierailija
16/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ihmisillä ei ole lenkillä rättiä, kaupassa on.

Vierailija
17/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki kiinnostaa! Markettikosmetiikka eritoten.

Vierailija
18/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana on tullut käytettyä tosi vähän huulipunia. Kaksi suosikkia on "my lips byt better" -sävyiset Urban Decayn Lovelight tai Charlotte Tilburyn Pollow talk. 

Jos tyttären keväiset valmistujaiset toteutuvat niin silloin laitan Macin kirkkaanpunaista huulipunaa Lady Danger ja niukan silmämeikin. 

Vierailija
19/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa vielä jonain päivänä tässä elämässä pääsisi esim. juhliin...

Vierailija
20/46 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo yli 40 ja vähentänyt huulipunan käyttöä. Löysin täsmälleen huulteni värisen Lumenen, Nordic Chic, Autumn tones Ruskan sävyt n:o 2. Tuntuu myös mukavan hoitavalta kuivana talviaikana.