Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Thaimaan kuninkaalla on kaksi yhtäaikaista kuningatarta

Vierailija
29.01.2021 |

Thaimaassa on nyt virallisesti kaksi virallista kuningatarta kun Thaimaan kuningas julisti rakastajansa kuningattareksi. Millaisia ajatuksia teillä on moniavioisuudesta? Sallittua vai kiellettyä? Okoo vai inhottavaa?

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000007769347.html

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä maa kaikin puolin.

Vierailija
2/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vaihtaa valta siellä. Aivan kuvottavaa koko tilanne siellä. Kuningas itse huiteli Alpeilla haareminsa kanssa, kun oma kansa kärvisteli viime vuonna korona kourissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä arvostella toista kulttuuria. Maassa maan tavalla.

Vierailija
4/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ensimmäinen erikoinen uutinen, jonka luen tästä kuninkaasta... aikamoinen tyyppi

Vierailija
5/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan okei. Johan vuosia sitten oli "skandaali", kun Ranskan presidentillä oli rakastajatar...Siis kaikkien muiden paitsi itse ranskalaisten mielestä, joista tuollainen on ihan normaalia.

Onhan maailmassa ollut haaremeita ikuisuuden. Eikö tuo ole parempi, että kuningattaret ovat tasa-arvoisia keskenään, toisin kuin kuningatar-rakastajatar?

En koe millään tapaa inhottavaksi. 

Vierailija
6/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaalaiset perinteisesti kunnioittaa kuningastaan suuresti (ja pakkokin on, kun päinvastaisesta voi joutua vankilaan), mutta tämän kohdalla taitaa monen kunnioitus olla aika väkinäistä.

Vierailija
7/7 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse todella paljon Thaimaasta ja olen myös asunut siellä. On suuri onnettomuus Thaimaalle, että heillä on noin tyhmä kuningas. Mellakoita on luvassa maan sisällä paljon. En usko ,että niitä saadaan aisoihin. Nyt nähtiin vasta ensimmäiset mellakat. Vain kansalaiset voivat nousta joukolla vastustamaan hullua kuningastaan.