Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te kaikki "kiltit ja kunnolliset" miehet, katsokaa Jonin tarina ja miettikää:

Vierailija
29.01.2021 |

https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/73432d28-9541-4c0c-aae9-61884b8db7…

Kummassa kuvassa oleva mies saa naisia? Kaljaa kittaava ja masentunut vai raitis ja hymyilevä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kuvien ulkonäöllä ei liene mitään vaikutusta siihen onko mies "kiltti ja kunnollinen" vai jotain muuta. Kummassakaan ei näytä "pahalta pojalta".

Vierailija
62/67 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen muutos ylipainosta hyväkuntoiseksi parantaa sitä flaksia, sehän nyt on ihan selvä. Toki paljon on kiinni kuitenkin siitä, että jaksaa olla suht aktiivinen ja positiivinen (tai ei ainakaan naisvihaaja ;).

Tuskin tämä mikään luonnonlaki on.

Itsekin olin 30-vuotiaaksi jonkin tason kilpaurheilija ja kroppakin sitä myötä kunnossa. Ei flaksia. Nyt olen keskivartalolihava setämies. Ei flaksia. Kyllä se flaksi melko lailla muista jutuista on kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap taas vihjaa, että kaikki ikisinkkumiehet ovat yliapinoisia alkoholisteja. Mikä nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa. Itse olen 62kg ja 168cm mies (lyhyt, tiedän). Jos tästä pudottaisin vaikka 55kg niin näyttäisin ihan vankileiriltä karanneelta. Nytkin olen kuulemma liian laiha.

Et olisi. 52 kg olisi sulle vielä normipaino.

Ehkö naiselle, ota metri pois pituudesta niin saat ihannepainon miehelle. 180 cm = 80kg jne. Eli tuolloin on siis lihastakin ja aika vähän läskiä.

Vierailija
64/67 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen muutos ylipainosta hyväkuntoiseksi parantaa sitä flaksia, sehän nyt on ihan selvä. Toki paljon on kiinni kuitenkin siitä, että jaksaa olla suht aktiivinen ja positiivinen (tai ei ainakaan naisvihaaja ;).

Parantaa flaksia ehkä sen verran että saa todella ruman pullùkan naisen sijaan vain ruman pùllukan.

Turha kuvitella että treenatun kropan omaamalla saisi edes hoikan naisen puhumattakaan treenatusta naisesta.

Vierailija
65/67 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parantaa flaksia ehkä sen verran että saa todella ruman pullùkan naisen sijaan vain ruman pùllukan.

Turha kuvitella että treenatun kropan omaamalla saisi edes hoikan naisen puhumattakaan treenatusta naisesta.

Jos tuo on fiksu, sosiaalinen mies, niin saanee ihan mukavasti normaalinnäköisiä, normaalipainoisia naisia.

Vierailija
66/67 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on fiksu, sosiaalinen mies, niin saanee ihan mukavasti normaalinnäköisiä, normaalipainoisia naisia.

Toivon niin mutta pelkään että ei saa koska naisten kriteerit on niin korkealla.

Vierailija
67/67 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihava, lihaksiakin löytyy. Missä kaikki mun naiset, ap??? Tasan nolla kiinnostuneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä