Hei te kaikki "kiltit ja kunnolliset" miehet, katsokaa Jonin tarina ja miettikää:
https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/73432d28-9541-4c0c-aae9-61884b8db7…
Kummassa kuvassa oleva mies saa naisia? Kaljaa kittaava ja masentunut vai raitis ja hymyilevä?
Kommentit (67)
Nettideitit on täynnä hyväkuntoisia jopa atleettisia miehiä jotka ovat vastentahtoisessa selibaatissa..
Valitettava fakta on että miehen tason määrittää naama/pituus/status/alfa-ominaisuudet.
Kropan parantaminen parantaa terveyttä mutta ei juurikaan flaksia.
Vierailija kirjoitti:
Mies on kasvattanut vähän tukkaa, laittanut hymyn naamalle ja paidan päälle. Jostain syystä näissä ennen ja jälkeen -kuvissa jälkeen-kuva on aina edustavampi, vaikka mitään todellista muutosta ei olisi tapahtunut.
tupee sillä on
There's no gym for your face. And for your height (or lack of). Itse olen yli 30v mies ja yli 10v olen käynyt salilla, mutten vieläkään ole seurustellut, vaikka yhden yön juttuja on ollut. Nuorempana hätäilin asian suhteen, mutta koska on tullut järkeä päähän ja kun on katsonut miten paljon naiset globaalilla tasolla kusettavat miehiä, niin eipä kaipaa naista elämäänsä niin hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Ei saamisessa ole oikeasti kyse siitä, että ulkonäöllä saisi paremmin naisia. Kun on hyvä fiilis omassa kehossaan ja muuten elämässä, se näkyy ulospäin ja naiset kiinnostuu. Ja yleensä olo on parempi kun liikkuu eikä juo ainakaan paljon.
Ei ketään kiinnosta itseään säälivä tyyppi, jolla ei ole mitään muuta elämänsisältöä kuin naisen saaminen.
En oikein usko tähän. Mulla on kasvokomea kaveri, jonka harrastus on mennä synkistelemään kuppilaan kaljalasin äärelle. Säännöllisesti joku nainen haluaa liittyä seuraan piristämään ja kaveri päätyy vähintään samaan petiin näiden kanssa. Itse näytän Benny Hillin treenaavalta veljeltä ja olen elämässä ns. aktiivinen, mutta kiinnostuneita naisia tulee vastaan ehkä viiden vuoden välein.
Mukavan mustavalkoinen maailmankuva.
En lukenut artikkelia, joten en tiedä minkälainen artikkelin mies on luonteeltaan, mutta kuvien perusteella vaikutti reippaalta ja mukavalta. Sekä ennen että jälkeen kuvissa.
Vasemmanpuoleinen tietysti, koska ryyppäsibja kävi baareissa. Salilta ja kirjastosta ei naisia löydy, eikä kyllä baaristakaan minkään vissyn voimalla. Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Nettideitit on täynnä hyväkuntoisia jopa atleettisia miehiä jotka ovat vastentahtoisessa selibaatissa..
Valitettava fakta on että miehen tason määrittää naama/pituus/status/alfa-ominaisuudet.
Oot ihan oikeassa. Itsekin aloitin treenaamisen joskus teininä, kun kaveri sai tytöiltä huomiota treenatusta kropastaan. No pääsin samalle tasolle ja jossain vaiheessa ohikin, mutta vieläkin kaveri sai kaikki kommentit. Luulen vähän, että kyse on naamasta. Naaman kehuminen on outoa, joten kehutaan lihaksia. Jos naamassa ei ole kehumista, ei lihaksillakaan ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
There's no gym for your face. And for your height (or lack of). Itse olen yli 30v mies ja yli 10v olen käynyt salilla, mutten vieläkään ole seurustellut, vaikka yhden yön juttuja on ollut. Nuorempana hätäilin asian suhteen, mutta koska on tullut järkeä päähän ja kun on katsonut miten paljon naiset globaalilla tasolla kusettavat miehiä, niin eipä kaipaa naista elämäänsä niin hirveästi.
Vähän jäin miettimään mitä tarkoitit tuolla "globaalilla tasolla" kommentillasi. Kun vaikkapa alkoholisoitunut ukko menee Thaimaaseen hakemaan itselleen tyttöbaarista vaimon, niin kumpi hyväksikäyttää ja ketä? Monessa tuommoisessa tapauksessa (itse tiedän vain kaksi lähipiiristä) mies hankkii itselleen paljon nuoremman vaimon kotiin seksinukeksi, ja sitten suuttuu kun vaimo odottaa elämältä muutakin (usein riittävää elintasoa, ja sen verran käyttörahaa että voi lähettää perheelleen kotiin rahallista tukea). Näissä omasta mielestäni kumpikin on hyväksikäyttäjä, vaikkakin toisella on paremmat mahdollisuudet valita kohtalonsa.
Kovin paljon on juttuja sekä miehistä että naisista jotka ulkomailta kirjoittelevat lirkutteluviestejä ja saavat vanhemmat höpsöt mammat ja papat lähettämään omaisuuksia tilisiirtoina ulkomaille. Eikö näissäkin tapauksessa kusettajia ole sekä ne (oletetut) nettimiehet että -naiset?
Sitten voi ihan miettiä kolmansien maiden mies- ja naisväestöä. Sanoisin että näissä nuorella miehellä on paljon paremmat mahdollisuudet selvitä elämästä ehjin nahoin, vaikkei kummankaan elinikä tai elintasoodotus ole kovin korkealla :-(
Joten en ymmärrä miksi keskität "kusettaja"-kommenttisi etupäässä naisiin.
On hyvä jos haluaa pitää itsestään huolta, mutta liian usein käy niin että ne jotka on ennen ollut vähän "retuperällä" elämäntapojen suhteen, olivat silti mukavia ja hauskoja, sitten kun tämä kuntoiluhulluus iski alkaa myös luonne muuttumaan ylimieliseksi ja tympeäksi, salilla peiliposekuvia postailevaksi. Liian monta vastaavaa on jo tullut tuttavapiirissä vastaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan oikeassa. Itsekin aloitin treenaamisen joskus teininä, kun kaveri sai tytöiltä huomiota treenatusta kropastaan. No pääsin samalle tasolle ja jossain vaiheessa ohikin, mutta vieläkin kaveri sai kaikki kommentit. Luulen vähän, että kyse on naamasta. Naaman kehuminen on outoa, joten kehutaan lihaksia. Jos naamassa ei ole kehumista, ei lihaksillakaan ole väliä.
Säkin olet oikeassa. Muistan silloin kun mulla oli nettideittiprofiilissa todella ylionnistunut kasvokuva niin sain kehuja lihaksista. Sen jälkeen kun vaihdoin realistisemman kasvokuvan niin kroppakehut loppuivat.
Kaikki on naamasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v1ttua se kiltteys ja kunnollisuus tähän kuluu. Treenatut ihmiset näyttää paremmilta. Alkoholin ja sokerin käyttö vanhentaa ihmistä ja tekee sairaan näköiseksi.
Ei mitään tekemistä kiltteyden kanssa. Kunnollisuus kostautuu, koska maailma on täynnä narsisteja, jotka yrittävät hyötyä "kilttien" kustannuksella.
Ennemmin kannattaa elää itsekseen ja tehdä juttuja joista itse tykkää. Kiltti ja kohtelias joutuu aina maksumieheksi liitossa oli mies tai nainen.
No ilmeisesti et paljoa palstalla liiku kun et tiedä. Artikkelin mies on hyvin tavallinen jamppa ja näyttää kiltiltä. Hän on hyvä esimerkki ihmisestä, joka voi nostaa omaa itseään hieman paremmin kelpaavaksi. Kilttikset täällä sanoisi, että nostaa tasoaan.
Noin hyvässä kuosissa oleva mies saattaa löytää kumppanin itselleen helpommin. Ehkä jonkun kaltaisensa salilta? Itsekseen kaljaa ryystävä *kilttis* vain notkuu kotona ja valittaa kun naisille ei kelpaa.
Mistä tämä kaljan ryystäminen oikein tulee?
Mammoilla on semmonen harhakäsitys, että joko mies on joko apsolutisti, kaappijuoppo tai rapajuoppo. Kohtuukäyttäjää eivät ole tavanneet, kun nyhjäämme omissa oloissamme, harrastuksiemme parissa.
Nyt Joni saa leidit ekstaasiin ja muuttuu panogeimin mestariks
Jutun mies valmentaa salillaan, ts. tekee työtä ihmisten parissa. On siis sosiaalisesti valovuosia edellä palstan ”kílttimiehiä”, jotka kohtaavat maailman ruudun ja ihmisvihan suojista.
Kaikkea hyvää hänelle!
Kyllä tuollainen muutos ylipainosta hyväkuntoiseksi parantaa sitä flaksia, sehän nyt on ihan selvä. Toki paljon on kiinni kuitenkin siitä, että jaksaa olla suht aktiivinen ja positiivinen (tai ei ainakaan naisvihaaja ;).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saamisessa ole oikeasti kyse siitä, että ulkonäöllä saisi paremmin naisia. Kun on hyvä fiilis omassa kehossaan ja muuten elämässä, se näkyy ulospäin ja naiset kiinnostuu. Ja yleensä olo on parempi kun liikkuu eikä juo ainakaan paljon.
Ei ketään kiinnosta itseään säälivä tyyppi, jolla ei ole mitään muuta elämänsisältöä kuin naisen saaminen.
En oikein usko tähän. Mulla on kasvokomea kaveri, jonka harrastus on mennä synkistelemään kuppilaan kaljalasin äärelle. Säännöllisesti joku nainen haluaa liittyä seuraan piristämään ja kaveri päätyy vähintään samaan petiin näiden kanssa. Itse näytän Benny Hillin treenaavalta veljeltä ja olen elämässä ns. aktiivinen, mutta kiinnostuneita naisia tulee vastaan ehkä viiden vuoden välein.
Riippuu varmaan iästä. Minäkin olen joskus parikymppisenä ja alle retkahtanut tuollaisiin synkistelijöihin, mutta sen jälkeen kaikki kumppanit ovat löytyneet harrastusten tai opiskelun kautta. Mutta varmaan eri asia jos kelpuuttaa jonkun pubiruusun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä v1ttua se kiltteys ja kunnollisuus tähän kuluu. Treenatut ihmiset näyttää paremmilta. Alkoholin ja sokerin käyttö vanhentaa ihmistä ja tekee sairaan näköiseksi.
Ei mitään tekemistä kiltteyden kanssa. Kunnollisuus kostautuu, koska maailma on täynnä narsisteja, jotka yrittävät hyötyä "kilttien" kustannuksella.
Ennemmin kannattaa elää itsekseen ja tehdä juttuja joista itse tykkää. Kiltti ja kohtelias joutuu aina maksumieheksi liitossa oli mies tai nainen.
No ilmeisesti et paljoa palstalla liiku kun et tiedä. Artikkelin mies on hyvin tavallinen jamppa ja näyttää kiltiltä. Hän on hyvä esimerkki ihmisestä, joka voi nostaa omaa itseään hieman paremmin kelpaavaksi. Kilttikset täällä sanoisi, että nostaa tasoaan.
Noin hyvässä kuosissa oleva mies saattaa löytää kumppanin itselleen helpommin. Ehkä jonkun kaltaisensa salilta? Itsekseen kaljaa ryystävä *kilttis* vain notkuu kotona ja valittaa kun naisille ei kelpaa.
Kyse on ilmiöstä, jossa epäkiinnostavalle miehelle keksitään negatiivisia ominaisuuksia tai toiminta väritetään negatiiviseen sävyyn. Esimerkiksi etätunteja pitävä lukion lehtori "kohtaa maailman ruudun suojista".
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän jäin miettimään mitä tarkoitit tuolla "globaalilla tasolla" kommentillasi. Kun vaikkapa alkoholisoitunut ukko menee Thaimaaseen hakemaan itselleen tyttöbaarista vaimon, niin kumpi hyväksikäyttää ja ketä? Monessa tuommoisessa tapauksessa (itse tiedän vain kaksi lähipiiristä) mies hankkii itselleen paljon nuoremman vaimon kotiin seksinukeksi, ja sitten suuttuu kun vaimo odottaa elämältä muutakin (usein riittävää elintasoa, ja sen verran käyttörahaa että voi lähettää perheelleen kotiin rahallista tukea). Näissä omasta mielestäni kumpikin on hyväksikäyttäjä, vaikkakin toisella on paremmat mahdollisuudet valita kohtalonsa.
Kovin paljon on juttuja sekä miehistä että naisista jotka ulkomailta kirjoittelevat lirkutteluviestejä ja saavat vanhemmat höpsöt mammat ja papat lähettämään omaisuuksia tilisiirtoina ulkomaille. Eikö näissäkin tapauksessa kusettajia ole sekä ne (oletetut) nettimiehet että -naiset?
Sitten voi ihan miettiä kolmansien maiden mies- ja naisväestöä. Sanoisin että näissä nuorella miehellä on paljon paremmat mahdollisuudet selvitä elämästä ehjin nahoin, vaikkei kummankaan elinikä tai elintasoodotus ole kovin korkealla :-(
Joten en ymmärrä miksi keskität "kusettaja"-kommenttisi etupäässä naisiin.
Divorce r4pe yms. Ja koska kouluissa on enimmäkseen naisopettajia, niin suosivat arvosanoissa tyttöoppilaita, vaikka olisi 2 eri oppilasta jotka olisivat suoriutuneet yhtä hyvin, mutta toinen tyttö ja toinen poika, niin tyttö saa automaattisesti paremman arvosanan. Elikä lapsuudesta lähtien tyttöjä suositaan enemmän. Sitten vaikka jos hakee kaupungin vuokra-asuntoa, niin naisia suositaan sielläkin ja saavat paljon nopeammin kämpän. Naiset saavat miehiä helpommin kaiken maailman sosiaaliavustuksia ja muutenkin hyötyvät veronmaksajien rahoista paljon enemmän kuin miehet. Ja jos tekee saman rikoksen kuin mies, niin "tasa-arvoisissa" (lo) länsimaissa nainen saa aina paljon pienemmän rangaistuksen kuin mies. Eronneella naisella on myös kaiken maailman tukiverkot erotessaan, kun taas miehellä ei yleensä ole yhtään mitään. Syitä on loputtomia. Ja mitä tulee Thaimaa- tai Gambia-s3ksisekoilijoihin, niin noissa tapauksissa kumpikin osapuoli kusettaa kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap taas vihjaa, että kaikki ikisinkkumiehet ovat yliapinoisia alkoholisteja. Mikä nyt ei pidä ollenkaan paikkaansa. Itse olen 62kg ja 168cm mies (lyhyt, tiedän). Jos tästä pudottaisin vaikka 55kg niin näyttäisin ihan vankileiriltä karanneelta. Nytkin olen kuulemma liian laiha.
Et olisi. 52 kg olisi sulle vielä normipaino.