Ostin vahingossa kahvipaketin joka on pannujauhatus! Voinko silti laittaa tavalliseen kahvinkeittimeen?
Kommentit (24)
En laittaisi missään tapauksessa, varsinkaan jos kahvinkeittimessä takuuaika mennyt.
Eviralta tarvitaan lupa väärän jauhatuksen käyttöön. Myisin paketin vaikka Torissa.
Voi laittaa, ei siitä kahvinkeitin miksikään mee. Suodatinpussiinhan se laitetaan. Tosiaan vaan voi tulla laihaa kahvia normiannostuksella ja tarvii enemmän.
Ei tietenkään voi, älä nyt sössi tätä ja ole jatkossa nyt tarkkana ostoksilla muutenkin! Pannujauhatus pannuun, suodatinjauhatus suodattimeen.
Oletko täysi-ikäinen? Miten pärjäät ihan perusarjessa noin muuten? Iso huoli herää kanssaihmisillä, jos elämäsi on noin hankalaa... Ehkä sinun ei pitäisi yksin käydä kaupassa?
Minä olen keittänyt pannujauhatusta suodatinkeittimessä.Koko paketin verran.
Laitetaan poroja(kahvi) suodattimeen normaalisti keittäen.
Se on samaa kahvia, jota ei ole jauhettu niin hienoksi kuin suodatinkahvia.
Ihan hyvin voi. Meillä tehdään pannukahvia ja ostetaan milloin mitäkin kahvia. Välillä suodatin- välillä pannujauhatusta. Ei se niin tarkkaa ole
Itse olen joskus ostanut vahingossa, ihan hyvin voi laittaa.
Annostus hiukan reilumpi. Mielestäni on jopa paremman makuista kuin suodatinjauhatus. Jotenkin pehmeämpää.
Eräs vanhan liiton työntekijä opiskelupaikassani keitti aina suodatinkeittimessä pannujauhatuskahvit. Oli todella hyvää.
Hän on kylläkin kuollut nyt, että omalla vastuulla.
Joo voit. Pannujauhatusta joutuu vaan laittamaan vähän reilummin kuin suodatinjaihatusta.