Kävin keskiviikkona korontestissä, koska oli ollut mahaoireita kaksi päivää. Nyt on kurkku kipeä ja päätä särkee. Pitääkö mennä uudestaan?
Keskiviikon testi oli negatiivinen. Tämä kurkkuoire on nyt siis uusi oire ja alkoi vasta tänään.
Kommentit (18)
Ei tietenkään. Ei siellä jatkuvasti tarvitse rampata. Eikä se testaamalla muutenkaan parane. Nyt vaan hoidat flussasi pois ihan kotikonstein.
Ei tarvitse. Todennäköisesti sulla on adenovirus. Eli makaat kotona ja sairastat taudin pois.
Ja lisään vielä: olen lähitöissä ja viime viikolla toimistolla on ollut kaksi koronatartunnan saanutta töissä. En ole ollut niin lähellä tai ainakaan niin kauaa, että olisin mielestäni altistunut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Ei siellä jatkuvasti tarvitse rampata. Eikä se testaamalla muutenkaan parane. Nyt vaan hoidat flussasi pois ihan kotikonstein.
Ei se testaamalla parane, mutta tietäisin olla oireiden kadottua pois työpaikalta karanteenissa, jos kyse olisi koronasta. Jos olisinkin nyt sairastunut, mutta oireet hävisivät viikonlopun aikana, tulisin normaalisti töihin maanantaina.
ap
Minä käyn koronatestissä joka päivä. Odotan myös anaalitestiä jonka käyttö on jo aloitettu Kiinassa.
https://www.forbes.com/sites/roberthart/2021/01/27/china-deploys-anal-s…
Kannattaa käydä! Koronan brittivaraatio altistaa jo lyhyemmässäkin ajassa.
Jos olet oireinen, olet eristyksissä oli positiivista tulosta tai ei.
Mä kyllä kävisin testissä. Sitten saat varman tiedon, onko sulla koronaa, joka on tarpeellinen tulevaisuuttakin ajatellen. Tiedät, että tämä painajainen on sulta ohi varmasti ja voit alkaa elää normaalimpaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa käydä! Koronan brittivariaatio altistaa jo lyhyemmässäkin ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan, tämä on selvä. Mutta jos minulla olisikin nyt koronatartunta ja oireet häviäisivät viikonlopun aikana, palaisin maanantaina töihin normaalisti ja saattaisin tartuttaa oireettomana muita.
Ehkä menen varmuuden vuoksi viikonloppuna testiin.
ap
Oulussa on liikkeellä jotain mahapöpöä, johon liittyy myös flunssaoireita. Kävin testissä ja nega tuli. Oireet jatkuu lievinä, kestäneet nyt viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, tämä on selvä. Mutta jos minulla olisikin nyt koronatartunta ja oireet häviäisivät viikonlopun aikana, palaisin maanantaina töihin normaalisti ja saattaisin tartuttaa oireettomana muita.
Ehkä menen varmuuden vuoksi viikonloppuna testiin.
ap
Kiitos kaikkien puolesta, hienoa toimintaa!
Nyt on jotain tuollaista flunssaa liikkeellä. Ensin oli ripuli pari päivää ja sitten vasta tuli kurkku kipeäksi, yskää ja nuhaa. Koronatesti nega.
Negatiivinen koronatulostesti nenänielunäytteestä ei ole 100 % varma, voi silti olla koronaa varsinkin jos on oireita.
Pystytäänkö jollain testillä toteamaan että on sairastanut jo viruksen?
Vierailija kirjoitti:
Pystytäänkö jollain testillä toteamaan että on sairastanut jo viruksen?
No mitäpä luulet? Uskon tosin että nyt aloitettu anaalitestaus tulee parantamaan taudin jäljitttämistä.
Kävisin varmuuden vuoksi!