Meedio sanoi että mulla on kaunis sielu
Kommentit (51)
Nyt pitää miettiä mitä meediolla tarkoitetaan, sitä eivät näköjään kaikki meedioksi itseään kutsuvatkaan. Meedio ei ole telkkarihömppä-sarjan eukko. Meedio tarkoittaa tietoisuutta, tämä sekoitetaan joskus hokkuspokkus-ennustajaeukkojen kanssa. Periaatteessa selvänäkö, meedio jne ovat lähellä toisiaan.
Meedio on viestin tuoja, selvänäkijä kertoo näkemänsä asiakkaalle ja yrittää selostaa asiaa. Meedion väitetään tuovan viestejä edesmenneiltä, enkeleiltä, jumalalta, saatanalta ja ihan keneltä vain, johon pystyy linkin muodostamaan. Meedio harvoin selittää viestiä, se on ennustajien ja selvänäkijöiden tehtävä.
Nimitykset ovat vähän sekaisin, kun mitään virallista ei ole tähän kytketty. Yleensä valtio pyrkii irti näistä, koska tilaa on annettava "kansan kirkolle", joka harvoin hyväksyy näkemiset muuten kuin jumalan viesteinä. Meedio voi todellakin sanoa "sinulla on kaunis sielu", mutta mitä se tarkoittaa, onko se kehu vai oikeasti nähty asia. Toisaalta, en ole tavannut yhtään ns rumaa sielua. Jokaisessa ihmisessä on jotain, elämän lahja ja tarkoitus. Se onko joku kaunis vai ruma, sillä ei ole mitään merkitystä todellisuuden kanssa, jossa elämme. Kaikkea hyvää lukijalle.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sitten sulla on kaunis sielu.Teet hyviä asioita elämässä. Se on hyvä.
Ehkä tämä tieto vie sinua eteenpäin.
Minulle ennustajat ovat sanoneet monenlaisia asioita. Olen kuulemma terve kuin pukki mm., vaikkei siltä ole aina tuntunut.
Kädestä ennustaja sanoi, että olen hyvin pelannut elämäni kortit. Teen sellaisia asioita, joihin taustassani ei ole mitään viitteitä. Olen hyvin hyödyntänyt olemassa olevat ja piilossa olevat resurssit. Loppuelämäni tulee olemaan paljon onnellisempi kuin alkupuolisko.Jokaisen pitäisi tehdä elämässään hyviä asioita itsensä sekä kaikkien hyväksi. Unohdatte itsekeskeisinä muut ja lapsiakaan ette opeta tai auta. Ilkeys pitää jättää jo kokonaan pois, lisää sitä huumorinkukkaa!
Minusta tuo syyllistävästi sanottu. Jokaisella ihmisellä on resurssinsa. Elämä on monimutkaista. Kuinka paljon muita ihmisiä pystyy auttamaan?
Pyrin auttamaan muita resurssieni rajoissa. Kuitenkin niin, että auttaminen ei kuormita minua. Toteutan elämässäni ajatusta: Koitan olla tekemättä mahdollisimman vähän vahinkoa.
Vierailija wrote:
Uskoni/käsitykseni mukaan sielu on kaikilla yhtä kaunis ja nimenomaan siksi, että sillä ei ole ominaisuuksia lainkaan, ellei tyhjyyttä lasketa ominaisuudeksi.
Tyhjyys on minunkin mielestäni kaunista. Siinähän ei ole tahraa, vikaa eikä turhaa kamaa. Se on avaruutta
Sielu ei ole tyhjä mutta puhdas se kyllä on, tahraton. Kaunis ja eteerinen olento.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sitten sulla on kaunis sielu.Teet hyviä asioita elämässä. Se on hyvä.
Ehkä tämä tieto vie sinua eteenpäin.
Minulle ennustajat ovat sanoneet monenlaisia asioita. Olen kuulemma terve kuin pukki mm., vaikkei siltä ole aina tuntunut.
Kädestä ennustaja sanoi, että olen hyvin pelannut elämäni kortit. Teen sellaisia asioita, joihin taustassani ei ole mitään viitteitä. Olen hyvin hyödyntänyt olemassa olevat ja piilossa olevat resurssit. Loppuelämäni tulee olemaan paljon onnellisempi kuin alkupuolisko.Jokaisen pitäisi tehdä elämässään hyviä asioita itsensä sekä kaikkien hyväksi. Unohdatte itsekeskeisinä muut ja lapsiakaan ette opeta tai auta. Ilkeys pitää jättää jo kokonaan pois, lisää sitä huumorinkukkaa!
Minusta tuo syyllistävästi sanottu. Jokaisella ihmis
Ei siinä ollut mitään syyllistävää. Kannattaa lukaista aina koko rimpsu niin pysyy kärryillä. Jokainen voi elää hyvänä ihmisenä elämää ja olla itselleen sekä perheelleen ensisijaisesti hyvä ihminen. Voimavarojen mukaan autetaan heitä jotka apua tarvitsevat. Ei ole suinkaan tarkoitus että koko ajan pitäisi auttaa muita kaikki vapaa-aikansa. Kun jokainen huolehtisi itsestänsä ensin niin jäisi vähemmän apua tarvitsevia. Yhteiskuntaa tulisi yhdessä edistää eikä kaikki toisiansa vastaan pilaten kaiken.
Kaunis sielu tarkoittaa hyvää ihmistä. 💖
Vierailija kirjoitti:
Kaunis sielu tarkoittaa hyvää ihmistä. 💖
💕
Vierailija kirjoitti:
voihan pölvästit herätys
Halloo, vuosikin jo vierähtänyt viimeisestä ketjussa käymisestä.
Niin, tuskin se sinua tyhmäksi kuspiäksikään sanoo, jos tahtoo tienata.
Olen aina naureskellut ihmisten uskoa kaikkeen hömppään ja hörhöilyyn ja ehkä lievästi paheksunut näitä vaihtoehtohoitoja ja omien totuuksien kauppamiehiä, mutta ajatellut jotenkin, että tyhmiä nyt aina rokotetaan.
Katsoin sitten tuon dokkarin ja perään tv-sarjan Netflixissä australialaisesta Belle Gibsonista (Apple cider vinegar), niin alkoihan se koko touhu puistattamaan. Musta tuntuu- periaatteella julistetaan varmasti ja karismaattisesti parantumista ym, annetaan rahaa muka hyväntekeväisyyteen, mutta se on ihan täyttä soopaa. Luvataan mm. maksaa 7-vuotiaan aivosyöpä-potilaan hoidot, penniäkään ei ole annettu, ja vanhemmat joutuu liriin, kun leikkaukset ja kalliit hoidot on tilattu jne jne. Eettisesti ja moraalisesti täysin kestämätöntä, julmaa, psykopaattista. Ja minkä takia? Rahaa ja paljon tykkäyksiä somessa. Saa tuntea olevansa Joku, ja Influensseri (suomen kielen Vaikuttaja (vai Tartuttaja) -sana on vissiin liian tehoton?)
Tulevaisuus on alati muuttuva. Terveisin noita ja ennustajakin, sekä enneunien näkijä.
P.s. olen muutamaa kokeillut ja humpuukia se on. Itse näen paremmin, enkä koskaan taitojani tarjoa muille. Ei se ole siunaus tietää.
Teen siskonmakkarakeittoa. Maailma on totta!