Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meedio sanoi että mulla on kaunis sielu

Vierailija
29.01.2021 |

Kiitos.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaikilla on. Persoona ja sielu ovat eri asioita.

No ehkä se tarkoittaa ennemminkin sitä että ihmisessä on aina hyvää vaikka persoona olisikin sairas paska ja sitä kautta koko ihminen aivan perseestä.

Vierailija
22/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis sielu näkyy ulospäin valona joka kaunistaa entisestään sekä tuo terveyttä ulkonäköön. Sairaudet sumentavat valoa joten kun se valo himmenee, ihminen saattaa olla alakuloinen, harmahtavampi väritykseltään ja hän ei loista sekä kukoista. Terveyttä sekä hyvinvointia kaikille. 🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meediot puhuvat rahan suulla.  Juuri katselin kun keskustelivat keskenään,  pitää vähän kuunnella mitä ihminen tahtoo kuulla.

Vierailija
24/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti on täynnä näitä pitsipaitoja eteerisellä ilmeellä .  Kuka kaukoparantaa,  kuka jostain espanjasta tekee samaa ja ennustaa, ( suomeksi) ,  kuka tekee astrologisia karttoja, kuka katsoo kivistä tulevaisuutesi, joku numeroista.

Jokainen saa laittaa rahansa mihin tahtoo,  minun rahojani eivät saa.   Enemmän kuin omia vesiään ja yrttejään kaupitsevat 

Vierailija
25/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!  Uskoitko?

Vierailija
26/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla on isot tissit

Ei ole 😌. Ehkä tulevaisuutta ei voi ennustaa.

Juu ei voi. Eikä sitä ainakaan tisseistä ennusteta.

Siinä olisi ammatti jollekin miehelle, ennustaa tisseistä.

Vierailija
27/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ehkä huono bisnestä sanoa, että sielusi on syövyttävän myrkyllinen ja sen kohina näkyy repaleina silmiesi reunamilla.

Vierailija
28/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meediot puhuvat rahan suulla.  Juuri katselin kun keskustelivat keskenään,  pitää vähän kuunnella mitä ihminen tahtoo kuulla.

Eivät kaikki meediot. Jokainen joka tekee työtänsä kutsumuksesta tekee työnsä kunniallisesti sekä rehellisesti ja totuudellisesti. Rahanhimoiset ihmiset keksivät mitä tahansa saadakseen paljon rahaa mutta senkään takia ei pidä pitää meedion työtä pahana asiana. Kuka tahansa voi sanoa olevansa meedio ja jokaisella on oma vastuu kehen uskoo. Monet myyvät pikkusummilla tulkintoja ja katselmuksia mutta eivät maksa veroja ja viestit ovat yhtä tyhjän kanssa tai liian yleisluontoista hössäkkää jne.

Vierailija
29/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Netti on täynnä näitä pitsipaitoja eteerisellä ilmeellä .  Kuka kaukoparantaa,  kuka jostain espanjasta tekee samaa ja ennustaa, ( suomeksi) ,  kuka tekee astrologisia karttoja, kuka katsoo kivistä tulevaisuutesi, joku numeroista.

Jokainen saa laittaa rahansa mihin tahtoo,  minun rahojani eivät saa.   Enemmän kuin omia vesiään ja yrttejään kaupitsevat 

Olet oikeassa, kannattaa kuitenkin muistaa että ne ovat heidän syntejänsä. Muista että on heitäkin jotka tekevät työn oikein eettisesti sekä moraalisesti. Nykyaikana asiat ovat menneet sekaisin ja on keksitty kaikenlaista uutta myytävää ja se on kaikki tätä manipulaatiota sekä rahanahneutta jokaisella alalla.

Vierailija
30/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olisi ehkä huono bisnestä sanoa, että sielusi on syövyttävän myrkyllinen ja sen kohina näkyy repaleina silmiesi reunamilla.

Sehän olisi myöskin valheellista sanoa niin mutta nykyisin on hyvin pahoja ihmisiä olemassa. 

Vierailija
31/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meediolla ei ole yhtäkään hyvää syytä ajatella, että sulla olisi minkäänlainen sielu, saati että se olisi nimenomaisesti kaunis.

Vierailija
32/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Meediolla ei ole yhtäkään hyvää syytä ajatella, että sulla olisi minkäänlainen sielu, saati että se olisi nimenomaisesti kaunis.

Meedio on ihminen ja kyllä saa nähdä kauneutta sekä hyvyyttä ihmisissä sillä jokaisessa sitä on. Ihminen syntyy rakkaudesta ja toivon että mahdollisimman moni haluaisi olla hyvä ihminen mutta täysin oma itsensä sillä erilaisuus on rikkautta. Meillä on jokaisella omat vahvuutemme elämässä ja meidän jokaisen tulisi hyödyntää oma täysi potentiaalimme ihmisenä yhteiseksi hyväksi sekä omaa elämäämme ajatellen kokonaisvaltaisesti hyvinvointiakin ajatellen. Meistä jokainen sopii erilaisiin töihin ja jokaisen kannattaa kuunnella itseänsä jotta voi kulkea omaa polkua sillä ne saattavat poiketa keskenänsä hyvinkin paljon.

Vierailija
33/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sulla on kaunis sielu.Teet hyviä asioita elämässä. Se on hyvä. 

Ehkä tämä tieto vie sinua eteenpäin. 

Minulle ennustajat ovat sanoneet monenlaisia asioita. Olen kuulemma terve kuin pukki mm., vaikkei siltä ole aina tuntunut. 

Kädestä ennustaja sanoi, että olen hyvin pelannut elämäni kortit. Teen sellaisia asioita, joihin taustassani ei ole mitään viitteitä. Olen hyvin hyödyntänyt olemassa olevat ja piilossa olevat resurssit. Loppuelämäni tulee olemaan paljon onnellisempi kuin alkupuolisko. 

Vierailija
34/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minulle ennustajat ovat sanoneet monenlaisia asioita. Olen kuulemma terve kuin pukki mm., vaikkei siltä ole aina tuntunut. 

Kädestä ennustaja sanoi, että olen hyvin pelannut elämäni kortit. Teen sellaisia asioita, joihin taustassani ei ole mitään viitteitä. Olen hyvin hyödyntänyt olemassa olevat ja piilossa olevat resurssit. Loppuelämäni tulee olemaan paljon onnellisempi kuin alkupuolisko. 

Jokaisen pitäisi tehdä elämässään hyviä asioita itsensä sekä kaikkien hyväksi. Unohdatte itsekeskeisinä muut ja lapsiakaan ette opeta tai auta. Ilkeys pitää jättää jo kokonaan pois, lisää sitä huumorinkukkaa!

Vierailija
35/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju tämäkin meedio hakusanalla. Jatketaan keskustelua myöhemmin.

Vierailija
36/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meedio. Onkohan jo tarpeeksi meedioketjuja täällä yhdeltä trollilta?

Vierailija
37/51 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Keneltä? Kerro lisää.

Vierailija
38/51 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Keneltä? Kerro lisää.

Kunhan tekevät kiusaa, paha olla omassa ruumiissa.

Vierailija
39/51 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jokaisen pitäisi tehdä elämässään hyviä asioita itsensä sekä kaikkien hyväksi. Unohdatte itsekeskeisinä muut ja lapsiakaan ette opeta tai auta. Ilkeys pitää jättää jo kokonaan pois, lisää sitä huumorinkukkaa!

Kunhan vain valittavat, eivät halua tehdä muutoksia parempaan suuntaan.

Vierailija
40/51 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoni/käsitykseni mukaan sielu on kaikilla yhtä kaunis ja nimenomaan siksi, että sillä ei ole ominaisuuksia lainkaan, ellei tyhjyyttä lasketa ominaisuudeksi. 

Tyhjyys on minunkin mielestäni kaunista. Siinähän ei ole tahraa, vikaa eikä turhaa kamaa. Se on avaruutta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi