Minä kysyin, "onko kiire?", mies vastasi:
Kysyin mieheltä, jonka kanssa olen ollut lämpimissä väleissä ja sittemin kaveri, että "Onko kiireitä?", hän vastasi yli vuorokautta myöhemmin "Anteeksi, olen ollut tosi kiireinen, eli kyllä on! ;) "
Mitä vastaisit tähän? Vai jättäisitkö sikseen?
Kommentit (51)
Itse ainakin tulkitsisin tuollaisen pelkän "Onko kiire?" viestin niin, että toinen olisi halunnut muuten vain ajankuluksi jutella niitä näitä. Jos olisi ollut oikeasti jotain tärkeää tai kiireellistä asiaa, niin kyllähän sen normaali ihminen nyt jotenkin ilmaisee jo siinä ekassa viestissä.
Ap siis sai mitä tilasi.
N35
Äh, mulle vaan tuli tästä niin paha mieli, että itku tuli. Tuo mies on mulle tärkeä ja tässä näin, miten vähän minä olen hänelle. Ei ole kuulunut, olisi varmaan tosiaan jo tiedustellut mikäli asiani kiinnostaisi.
Annan olla ja poistun takavasemmalle.
Ap
Telepatia ei ole ihmisen vahvin ominaisuus.
Vanha tarina tähän väliin.
"Mieheltä menee rengas autosta metsätaipaleella keskellä marraskuista yötä. Eikä ole tunkkia. Mies näkee valonkajastuksen metsän siimeksessä ja lähtee sitä kohti.
Matkalla hän pohtii, että voiko sitä nyt maalaisia keskellä yötä herättää, pelästyvät. Saman tien hän lohduttautuu sillä, että yleensä juuri maalaiset ovat hyvin auttavaisia. Mutta kun on pimeää ja synkeää, jos se vaikka isäntä losauttaa Remingtonilla oven läpi kyselemättä mitään? No ei kai sillä sellaiseen syytä ole, Suomenmaan sydämessä.
Mutta jos kumminkin? Tai ei anna tunkkia vaan sanoo, että kävele, stadin käppänä! Näitä vaihtoehtoja pohtien mies saapuu talolle. Pihaan päästyään hän poimii maasta kiven, tempaa sen lasista läpi ja karjuu: "Pitäkää perkele tunkkinne!"
Kysymys teille neuvoneille: mitä te itse tekisitte nyt?!
Itse ymmärrän ettei ap enää halua ”tyrkyttää” itseään kyselemällä yhtään mitään.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Joo, hän tuli tänään yllättäen käymään. Me saatiin juteltua se asia läpi ja sain arvokkaita neuvoja ja mielipiteitä. Sitten me rakastelimme pitkään ja intohimoisesti. Nyt on onnellinen ja lämmin olo. Elämä on niin ihanaa.
Ap
Edellinen ei todella ole minä.
Mitään ei ole tapahtunut. Ei ole kuulunut hänestä mitään. Eikä minusta.
ap
Pedofiilien sivusto tämä, hyi saatanan pedofiilit.
No on kyllä typerä mies, jos ei tuosta tajua että toisella on asiaa.🙄