Minä kysyin, "onko kiire?", mies vastasi:
Kysyin mieheltä, jonka kanssa olen ollut lämpimissä väleissä ja sittemin kaveri, että "Onko kiireitä?", hän vastasi yli vuorokautta myöhemmin "Anteeksi, olen ollut tosi kiireinen, eli kyllä on! ;) "
Mitä vastaisit tähän? Vai jättäisitkö sikseen?
Kommentit (51)
Itsestäni tuntuu siis epäkohteliaalta olla vastaamatta, mutta kieltämättä pahoitin mieleni tuosta hänen vastauksestaan. Olisin halunnut kertoa hänelle erään mieltäni vaivanneen asian ja kysyä siihen apua (olemme siis tavanneet viimeksi n. kk sitten, sen jälkeen lyhyitä viestejä, mutta niissä ei pahemmin ole kuulumisia vaihdettu, jtn ilmoistusluontoista asiaa tyyliin "sain sen työpaikan!" ja onnittelut siihen, yms.)
ap
Odottaisin, että miekkosella kiire lakkaa & tajuaa itse ottaa yhteyttä ja kysyä, mitä sulla oli...
Kuulostaakin tosi lämpimiltä väleiltä.
hyvänpäiväntutuilta.
Vierailija kirjoitti:
Itsestäni tuntuu siis epäkohteliaalta olla vastaamatta, mutta kieltämättä pahoitin mieleni tuosta hänen vastauksestaan. Olisin halunnut kertoa hänelle erään mieltäni vaivanneen asian ja kysyä siihen apua (olemme siis tavanneet viimeksi n. kk sitten, sen jälkeen lyhyitä viestejä, mutta niissä ei pahemmin ole kuulumisia vaihdettu, jtn ilmoistusluontoista asiaa tyyliin "sain sen työpaikan!" ja onnittelut siihen, yms.)
ap
Onko hän siis teraupeuttisi?
No kerro miehelle asia ja kysy siihen apua. Voi hyvänen aika.
Mies laittaa viestiä silloin tällöin ns. ylläpitona ja luulet olevasi enemmän kuin olet.
Sinä kysyt selkeän kysymyksen, mies antaa selkeän vastauksen kysymykseen ja sä pahoitat mielesi. Mitä ihmettä?
Kannattaa muutenkin oppia, ettei kaikki todellakaan jouda roikkumaan tai haluakaan roikkua puhelin kourassa 24/7. Eikä kukaan lue sun ajatuksia eikä tiedä, että just sillä sekunnilla sulle olisi pitänyt antaa täysi huomio.
Ja kyllä, olen nainen.
Harrastitte seksiä ja sinä luulet siitä seuraavan jotain suurempaa? Se, että sanotaan että ollaan jatkossa kavereita on vain small talkia, jolla luikerrallaa pois tilanteesta.
Olet miehelle 0. Ei ole kiinnostunut.
Miksi hukkaat aikaasi.
Miksi edes kyselet.
Viivyttely ja tyly vastaus kertoivat kaiken.
Poista numeronsa puhelimesta heti.
Sopivia kumppaneita on olemassa muualla.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kysyt selkeän kysymyksen, mies antaa selkeän vastauksen kysymykseen ja sä pahoitat mielesi. Mitä ihmettä?
Kannattaa muutenkin oppia, ettei kaikki todellakaan jouda roikkumaan tai haluakaan roikkua puhelin kourassa 24/7. Eikä kukaan lue sun ajatuksia eikä tiedä, että just sillä sekunnilla sulle olisi pitänyt antaa täysi huomio.
Ja kyllä, olen nainen.
Miten sukupuolesi tähän liittyy?
on toinen nainen sillä, tai montakin. Kyllä kerkeää vastata muuten aivan 100varmasti. Toisen naisen nähden ei pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllä, olen nainen.
Miten sukupuolesi tähän liittyy?
Siellä vaan joku itsenäinen vahva ja rohkea nykynainen ajattelee kaikista muista naisista streotyyppisesti.
Vierailija kirjoitti:
Harrastitte seksiä ja sinä luulet siitä seuraavan jotain suurempaa? Se, että sanotaan että ollaan jatkossa kavereita on vain small talkia, jolla luikerrallaa pois tilanteesta.
Tämä on niin totta.
Tuon miehen vastauksen olisin tulkinnut, ettei häntä oikein kiinnosta keskustella tai avata asioitaan yhtään enempää, saati kuulla minun kuulumisiani. Jättäisin miehen rauhaan kun sitä selvästi haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta.
Tuon miehen vastauksen olisin tulkinnut, ettei häntä oikein kiinnosta keskustella tai avata asioitaan yhtään enempää, saati kuulla minun kuulumisiani. Jättäisin miehen rauhaan kun sitä selvästi haluaa.
Eikä pidä jättää sitä ovea raolleen vaan olla jatkossakin vastamatta, kun sitä aikaa löytyykin.
Miestä ei todellakaan kiinnosta. Itse saan ylläpitoviestejäkin nopeammassa tahdissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta.
Eikä pidä jättää sitä ovea raolleen vaan olla jatkossakin vastamatta, kun sitä aikaa löytyykin.
Totta. Mutta enpä usko että aikaa tulee koskaan löytymään, syystä ettei miestä kiinnosta. Veikkaan tuon olevan just niitä miehiä joista ei enää koskaan kuulu mitään, jos hänelle ei itse laita viestiä. Yhteydenpito loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta.
Ei, mitään sellaista ei ole ollut, suhteemme ei ollut kuin tapailutasolla, ennen kuin jämähti ns. ystävyyden tasolle. Ja kyllä, olisin halunnut enemmän. Syystä tai toisesta se vain jäi siihen.
No, mutta näin minäkin sen tulkitsen. Jätän rauhaan. Ottakoon yhteyttä, jos kiinnostaa.
ap
"Olen ollut tosi läheinen ja sittemmin kaveri" saattaa tarkoittaa suomeksi melkein mitä tahansa.
Mun eksä on ollut mulle tosi läheinen ja nyttemmin ehkä sitten lähinnä kaveri, jos nyt sitäkään, oikeastaan. Ollaan kuitenkin tavallaan läheisissäkin väleissä sikäli, että meillä on kaksi yhteistä lasta, jotka nyttemmin jo aikuisia, ja lisäksi koko joukko ikääntyviä ja nuorempia sukulaisia, sekä hänen että minun, jotka tavallaan jääneet "yhteisiksi", avioliittomme kun kesti yli 20 vuotta. Kuitenkaan emme ole sellaisia kavereita, jotka tapailee tai soittelee viikottain tms. Molemmilla uudet liitotkin jo.
Jos laittaisin eksälle vain että ootko kiireinen, niin hyvässä lykyssä hän voisi vastatakin noin, kun ei hän sitä siten tulkitse, että mulla olis asiaa - kunhan miehekkäässä mielessään kuvittelee ehkä, että olen kiinnostunut siitä onko hän kiireinen. Sitähän mä kysyin. Jos mulla on asiaa tai keskustelun tarve, niin joko soitan hänelle, ja kysyn siinä että onko paha paikka, on vähän asiaa. Tai sitten laitan viestin, että olis asiaa, soita. Jos hän taas laittais mulle että oletko kiireinen, niin vähän mä hämmästelisin näin epämääräistä viestintää, mutta kyllä mä luultavasti vastaisin jotain että aika lailla, mutta oliks sulla jotain, voit soittaa silloin ja silloin.
Miksi ihmiset ei voi käyttää normaalia kieltä? Ja kysyä suoraan sitä mitä tarkoittaa kysyä.
Mitä sä meiltä sitä kyselet? Kai sulla jokin tarkoitus tai syy oli alunperinkin tuota kysyä, niin nyt sitten sait sen haluamasi vastauksen.