Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lentopisteitä kymmenissä virastoissa tarkastanut Valtiontalouden tarkastusvirasto ei pystynyt selvittämään pääjohtajansa Tytti Yli-Viikarin lentopisteiden käyttöä

Vierailija
29.01.2021 |

Oliskos toi jo syytteen alaista toimintaa?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/01540ac1-2c27-44e3-ba76-5467a9c00…
Poikkeuksellisen paljon kalliita matkoja tekevä VTV:n pääjohtaja Tytti Yli-Viikari ei ole VTV:n hallintojohtaja Tuula Sandholmin mukaan käyttänyt hänelle kertyneitä lentopisteitä yhdenkään virkamatkansa kustannuksiin.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö miksi ihmiset sekoaa jostain lentopisteitä? Voihan olla ettei käytä niitä ollenkaan, siis ei matkoihin muttei mihinkään muuhunkaan. Ei noilla lentopisteillä nyt kovin suurta taloudellista hyötyä saa. Itse olen käyttänyt lähinnä johonkin bisnesluokkaan korotukseen (eiköhän toki jo valmiiksi lennä siinä). Suurin osa paljon työmatkailua tekevä muuten vihaa lentämistä ja hotelleissa koko ajan asumista. Itse jouduin aikoinaan lentämään paljon ja olisin paljon mieluummin ollut normaalitöissä. Hyvä että työmatkailijoiden tuskaa on edes vähän helpotettu bisnessluokalla, priority check-innilla jne. Sitten se vasta tuskallista olisi, jos joutuisi tungeksimaan joidenkin lomalennolla olevien keskellä...

Vierailija
42/54 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ylimmäinen verovarojen käytön valvoja olla näin röyhkeä? Pystyy peittelemään omat väärinkäytökset sillä, että ei anna muiden tarkastaa omia toimiaan samalla tavalla kuin oma byroo syynää kaikkien muiden. Ihan absurdia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö miksi ihmiset sekoaa jostain lentopisteitä? Voihan olla ettei käytä niitä ollenkaan, siis ei matkoihin muttei mihinkään muuhunkaan. Ei noilla lentopisteillä nyt kovin suurta taloudellista hyötyä saa. Itse olen käyttänyt lähinnä johonkin bisnesluokkaan korotukseen (eiköhän toki jo valmiiksi lennä siinä). Suurin osa paljon työmatkailua tekevä muuten vihaa lentämistä ja hotelleissa koko ajan asumista. Itse jouduin aikoinaan lentämään paljon ja olisin paljon mieluummin ollut normaalitöissä. Hyvä että työmatkailijoiden tuskaa on edes vähän helpotettu bisnessluokalla, priority check-innilla jne. Sitten se vasta tuskallista olisi, jos joutuisi tungeksimaan joidenkin lomalennolla olevien keskellä...

Kyllä mä ainakin saisin useiden satojen edut ihan lyhyempien työmatkojen lentopisteistä vaikka firma ei edes anna lentää Business-luokassa. Niissä ja mannerten välisissä sitten puhutaan jo ihan eri luokan saldosta. Niillä pisteillä pystyy nykyisin ostamaan kaikenlaista muutakin kuin suoraan lentoihin liittyvää, ihan täysin rahanarvoisesta edusta on kyse. Toki voi olla että ei ole tosiaan pystynyt käyttämään työmatkoihin, pistelennot kun on aika rajattuja. Mutta silloinhan niitä pitäisi olla melkoinen saldo näyttää.

Vierailija
44/54 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtion töissä kirjoitti:

Kaveri tuntee aika hyvin tuon Tytin ja kertoi, että se on kyllä ihan per*e ihmiseksi. Senkanssa ei juuri viitsi olla tekemisissä kun se on niin itseään täynnä. Sillä on noussut neste päähän ja Tytti ajattelee ihan tosissaan, että hän on sääntöjen yläpuolella. Hänhän tarkastaa muiden toimintaa! Ei hyvää päivää, mitenkä tuokin on pomoksi päässyt?!

Siten, että puhuu muut pyörryksiin.

Vierailija
45/54 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen Vihreä?

Vierailija
46/54 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeät lehtikirjoitukset johtuvat ainoastaan siitä että kysessä on nuorehko nainen! 

Ikävää että naisia kampittavat setämiehet ovat eksyneet tällekin palstalle jakamaan vihakirjoituksia!

Ymmärrän, että olet pahoittanut mielesi, koska naisjohtajat ovat paljastuneet ihan samanlaisiksi oman edunajajiksi kuin feministien syyttämät miehet. Ideologinen kupla sanoi: poks!

Ne on itse asiassa pahempia. 

No niinpä tietenkin.

Lähde?

Vierailija
47/54 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen Vihreä?

Aivan totta.

Vierailija
48/54 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreet porsastelee nyt aivan vallattomasti.

Vierailija
49/54 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtion töissä kirjoitti:

Kaveri tuntee aika hyvin tuon Tytin ja kertoi, että se on kyllä ihan per*e ihmiseksi. Senkanssa ei juuri viitsi olla tekemisissä kun se on niin itseään täynnä. Sillä on noussut neste päähän ja Tytti ajattelee ihan tosissaan, että hän on sääntöjen yläpuolella. Hänhän tarkastaa muiden toimintaa! Ei hyvää päivää, mitenkä tuokin on pomoksi päässyt?!

No kun sopivasti jakaa   eikä kerro! 

Vierailija
50/54 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uhraudun ja teen täyden tilin- ja toosantarkastuksen Tytille. Katsotaan sitten niitä syytteitä.

Setä60.

Vierailija
51/54 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Viikari on ollut jo useammassa otsikossa. Eikö virkamies tiedä kuka hänen palkkansa maksaa?

Tästä syystä Suomessa pitää virkasuojaa poistaa ja virat vain max. 4 vuotta; sitten asialliset valitaan uudelleen ja vetelät pois.

Saataisiin Toiviainenkin kenkäistyä pihalle.

Vierailija
52/54 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MINNE ja MIKSI tämän akan pitää lennellä vuodessa kymmenientuhansien eurojen edestä?

Tämä kysymys tulisi esittää henkilölle, joka antaa nämä matkamääräykset ja hyväksyy laskut. Hänhän se on arvioinut, että matka on välttämätön ja kustannukset oikeassa matkasta saatavaan hyötyyn.

Mutta se on Yli-Viikari itse joka tekee nuo arvioinnit.

Vierailija
53/54 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon tuohon selvittämiseen on poltettu veronmaksajien rahoja? Eikö niille tarkastajille kukaan keksi mitään tuottavaa työtä ja jos ei niin sitten YT:t käyntiin.

Vierailija
54/54 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitää perustaa tarkastusviraston tarkastusvirasto, eihän tästä muuten tule mitään.

T: Sanna

... ja sille tarkastusvirasto ja sille tarkastusvirasto jne...

Knalli ja Sateenvarjo? Hamilton-Jones, Lam ja Sir Pitkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän