Oletko uskovainen
millloin ja miksi löysit rauhan sisällesi, jos löysit
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Muutamia vuosia sitten aloin etsiä Jumalaa. Mietin, ovatko ne tosissaan jotka eivät sen takia etsi itse Jumalaa että "joku uskovainen sitä tai tätä" koska niitä esimerkkejä riittää minullakin mistä en pidä. Mutta sittenhän jäät itse ihan samalla lailla jankkaamaan omaa luuloasi jos et itse etsi niin kauan että saat rauhan.
Vaikka en sitten tiedä, olisiko kannattanut suoraan etsiytyä muiden kristittyjen kanssa tekemisiin (välttelin varoakseni aivopesua), toisaalta siinäkin on omat kuoppansa että olet tietämätön.
Tulin uskoon muutama vuosi sitten, kun Jumala veti minua puoleensa vaikean elämäntilanteen ja toivottomuuden keskellä. Kokemani tuska ajoi minut rukoilemaan ja etsimään vastauksia Jumalalta. Minussa syttyi yhtäkkiä mieletön halu lukea Raamattua. Sanan kautta koin Jumalan suuren rakkauden ja armon minua kohtaan. Rauha on löytynyt siitä, että olen pelastunut ja vaikka maailma on paha, on Jumala täydellisen hyvä. Tällä hetkellä minulla on vielä työstettävää omien kipukohtieni kanssa enkä siksi ole vielä kyennyt etsimään seurakuntayhteyttä. Haluan kyllä löytää sen jonain päivänä. Omassa perheessä on muita uskovaisia, joten aivan yksin en kuitenkaan ole.
Nauru uskovaisille kirjoitti:
Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.
Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)
Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!
Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.
Niin maukasta pastaa.
Muutamia vuosia sitten aloin etsiä Jumalaa. Mietin, ovatko ne tosissaan jotka eivät sen takia etsi itse Jumalaa että "joku uskovainen sitä tai tätä" koska niitä esimerkkejä riittää minullakin mistä en pidä. Mutta sittenhän jäät itse ihan samalla lailla jankkaamaan omaa luuloasi jos et itse etsi niin kauan että saat rauhan.